Als je naar de prijs van dit apparaatje kijkt, blijft deze zo goed als gelijk...is er kans dat hij goedkoper wordt in de komende tijd?
Ik denk het niet, de prijs van de riovolt SP100 is sinds de introductie ook niet veel verandert. Ik heb 'm een paar maanden geleden voor €200 gekocht(bij regenboog.net), maar nu kost ie minimaal €213.
is er nog kans dat de prijzen een beetje omlaag gaan?
En waarom blijven die zo gelijk dan? Een videokaart van 1 jaar oud is nu toch ook voor een appel en een ei te koop?
En waarom blijven die zo gelijk dan? Een videokaart van 1 jaar oud is nu toch ook voor een appel en een ei te koop?
Uh... Met videokaarten is het zo dat er heel snel opvolgers zijn.. Met Mp3 discmans wat minder denk ik
Verwijderd
De riovolt250 is nog best wel een nieuwe speler (ikzelf heb de Iriver250, dat is precies dezelfde, de riovolt is hier een afgeleide van). Van deze spelers is bij de Iriver eigenlijk alleen de Iriver350 (aka SlimX) te koop en bij riovolt is er geen opvolger gekomen,. Daarom zullen ze nog wel zo duur zijn. Misschien moet je eens kijken naar de Iriver250. Dezelfde speler alleen ander uiterlijk.
Is die ook in NL te verkrijgen? En is dat dezelfde speler...kga eens ff kijken op mp3cdspeler.nl ofzo...Op woensdag 12 juni 2002 19:45 schreef InfraC het volgende:
De riovolt250 is nog best wel een nieuwe speler (ikzelf heb de Iriver250, dat is precies dezelfde, de riovolt is hier een afgeleide van). Van deze spelers is bij de Iriver eigenlijk alleen de Iriver350 (aka SlimX) te koop en bij riovolt is er geen opvolger gekomen,. Daarom zullen ze nog wel zo duur zijn. Misschien moet je eens kijken naar de Iriver250. Dezelfde speler alleen ander uiterlijk.
Edit : "We regret to advise that iMP-100 and iMP-250(iRiver 2) are not available in North America, Japan and EU countries due to territorial restrictions."
Edit2: Wat me ook opvalt, is het enorme prijsverschil tussen riovolt.com en bv. mp3cdspelers.nl , op de .com site $179.95 en op mp3cdspelers.nl E 258
Verwijderd
I knowOp woensdag 12 juni 2002 23:19 schreef Glacier het volgende:
Edit : "We regret to advise that iMP-100 and iMP-250(iRiver 2) are not available in North America, Japan and EU countries due to territorial restrictions."
Da's een aardig verschil en komt deels door de invoerrechten. Probeer anders eens te kijken op mpwiz.com, daar heb ik mijn Iriver250 ook vandaan. Misschiens issie (de Riovolt 250) daar wel goedkoper...Edit2: Wat me ook opvalt, is het enorme prijsverschil tussen riovolt.com en bv. mp3cdspelers.nl , op de .com site $179.95 en op mp3cdspelers.nl E 258
De Iriver iMP-250 staat nog gewoon voor €249 tekoop bij mp3shopper.nl en de Rio voor 20 euro meer...
toch een enorm prijsverschil...zit dat hem alleen maar in de invoerrechten/kostenOp donderdag 13 juni 2002 21:25 schreef ZiPsop het volgende:
De Iriver iMP-250 staat nog gewoon voor €249 tekoop bij mp3shopper.nl en de Rio voor 20 euro meer...
Pagina: 1