Toon posts:

[unlocken] Athlon XP + copper spacer = probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met de titel bedoel ik:

is het gevaarlijk om als je een Athlon XP ge-unlocked hebt met silverspul, een copper spacer te gebruiken? Moet je de L1 bruggen nog afplakken met tape ofzo?

niet dat ik straks een doorgefikte XP heb ;(

Verwijderd

ik denk dat 't geen probleem moet zijn maar kzou voor de zekerheid NIET geleidende lijm over die zilverlijm doen......dan is hij nog unlocked en niet geleidend
edit:
als je een spacer voor je xp koopt komt die nie over je L bruggen heen dus je hoeft je geen zorgen te maken

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Spacers voor XP proc's hebben gaten waar de L* bruggen zitten... probeer dus niet om een 'gewone' Athlon-spacer te gebruiken, want dan help je waarschijnlijk wel je proc om zeep...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:35

Eraser127

Nijkerk

Op dinsdag 11 juni 2002 13:31 schreef Demoniac het volgende:
Spacers voor XP proc's hebben gaten waar de L* bruggen zitten... probeer dus niet om een 'gewone' Athlon-spacer te gebruiken, want dan help je waarschijnlijk wel je proc om zeep...
idd, zit gewoon een gat in voor de bruggen

My Discogs

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

IK zou zlef sowieso geen geleidende spacer nemen, je heb ook van di non-conductive spacers en daar zou ik me een stuk veiliger mee voelen en wat temp betreft maakt t niet uit, hoor. Maar als die spacer per ongeluk toch iets raakt kan t t eind van je proc betekenen volgens mij :)
non-conductive spacers zijn in elk geval ongevaarlijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
jongens, ik heb al een copper spacer voor me XP (tevens voor T-birds en Durons) en ja er zit een gat voor de L1 bruggen....

dus er zou geen probleem zijn....

alvast bedankt!!!

jullie horen de resultaten als het af is!!!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 20:47

Wbdsgnr

Discombobulated?

Nou? Ik wacht ;) Ik heb namelijk ook zo'n ding besteld, en ook gelijk een geunlockte cpu bij eynstein, dus ben benieuwd of hij jou cpu fried :)

Verwijderd

move.to DOC.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:44
Op donderdag 27 juni 2002 21:12 schreef DaBit het volgende:
move.to DOC.
moet zijn: move.to/DOC

Maar hoe precies zijn die spacers? zijn ze op de micrometer even dik als de core?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Hallo waarom moelijk doen als het ook makkelijk kan:

Plakband over de bruggen voor de zekerheid en spacer erop. Sim-pel

iStockphoto

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Blizzard... jij doet dus moelijk |:(, jij gaat er nog eens plakband overheen doen teriwjl dat dus niet nodig is.
Pagina: 1