Thuis staat onze server, hier draait Linux op, maar sinds ik hem een paar keer handmatig heb uitgedaan, geeft ie nu een error tijdens het opstarten...
Normaal gaat hij dan alles bij langs en checkt of alles klopt, maar nu geeft ie aan dat ie Red Hat Linux opstart en dan komt deze error:
Wanneer ik het password invoer krijg ik dit:
Ik beheer de server nu mijn broer in Australie zit, hij deed het voorheen en heeft wel verstand van Linux, ik maar een klein beetje, heb hem al geraadpleegd, maar hij weet dit keer ook niet wat ik moet doen, probeert het wel, via de telefoon, maar heeft hier geen antwoord op.... Nu inet ik gewoon via de modem en niet via de server.. Kan iemand me verder helpen?
Normaal gaat hij dan alles bij langs en checkt of alles klopt, maar nu geeft ie aan dat ie Red Hat Linux opstart en dan komt deze error:
Als ik dan 'Control-D' doe, sluit ie weer netjes af en start weer op en dan komt deze error weer.*** An error occurred during the file system check.
*** Dropping you to a shell: the system will reboot
*** when you leave the shell.
Give root password for maintenance
(or type control-D for normal startup):
Wanneer ik het password invoer krijg ik dit:
Ik heb geen idee wat ik moet doen en wat ik moet invullen. Volgens mij zijn de Hd's nog steeds goed, en is enkel de data erop kapot, maar ik kan niks invullen waardoor hij zelf alles repareerd of zelf alles netjes opnieuw opstart..(Repair filesystem) 1 #
Ik beheer de server nu mijn broer in Australie zit, hij deed het voorheen en heeft wel verstand van Linux, ik maar een klein beetje, heb hem al geraadpleegd, maar hij weet dit keer ook niet wat ik moet doen, probeert het wel, via de telefoon, maar heeft hier geen antwoord op.... Nu inet ik gewoon via de modem en niet via de server.. Kan iemand me verder helpen?