Ik zag een advertentie staan voor deze laptop die te vinden is op www.wave-pc.com. Specificaties staan onder producten. Prijzen onder staatloterijmailing. Ik ben er in geinteresseerd, omdat er een afbetalingsregeling is en een uitgestelde betaling. Ik zie alleen dat de laptop een externe batterij heeft, is dit onhandig? Verder wil ik er een dvd/CDRW in zetten ipv de cd-rom. Raadt iemand mij dit af, of heeft iemand tips en andere suggesties? Heeft iemand überhaupt ooit gehoord van dit merk?
Verwijderd
Ik heb nog nooit gehoord van "V-laptops" , los daarvan wilde ik je toch waarschuwen voor kopen op afbetaling. Over 2 jaar ben je nog aan het betalen voor een "verouderde" laptop.
Zijn de prijzen excl. BTW dan vind ik ze aan de stevige kant (Toshiba, Sony hebben allebei laptops met hetzelfde aan boord voor minder eurootjes)
Is het Incl. BTW dan gaat het bovenstaande niet helemaal op.
Vergelijk goed, alhoewel met dat straatje staatloten wat erbij komt hoef je je natuurlijk geen zorgen meer te maken
Zijn de prijzen excl. BTW dan vind ik ze aan de stevige kant (Toshiba, Sony hebben allebei laptops met hetzelfde aan boord voor minder eurootjes)
Is het Incl. BTW dan gaat het bovenstaande niet helemaal op.
Vergelijk goed, alhoewel met dat straatje staatloten wat erbij komt hoef je je natuurlijk geen zorgen meer te maken
Het is inclusief BTW. Maar verder over de inhoud van de laptop? Ik ben niet vermogend genoeg om het bedrag in 1 keer op te hoesten!
de inhoud van de pc:
128 Mb intern vind ik wat magertjes. Je hebt shared video-geheugen en als je dus 8 Mb videogeheugen hebt (minimum) hou je nog 120 Mb over. Da's voor XP wel een beetje krap en om bijv. spellen te spelen is 8 Mb video weer een beetje krap (wet van behoud van ellende).
10 Gb schijf is ook aan de smalle kant. XP neemt zo al 2,5 tot 3 Gb in.
Externe batterij. Als je het ding alleen maar op je bureau laat staan, prima. Als je regelmatig heen&weer gaat touren met het ding, zeul je altijd die extra losse accu mee.
En dan die TV-out met XP. Da's klote. Door een driver probleem zie je op de tv maar 70% van je beeld...en eromheen zwarte randen. Sis heeft nog geen juiste drivers voor de 630 chipset, dus voorlopig werkt het nog niet.
DVD/CDRW zelf vervangen lijkt me nog best een opgave. Niet het demonteren van de oude cd speler...maar het vinden van een passend DVD/CDRW exemplaar.En dat kost je waarschijnlijk ook weer een hoop extra
Hij ziet er wel leuk uit, met dat gele...beetje de "Siemens M35" look...
Vind de prijs erg hoog voor deze configuratie.
128 Mb intern vind ik wat magertjes. Je hebt shared video-geheugen en als je dus 8 Mb videogeheugen hebt (minimum) hou je nog 120 Mb over. Da's voor XP wel een beetje krap en om bijv. spellen te spelen is 8 Mb video weer een beetje krap (wet van behoud van ellende).
10 Gb schijf is ook aan de smalle kant. XP neemt zo al 2,5 tot 3 Gb in.
Externe batterij. Als je het ding alleen maar op je bureau laat staan, prima. Als je regelmatig heen&weer gaat touren met het ding, zeul je altijd die extra losse accu mee.
En dan die TV-out met XP. Da's klote. Door een driver probleem zie je op de tv maar 70% van je beeld...en eromheen zwarte randen. Sis heeft nog geen juiste drivers voor de 630 chipset, dus voorlopig werkt het nog niet.
DVD/CDRW zelf vervangen lijkt me nog best een opgave. Niet het demonteren van de oude cd speler...maar het vinden van een passend DVD/CDRW exemplaar.En dat kost je waarschijnlijk ook weer een hoop extra
Hij ziet er wel leuk uit, met dat gele...beetje de "Siemens M35" look...
Vind de prijs erg hoog voor deze configuratie.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik ben zelf niet zoŽn liefheber van XP en ga dus ook windows 2000 er op zetten. Naar mijn mening heeft die nog de minste kuren en belasting. Zou dat een verbetering zijn voor deze laptop?
Wel iets...maar ik zou je nog steeds aanraden in dezelfde prijsklasse verder te zoeken.Op dinsdag 11 juni 2002 13:16 schreef mailman het volgende:
Ik ben zelf niet zoŽn liefheber van XP en ga dus ook windows 2000 er op zetten. Naar mijn mening heeft die nog de minste kuren en belasting. Zou dat een verbetering zijn voor deze laptop?
Voor die prijs heb je veel completere laptops en ook echt wel bij bedrijven waar je een afbetalingsregeling hebt.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Zou iemand mij ook kunnen zeggen bij welke bedrijven er een afbetalinsregeling is, want via Google kom ik er niet...
Laptop kopen via afbetaling is zowiezo niet slim, verder kan je bij de meeste winkels wel iets in de zin van uitgestelde betaling doen, dus koop nu betaal later, via primeline enzo.
Verstandig is dit echter niet, als je geen laptop kan betalen moet je jezelf afvragen of je ECHT een laptop nodig hebt, zeker gezien het feit dat upgraden zo goed als onmogelijk is.
Verstandig is dit echter niet, als je geen laptop kan betalen moet je jezelf afvragen of je ECHT een laptop nodig hebt, zeker gezien het feit dat upgraden zo goed als onmogelijk is.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
heeft dell ook niet van die gele laptops ?
en pc op afbetaling is niet altijd even slim, dan betaal je nog voor een al verouderd model, of je laat hem perongeluk vallen ofzo.
volgens mij hoeft afbetaling ook niet persee via het bedrijf te lopen waar je het koopt, maar er zijn ongetwijfeld ook andere mogelijkheden.
en pc op afbetaling is niet altijd even slim, dan betaal je nog voor een al verouderd model, of je laat hem perongeluk vallen ofzo.
volgens mij hoeft afbetaling ook niet persee via het bedrijf te lopen waar je het koopt, maar er zijn ongetwijfeld ook andere mogelijkheden.
Pagina: 1