wat een sukkel!
dat doe je toch niet!
dat doe je toch niet!
Niet slim hé, DSmarty
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 08:15 schreef DSmarty het volgende:

/me heeft nooit beweerd slim te zijn
[/quote]domme 
/me heeft nooit beweerd slim te zijn
Dsmarty is gewoon een gekke(bse)koe
Cupra Born
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 13:07 schreef MadMan81 het volgende:
Dsmarty is gewoon een gekke(bse)koe ;)[/quote]gewoon
?
Dsmarty is gewoon een gekke(bse)koe ;)[/quote]gewoon
Verwijderd
ik zei het toch: hij zit weer met de stats te freubelen

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51924
Maar ok, we vergeven het je
586 blokjes die ik zowiezo nog kwijt was zijn dus geflusht op een ander e-mail adres.
Terwijl ik toch het 'juiste' e-mail adres in de .INI had staan.
't zal niet de eerste keer zijn maar als ik mijn .ini file nu wijzig en er een ander adres inzet en de koe dan start, vervolgens flush (in de koe staat duidelijk het nieuwe mailadres aangegeven) dan worden die blokjes TOCH NOG op het vorige mail adres geflusht...in 1 packet zou het kunnen dat het vorige mailadres er nog in stond omdat die nog niet afgegrazen waren maar 586 vind ik wel een beetje overdreven...
als ik de koe vervolgens sluit en weer start en weer wat blokjes flush dan is het wel goed!
dus de 1e keer na het wijzigen en dan flushen wordt alsnog geflusht op het vorige ingestelde mail adres, ongeacht het aantal blokjes, en bij de 2e keer de koe te starten en te flushen is het wel goed
iemand anders met die probleem ??
dit is het versie nummer uit 1 van de eerste regels van de koe:
dnetc v2.8010-463-CTR-00071214 for Win32 (WindowsNT 5.0).
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51924
Maar ok, we vergeven het je
586 blokjes die ik zowiezo nog kwijt was zijn dus geflusht op een ander e-mail adres.
Terwijl ik toch het 'juiste' e-mail adres in de .INI had staan.
't zal niet de eerste keer zijn maar als ik mijn .ini file nu wijzig en er een ander adres inzet en de koe dan start, vervolgens flush (in de koe staat duidelijk het nieuwe mailadres aangegeven) dan worden die blokjes TOCH NOG op het vorige mail adres geflusht...in 1 packet zou het kunnen dat het vorige mailadres er nog in stond omdat die nog niet afgegrazen waren maar 586 vind ik wel een beetje overdreven...
als ik de koe vervolgens sluit en weer start en weer wat blokjes flush dan is het wel goed!
dus de 1e keer na het wijzigen en dan flushen wordt alsnog geflusht op het vorige ingestelde mail adres, ongeacht het aantal blokjes, en bij de 2e keer de koe te starten en te flushen is het wel goed
iemand anders met die probleem ??
dit is het versie nummer uit 1 van de eerste regels van de koe:
dnetc v2.8010-463-CTR-00071214 for Win32 (WindowsNT 5.0).
Pagina: 1