[Dnetc] Stats ??

Pagina: 1
Acties:

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 20:10

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Hoi, ik doe dus vanaf 9 juni pas mee en toen heb ik dus maar 65 blocks completed. En gisteren stond mijn computer hele dag aan en wil ik net mijn stats bekijken en ik zie dat ie nog steeds op 65 staat :?
Ben ik mijn blocks kwijt geraakt ofzo want als ik flush and fetch kies dan zegt ie dat de input buffer vol zit en de output buffer leeg :?

[edit]
http://stats.distributed.net/participant/psummary.php?project_id=5&id=391763

Er staat ook the odds are 1 in 0 that this person will find the key. Terwijl gisteren dat een heel hoog getal was :?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

De stats bij dnet zitten nog steeds op 9 juni. Dit staat ook bovenaan die pagina. Je moet dus wachten op de stats van 10 juni, om te kijken hoeveel je gisteren hebt geflushed.

Maar je kan je al wel aanmelder voor DPC :)

Wil je ook de inhoud van je .ini posten? Kunnen we kijken of het goed is :P Wat voor verbindig heb je? Ik heb wel een code voor in je ini zodat hij om de 2 uur gaat flushen :)

Juist

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 20:10

Virgil

We're not alone

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 11:07 schreef Jeldert het volgende:
De stats bij dnet zitten nog steeds op 9 juni. Dit staat ook bovenaan die pagina. Je moet dus wachten op de stats van 10 juni, om te kijken hoeveel je gisteren hebt geflushed.

Maar je kan je al wel aanmelder voor DPC :)
Heb ik al gedaan ;)
Maar worden die stats niet snachts geupdate?
Ik bedoel zegmaar 24:00

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

Nee, er zijn nog geen stats. Distributed.net is (weer...) aan het kloten. Als je goed kijkt staat er bovenin het balkje ook
Data shown reflects all blocks received as of 09-Jun-2002 at 23:59 UTC
Het wordt allemaal wel vanzelf bijgewerkt, je moet gewoon geduld hebben.

Als je wel direct wilt zien wat je geflushed hebt moet je op een public proxy a la proxy.dsmarty.com gaan flushen, of bij een subteam met een proxy gaan.

edit:
Dsmarty proxy adres veranderd.