Toon posts:

Hercules 4500 + Voodoo Graphics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik naast mijn Hercules 4500 een 'oude ' Voodoo Graphics videokaart geplaatst. Dit werkt niet helemaal lekker. Bij het opstarten van een Glide spel start het spel meestal niet door (zandlopertje en mededeling na verloop van tijd: "de toepassing reageert niet".
Kent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing ??

System specs:
Mobo: MSI 694T Pro (MS-6309), Processor: Pentium III 1 GHz, geheugen: 256 MB SDRam, Geluidskaart: SB Live value, Videokaarten: Hercules 4500 (Kyro II), Magic 3D Voodoo Graphics (add on) OS: Windows 98SE

Verwijderd

het lijkt mij een driver probleem.
Kan er verder niet veel over zeggen, ben niet echt bekent met dit soort kaarten.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was de 2 kaarten verkopen en 1 goede in de plaats kopen...

Verder zou ik het ook niet echt weten, heb je windows xp ofzo al geprobeerd? Of windows even opnieuw geinstalleerd? Weet je zeker dat er geen uitroeptekentjes bij de hardware staan??

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op dinsdag 11 juni 2002 14:39 schreef ___Joey___ het volgende:
Ik zou als ik jou was de 2 kaarten verkopen en 1 goede in de plaats kopen...

Verder zou ik het ook niet echt weten, heb je windows xp ofzo al geprobeerd? Of windows even opnieuw geinstalleerd? Weet je zeker dat er geen uitroeptekentjes bij de hardware staan??
Om glide te kunnen draaien heb je toch een voodoo kaart nodig...

Misschien moet je eens proberen de voodoo in een ander PCI slot te zetten. HEt kan zijn dat de Voodoo of je KyroII niet zo blij is met geshared IRQ

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

-ET-

Phone Home

goede drivers voor de voodoo??