Toon posts:

Kromgebogen DDR nog gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het veilig om een krom gebogen DDR die volgens de winkel ontestbaar is nog te testen zonder risico? of heb ik dan kans dat ik mijn moederbord verkloot?

het is een 512mb reepje btw

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kromgebogen ? In de pan gehad ofzo ?
Ik zou em NIET in mijn mobo testen.

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet doen. Als de pinnetjes niet goed contact maken kan je je mobo slopen (het gaat roken).

Verwijderd

Je hebt een grote kans dat de contactjes van de mem.modules los zijn geraakt of dat de koper draadjes die in de print zijn geetst zijn "geknapt"

Verwijderd

Hoe krom is ie? Kun je hem zonder te breken nog op je moederbord zetten? Als ie er nog in kan zou ik het gewoon proberen. Let wel op eventuele scheurtjes.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

... dan vraag ik me eerst af HOE je dat voor elkaar gekregen hebt.

Heel veel "als" :

ALS je 'em terug kan buigen
ALS het ding niet barst
ALS je 'em terug krijgt in een socket
ALS de socket door de spanning er niet afbreekt

Ja, dan kan je 'em nog testen. Maar het zou mij heel erg verbazen als alle interne leads nog gewoon netjes contact maken en dus dat alles nog gewoon werkt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 12:06 schreef Hannes1977 het volgende:
Hoe krom is is? Kun je hem zonder te breken nog op je moederbord zetten? Als ie er nog in kan zou ik het gewoon proberen. Let wel op eventuele scheurtjes.
ja precies zolang ie maar niet zo krom is als een banaan

Verwijderd

of zo krom als de kromme van de notredame :)

Verwijderd

Topicstarter
had hem retour gestuurd omdat memtest86 errors gaf en nou ligt er mooi een afhaalding van de TPG in de bus met even 15 euro verzendkosten meteen gebeld naar de winkel en die zeggen even leuk dat het reepje krom is en niet mogelijk was te testen....

k heb het reepje nog niet opgehaald bij het postkantoor wegens prive redenen... maar t lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat die krom is van in een antistatish zakje en nog noppen folie in een envloppe door de TPG...

Verwijderd

en anders betaalt die winkel waar je em gekocht hebt maar een nieuwe incl. verzendkosten ( vind ik)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 11 juni 2002 12:11 schreef Dannyke het volgende:
had hem retour gestuurd omdat memtest86 errors gaf en nou ligt er mooi een afhaalding van de TPG in de bus met even 15 euro verzendkosten meteen gebeld naar de winkel en die zeggen even leuk dat het reepje krom is en niet mogelijk was te testen....

k heb het reepje nog niet opgehaald bij het postkantoor wegens prive redenen... maar t lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk dat die krom is van in een antistatish zakje en nog noppen folie in een envloppe door de TPG...
Argh, dat kan dus wel. Als jij het niet in een doos stopt douwt TPG alles door een soorteermachine.. en die buigen alles. Les geleerd: alles netjes in een DOOS doen :P

We willen wel pics als je em opgehaald hebt :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 12:13 schreef TweakMaster het volgende:
en anders betaalt die winkel waar je em gekocht hebt maar een nieuwe incl. verzendkosten ( vind ik)
willen ze niet omdat die slecht verpakt was en niet mogelijk was om te testen omdat die krom is....

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tja, ook niet in een envelopje sturen he.....is breekbaar weet je..

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pics !!

Verwijderd

Topicstarter
eerst even wachten wat het wordt ed k laat het er natuurlijk niet bij :)

pics komen er als ik hem toch mag ophalen :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 12:15 schreef BlackTide het volgende:
pics !!
lol! :+

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Mentalist

[avdD]

Post eens een pic zodat we weten hoe krom ie is :?

Je moet als je zoiets dan toch in briefformaat terugstuurd (wel verzekerd en verhoogde aansprakelijkheid en al die meuk he, dan moet je volgens mij al verplicht in een doos versturen!) het wel héél goed verpakken.

Als het meevalt kun je het proberen, maar het blijft een risico... Ik denk dat pech hebt ;(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

die volgens de winkel ontestbaar is
Dat houd dus ook in dat hij niet functioneert !

Daar zou je je moederbord mee kunnen verkl*ten...

Verwijderd

Topicstarter
wegens het feit dat die krom is kunnen ze um niet testen!

• Martink
  • Laatst online: 11-02-2025
Dan moet je mischien dat gat in je moederboard ook krom buigen.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op dinsdag 11 juni 2002 12:22 schreef Dannyke het volgende:
wegens het feit dat die krom is kunnen ze um niet testen!
Ik zou 'm dan ook niet testen nee :D

Maar als je al iemand aanklaagt is dat in de eerste plaats jezelf vanwege de verpakking, en in de 2de plaats de PTT/TPG (of wat het ook is) omdat ze je brief (want dat is het) niet als een stukje porselijn hebben behandeld (wat dacht de dan voor die paar eurocent?).

Verwijderd

Topicstarter
is wel 175 euro weg! :(

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Het in eerste instantie retour sturen naar de winkel, is dat verzekerd gedaan ? Waarde aangifte enz. ? En stond er duidelijk BREEKBAAR op de verpakking ? Als dat zo is moet er van de KPG vergoeding te krijgen zijn.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 12:38 schreef JumpStart het volgende:
Het in eerste instantie retour sturen naar de winkel, is dat verzekerd gedaan ? Waarde aangifte enz. ? En stond er duidelijk BREEKBAAR op de verpakking ? Als dat zo is moet er van de KPG vergoeding te krijgen zijn.
hm neej :( maar in de voorwaarden van de winkel ( waarvan ik de naam liever even noet noem nog..) staat ook niets van verzenden ed :)

aan de telefoon zeggen ze dat moet je onder rembours doen.. terwijl op het retourzend papier staat dat ze VOLDOENDE gefrankeert moeten worden :( Dat klopt toch niet lijkt me?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ehhhm, de ptt buigt toch echt niet alles volgens mij. Ik heb meerdere keren een dimm via de post opgestuurd, en altijd goedgegaan. Ook CD's komen gewoon ongebroken aan. Dus echt kromgemaakt, nee..... Maar neemt niet weg dat een DIMM erg kwetsbaar is. Als je te schrali ali bent om even 5 euro op te hoesten voor een pakje, kan je de dimm het beste in een cd hoesje, overdwars, doen waarin je zacht schuimrubber hebt gelegd. Hiermee is hij vrij goed beschermd, van de 3 dimms die ik in mijn leven zo heb verstuurd, is er nog noooit eentje overleden. Maar dat waren trouwens allemaal hele simpele goedkope dimms (max 25 euro) dan kan je dat risico wel nemen. Voor die dure dingen zou ik liever gewoon even wat geld betalen.

BTW, de winkel gaat die DIMM waarschijnlijk nooit meer vegoeden, en werking is ook vrijwel uitgesloten, te meer omdat hij al gaar was. Misschien is het dan wel verstandig om die DIMM helemaal niet op te halen, scheelt weer 15 euro.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 11 juni 2002 12:45 schreef Dannyke het volgende:

[..]

hm neej :( maar in de voorwaarden van de winkel ( waarvan ik de naam liever even noet noem nog..) staat ook niets van verzenden ed :)

aan de telefoon zeggen ze dat moet je onder rembours doen.. terwijl op het retourzend papier staat dat ze VOLDOENDE gefrankeert moeten worden :( Dat klopt toch niet lijkt me?
Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. De winkel is niet verantwoordelijk voor wat er gebeurt tijdens het verzenden. En daarnaast kan je ook tegenover de PTT KPG niet hardmaken dat ze iets gemold hebben tijdens verzending.

Ik zou zelf nooit hardware onverzekerd terugsturen, er kan van alles mee gebeuren. Nou ja, alles ? zoekraken of kapotgaan is genoeg om je pret te bederven.

Heel lullig, om op deze (dure) manier deze les te leren.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op dinsdag 11 juni 2002 13:12 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. De winkel is niet verantwoordelijk voor wat er gebeurt tijdens het verzenden. En daarnaast kan je ook tegenover de PTT KPG niet hardmaken dat ze iets gemold hebben tijdens verzending.

Ik zou zelf nooit hardware onverzekerd terugsturen, er kan van alles mee gebeuren. Nou ja, alles ? zoekraken of kapotgaan is genoeg om je pret te bederven.

Heel lullig, om op deze (dure) manier deze les te leren.
PTT KPG TPG ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 11 juni 2002 12:30 schreef Dannyke het volgende:
Ja sorry hoor, maar dit is duidelijk eigen schuld, dikke bult...
Een reepje met waarde van 175 pleuro niet eens ff fatsoenlijk inpakken, niet erg slim..

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Zo, da's een dure seutelhanger. :+ Gecondoleerd.

Wanbeleid is ook beleid.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 11 juni 2002 12:11 schreef Dannyke het volgende:

Dus hij zat wel in bubbeltjes folie? Beetje laffe manier van die winkel om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen... als zij een werkende DIMM hadden gestuurd dan had jij hem niet terug hoeven sturen...
Maar je had het verzekerd moeten versturen, als ze een foute DIMM hebben gestuurd dan kan je ook wel de verzendkosten claimen >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
hm ja de computer was nog al instabiel ed dus d8en we we doen memtest :) de computer mekkerde ook altijd om het geheugen endergelijke dus kwamen we op het idee om te memtesten

en toen bleek dat ergens bij de 66% en fout zat

hebben we netjes naar de winkel gebelt en we moesten het terugsturen..

Maar als ik een 32mb SDram probeer te buigen heb ik toch nog al VEEL kracht nodig hoor.. dus snap ik niet hoe ze dat voor elkaar krijgen om hem krom te krijgen :)

Gaat het er zo ruig aan toe bij TGP ofzo? :)

Tis gewoon BS dat die zomaar krom is...........

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 12:50 schreef LuCaS het volgende:
Ehhhm, de ptt buigt toch echt niet alles volgens mij. Ik heb meerdere keren een dimm via de post opgestuurd, en altijd goedgegaan. Ook CD's komen gewoon ongebroken aan. Dus echt kromgemaakt, nee..... Maar neemt niet weg dat een DIMM erg kwetsbaar is. Als je te schrali ali bent om even 5 euro op te hoesten voor een pakje, kan je de dimm het beste in een cd hoesje, overdwars, doen waarin je zacht schuimrubber hebt gelegd. Hiermee is hij vrij goed beschermd, van de 3 dimms die ik in mijn leven zo heb verstuurd, is er nog noooit eentje overleden. Maar dat waren trouwens allemaal hele simpele goedkope dimms (max 25 euro) dan kan je dat risico wel nemen. Voor die dure dingen zou ik liever gewoon even wat geld betalen.

BTW, de winkel gaat die DIMM waarschijnlijk nooit meer vegoeden, en werking is ook vrijwel uitgesloten, te meer omdat hij al gaar was. Misschien is het dan wel verstandig om die DIMM helemaal niet op te halen, scheelt weer 15 euro.
stopte jij je dimmetjes in een antistatish zakje en in noppen folie met een berg tape er omheen? of gewoon zo?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op dinsdag 11 juni 2002 14:45 schreef Dannyke het volgende:
hm ja de computer was nog al instabiel ed dus d8en we we doen memtest :) de computer mekkerde ook altijd om het geheugen endergelijke dus kwamen we op het idee om te memtesten

en toen bleek dat ergens bij de 66% en fout zat

hebben we netjes naar de winkel gebelt en we moesten het terugsturen..

Maar als ik een 32mb SDram probeer te buigen heb ik toch nog al VEEL kracht nodig hoor.. dus snap ik niet hoe ze dat voor elkaar krijgen om hem krom te krijgen :)

Gaat het er zo ruig aan toe bij TGP ofzo? :)

Tis gewoon BS dat die zomaar krom is...........
Naar aanleiding van dit topic een nieuwe sig :+
En probeer jij 32MB SDram plankjes te buigen? Geef maar aan mij hoor...

Je hebt het gewoon kut verstuurd, de PTT TPG gaat nu eenmaal uit van brieven van papier enzo... Je moet anders echt heel stevig verpakken...

Verwijderd

nou ik heb ook wel eens cd's en geheugenreepjes per enveloppe gestuurd en die zijn altijd goed aangekomen. Ik denk dat je het probleem bij de shop moet zoeken en niet bij de TPG, zeker niet als je het ingepakt had in antistaische verpakking + noppenfolie! wel dubieus iig...

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bel anders even met een medewerken van de TPG en vraag hoe de post verstuurd wordt I.V.M. versturen CD's. Dan hoor je vanzelf wel hoe zij met de post omgaan. Er worden zoveel CD's via de post verstuurd dat ik met het niet echt kan voorstellen dat het fout gaat. Klinkt meer als execuses van de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
denk ik ook :) dat het gewoon stomheid van de winkel is zo verliezen ze veel klanten maar k zal inderdaad nog even met TPG ofzo bellen hoe dat nou pcies gaat ;)

*TO BE CONTINUED*

Verwijderd

Maar als ie al problemen gaf voordat je hem opstuurde waarom wil je hem dan nog testen dan is ie toch stuk :?. Ik zou gewoon voor een nieuwe gaan. Die winkel had jou toch in het begin al een goeie moeten verkopen. Aan de andere kant kan jij nooit bewijzen dat die module al stuk was voordat je hem op de post deed. Mmm probleem. Misschien zijn het wel gewoon vriendlijke lui bij die winkel. Anders denk ik dat ze zeggen "pech gehad".

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 16:29 schreef scollon het volgende:
Maar als ie al problemen gaf voordat je hem opstuurde waarom wil je hem dan nog testen dan is ie toch stuk :?. Ik zou gewoon voor een nieuwe gaan. Die winkel had jou toch in het begin al een goeie moeten verkopen. Aan de andere kant kan jij nooit bewijzen dat die module al stuk was voordat je hem op de post deed. Mmm probleem. Misschien zijn het wel gewoon vriendlijke lui bij die winkel. Anders denk ik dat ze zeggen "pech gehad".
hij was al half stuk voor dat ze hem terug kregen :) maar zeker niet KROM! wat hun beweren :)
iemand in voor een testje? :)

als ik nou ff 4x4 mb edo verstuur :) en dat heel aankomt.. dan ist toch echt vraag he ?

• Mark_V
Op dinsdag 11 juni 2002 15:17 schreef Dannyke het volgende:

[..]

stopte jij je dimmetjes in een antistatish zakje en in noppen folie met een berg tape er omheen? of gewoon zo?
Voortaan lezen, ik schreef er volgens mij echt achteraan:

...kan je de dimm het beste in een cd hoesje, overdwars, doen waarin je zacht schuimrubber hebt gelegd....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 16:39 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Voortaan lezen, ik schreef er volgens mij echt achteraan:

...kan je de dimm het beste in een cd hoesje, overdwars, doen waarin je zacht schuimrubber hebt gelegd....
oeps foutje :) moet kunnen he maar daar staat ook het BESTE :)

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

probeer het bij je broertje ofzow :P

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• Mark_V
Op dinsdag 11 juni 2002 16:42 schreef Dannyke het volgende:

[..]

oeps foutje :) moet kunnen he maar daar staat ook het BESTE :)
Ik schreef er ook nog achteraan:

Hiermee is hij vrij goed beschermd, van de 3 dimms die ik in mijn leven zo heb verstuurd, is er nog noooit eentje overleden.

:P :+

Maar met een cd-hoeje bedoel ik dus niet zo'n slap geval, maar een jewelcase, waar de inlay uitgehaald is, dus alleen nog het stevige doosje. Deze is sterk genoeg om de dimm te beschermen. Die moet op zijn beurt dan weer beschermd worden tegen contact met de jewelcase met noppenfolie oid. Vervolgens kan je die jewelcase dan in een cheape envelop stoppen, want die jewelcase mag best schade oplopen. Werkt perfect!

Disclaimer: Wel op eigen risico natuurlijk, ik wil geen dannykes met stenguns op mijn stoep...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 16:46 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Ik schreef er ook nog achteraan:

Hiermee is hij vrij goed beschermd, van de 3 dimms die ik in mijn leven zo heb verstuurd, is er nog noooit eentje overleden.

:P :+

Maar met een cd-hoeje bedoel ik dus niet zo'n slap geval, maar een jewelcase, waar de inlay uitgehaald is, dus alleen nog het stevige doosje. Deze is sterk genoeg om de dimm te beschermen. Die moet op zijn beurt dan weer beschermd worden tegen contact met de jewelcase met noppenfolie oid. Vervolgens kan je die jewelcase dan in een cheape envelop stoppen, want die jewelcase mag best schade oplopen. Werkt perfect!

Disclaimer: Wel op eigen risico natuurlijk, ik wil geen dannykes met stenguns op mijn stoep...
LOL :) zo ben ik niet hoor :)

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

Op dinsdag 11 juni 2002 12:30 schreef Dannyke het volgende:
tja maar jij bent nog altijd de slimmerik die zo leuk was om kwetbare computer onderdelen in een envelope te versturen...

en het feit dat nu je simm kapot is dat zal je van zijn langzalzeleven op niemand anders kunnen verhalen dan op je eigen... want de vervoerder kan er niets aandoen omdat er niet was aangegeven dat het breekbaar was en de winkel heeft het zo ontvangen en heeft geconstateerd dat het ondeugdelijk was verstuurd...

zaak gesloten
ga nu maar gewoon die doos ophalen op het postkantoor. maak foto's van de simm en post ze hier...

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Verwijderd

Stenguns, nogal erg retro. WOII guns en post-WOII guns. Geef mij maar mp7 echt moderne guns.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 17:21 schreef algabra het volgende:

[..]

Stenguns, nogal erg retro. WOII guns en post-WOII guns. Geef mij maar mp7 echt moderne guns.
of zo van die lekkere guns uit quake3 :)

• Mark_V
Op dinsdag 11 juni 2002 17:21 schreef algabra het volgende:

[..]

Ok, ok, i confess, ik heb teveel MOH gespeeld :+

Maar hoe is het nou afgelopen? Heb je hem nog opgehaald?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 11:44 schreef LuCaS het volgende:

[..]

Ok, ok, i confess, ik heb teveel MOH gespeeld :+

Maar hoe is het nou afgelopen? Heb je hem nog opgehaald?
nee k haal hem nog niet op omdat we nog bezig zijn met de verzekering ed
T lijkt ons toch heel dubieus dat zet zo ineens krom is.. als in een cd versteur in een envloppe dan is de jewelcase onbeschadicht! en die lijken me nou wel even gevoelige dan een Reepje DDR. en k rijg een reepje SD niet krom :) dat breekt word niet krom zo als ze zeggen bij de winkel..

Pics volgen :) als ik hem ken afhalen :)

*TO BE CONTINUED*

Verwijderd

Kan je niet gewoon een zwaar boek erop leggen zodat die weer langzaam recht buigt ?

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

Op dinsdag 11 juni 2002 12:06 schreef TweakerNummer het volgende:
Niet doen. Als de pinnetjes niet goed contact maken kan je je mobo slopen (het gaat roken).
[zeikmodus]
en als je gelukt hebt krijg je ook nog lichteffecten! :P
[/zeikmodus]

maar uhh nee ik zou het niet proberen... zeker niet als ie krom is...

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Verwijderd

Als jij aan de winkel hebt doorgegeven dat je een ondeugelijke dimm had (eventueel e-mail als een soort van bewijs) Sta je best nog redelijk (als de winkelier een beetje redelijk is). Namelijk zij vroegen of de dimm wilde opsturen. Als ze dan zeggen: "we weten niet of ie al kapot was voor je hem opstuurde." Is je antwoord: "Waarom zou ik hem anders opsturen?"

Misschien kun je op die manier wel wat regelen. bv allebij de helf betalen (of beter een een extra module kopen als je de kapotte gratis krijgt)

Niet boos worden, gewoon FF langsgaan en de zaak uitleggen... als ze een beetje service hebben moeten jullie 2 er wel uitkomen!

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 20:07 schreef spiegelmann het volgende:
Als jij aan de winkel hebt doorgegeven dat je een ondeugelijke dimm had (eventueel e-mail als een soort van bewijs) Sta je best nog redelijk (als de winkelier een beetje redelijk is). Namelijk zij vroegen of de dimm wilde opsturen. Als ze dan zeggen: "we weten niet of ie al kapot was voor je hem opstuurde." Is je antwoord: "Waarom zou ik hem anders opsturen?"

Misschien kun je op die manier wel wat regelen. bv allebij de helf betalen (of beter een een extra module kopen als je de kapotte gratis krijgt)

Niet boos worden, gewoon FF langsgaan en de zaak uitleggen... als ze een beetje service hebben moeten jullie 2 er wel uitkomen!

Succes
k heb van te voren gebeld met de betreffende zaak die zijden gewoon opsturen dan testen we hem hier even en dan sturen we een nieuwe af.

en er even heen rijden word lastig. eventjes naar lobith vanuit sneek is wel een heel eind
Pagina: 1