Hallo mensen... iemand in de buurt van Nijmegen die 30 draadjes wilt solderen in mijn xbox? vanavond nog?
Heb je zeker een chip die aangesloten moet worden ?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Enigmah chip?
Willen ze dat niet voor je in de winkel doen waar je hem hebt gehaald?
BTW, er is toch ook een non-soldeer-versie ofzo?
wow zelf, gemaakt, klinkt ieg erg koel, amar dan kan je toch ook wel solderen?
ik kna je nit helpen, sorry, maar kd8 dat kan de winkel wel doen. maar jij bent de winkel zeg maar
succes
Willen ze dat niet voor je in de winkel doen waar je hem hebt gehaald?
BTW, er is toch ook een non-soldeer-versie ofzo?
wow zelf, gemaakt, klinkt ieg erg koel, amar dan kan je toch ook wel solderen?
ik kna je nit helpen, sorry, maar kd8 dat kan de winkel wel doen. maar jij bent de winkel zeg maar
succes
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik heb zelf mijn modchip gemaakt maar durf niet zelf te solderen in mijn xbox..
Ik zoek dus echt iemand in de buurt waarbij ik mijn xbox mee kan nemen en hij gewoon 30 draadjes soldeert.. je krijgt er natuurlijk voor betaald of na het testen zelf ook een modchip.
Ik zoek dus echt iemand in de buurt waarbij ik mijn xbox mee kan nemen en hij gewoon 30 draadjes soldeert.. je krijgt er natuurlijk voor betaald of na het testen zelf ook een modchip.
Verwijderd
Oenen dan op iets anders, het is niet zo moeilijk, en je kan belangrijke dingen afschermen, als je beetje goed gereedschap teminste. klein mooi soldeerpuntje.
Verwijderd
Op dinsdag 11 juni 2002 12:50 schreef Gerben het volgende:
Oenen dan op iets anders, het is niet zo moeilijk, en je kan belangrijke dingen afschermen, als je beetje goed gereedschap teminste. klein mooi soldeerpuntje.
ik maak hier niet veel uit , iemand anders wel ?
Verwijderd
Oefen dan op iets anders. Het is niet zo moeilijk. Belangrijke dingen (binnen de xbox) kun je afschermen zodat het niet beschadigd raakt, zolang je maar goed gereedschap gebruikt. Je moet een klein mooi soldeerpuntje gebruiken.
Zoiets?
Zoiets?
Verwijderd
Ja, pardon, soms gaat het wat snel, en formulering is altijd al niet mijn sterke punt geweest mede door mijn licht dislectie.
En wat als die persoon die je helpt een fubar begaat? Wie houd je dan aansprakelijk??
Liege, liege, liegebeest!
Ik zoek iemand die het voor mij wilt doen.. als er mensen zijn die wat willen bijverdienen dan zijn ze welkom.. anders vergeet deze post.
je kunt wel zelf zo'n chip maken, maar kunt em zelf niet solderen???
damnz, begin er dan ook niet aan
ennuh, zo moeilijk is het niet
damnz, begin er dan ook niet aan
ennuh, zo moeilijk is het niet
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()