Mouseman optical - Mouseman dual optical

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Hallo

Zoals al in de topic staat, weet iemand of deze 2 muizen hetzelfde zijn ? Ik wil graag zo'n dual optical hebben, inderdaad met 2 van die oogjes erin, alleen op de prijslijst van de lokale computerboer zie ik alleen de Logitech MouseMan Optical staan.

Nu wil ik graag weten, is dit dezelfde als de dual optical ? Op de site van logitech staat namelijk wel een dual optical, maar geen mouseman optical.
Ik zou het wel lullig vinden als ik zo'n ding bestel en ik krijg toch de verkeerde in handen :(
In de search kon ik helaas ook niks hierover vinden.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het nou toch lokaal is, dan wandel je er toch even heen? Heb je een veel duidelijker antwoord dan het gegok hier...
(overigens geloof ik dat die mouseman het duurste model is, dus zou hij wel dual-optical hebben, maar da's een gok dus ;))

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon ff naar de pc-boer gaan dus en ff de verpakking bekijken, dan zie je het gauw genoeg.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

nee, anders hadden ze allebei wel Dual-Optical of gewoon Optical geheten :)

dit zijn dus 2 verschillende modellen

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• CyberTijn
Ja ik ben er langs geweest, maar daar zeiden ze ook dat het waarschijnlijk de dual optical was, echter ze wisten het niet zeker.

hij staat namelijk niet op de prijslijst van die zaak, alleen de MouseMan Optical

• Gullie007
  • Niet online
Tja, kan ook luiheid of onkunde zijn van die 'PC-boer' hè? En dan heten ze wel hetzelfde... Maar kortom, je zal moeten wandelen! :)

Eh... Je was me net voor. Maar daar hadden ze dus ook geen voorbeeld? Handig...

• CyberTijn
Op dinsdag 11 juni 2002 10:50 schreef Gullie007 het volgende:
Tja, kan ook luiheid of onkunde zijn van die 'PC-boer' hè? En dan heten ze wel hetzelfde... Maar kortom, je zal moeten wandelen! :)

Eh... Je was me net voor. Maar daar hadden ze dus ook geen voorbeeld? Handig...
Nope, tis maar een klein zaakje wat niet zomaar alles op voorraad kan nemen

• Gullie007
  • Niet online
Auf die Weise...

Hij's trouwens ook best duur zeg! Ik pak de eerste de beste andere site erbij (http://www.powerline.nl) en daar zie ik een dual-optical staan voor €50, i.p.v. €60,69.

Misschien wel handig om wat verder te kijken dan de lokale computerboer.

• CyberTijn
Op dinsdag 11 juni 2002 10:55 schreef Gullie007 het volgende:
Hij's trouwens ook best duur zeg! Ik pak de eerste de beste andere site erbij (http://www.powerline.nl) en daar zie ik een dual-optical staan voor €50, i.p.v. €60,69.

Misschien wel handig om wat verder te kijken dan de lokale computerboer.
Nou ik kan alles bij die zaak krijgen tegen inkoopsprijs dus ik ben alsnog goedkoper uit hoor :) Ik heb het zelf nog opgezocht op de site van ECL. Daar ook geen Dual Optical te vinden

• Gullie007
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 10:55 schreef CyberTijn het volgende:

Nou ik kan alles bij die zaak krijgen tegen inkoopsprijs dus ik ben alsnog goedkoper uit hoor :)
Aha! Komt de aap uit de mouw! :)

Tja, kun je 'm niet bestellen en dat je 'm koopt onder voorwaarde dat het een dual-optical is? Je kent ze dan neem ik aan toch, en aangezien zelfs zij het niet weten...

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

Phydomir

Dennis

Als ik die goede voor me heb is die idd. ook dual-optical...

Logitech heeft nu nml. ook een ander model dan de dual-optical uitgerust met 2 oogjes..

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe bevalt die muis eigenlijk? Vergeleken met een Razor Boomslang 2000 muis bijvoorbeeld. Ik wil een zeer accurate muis hebben, maar het liefst wel optical.

• CyberTijn
ohhhh wacht volgens mij weet ik al hoe het zit:

dit is de MouseMan Optical Wheel: Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/mouseman/mouseman1.jpg

en dit is de MouseMan Dual Optical: Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov3441.gif

Helaas, zijn toch 2 verschillende modellen :(

• Gullie007
  • Niet online
Nou ja, nu weet je toch nog steeds niet welke het is? Je had het over de MouseMan Optical.
Geen Wheel, geen Dual... :+ (overigens wel meer waarschijnlijk dat ze 'Wheel' weglaten, i.p.v. 'Dual', maar goed.)

Die Wheel heb ik ook (alleen in de niet-optical en wel-cordless versie) en het is echt de beste muis (ever) wat ergonomie betreft. Maar da's effe offtopic, dan. ;)

Verwijderd

Niets dan respect voor de MouseMan Optical Wheel! Een oude getrouwe waar een hoop mensen goeie lol van hebben! (incl. moi dus!). Enne die dual optical is ook een toppertje (al is ie wat kleiner, kwa hoe ie in de hand ligt). Dus je zit IMHO altijd goed, wat je ook krijgt :Y)

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:26

Chop2000

Vroem

ik heb hier ook een Mouseman Dual Optical in mijn handen, perfect muisie, was hier op de zwarte markt 49.50 euro.

niks

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 14:46
Op dinsdag 11 juni 2002 10:55 schreef CyberTijn het volgende:
Nou ik kan alles bij die zaak krijgen tegen inkoopsprijs dus ik ben alsnog goedkoper uit hoor :)
Inkoopactie!!! >:) >:) :7 :7 8-) :9

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Verwijderd

Ik heb de dual optical en het werkt iig goed. Het verschil zit hem in het aantal oppervlakken dat ze snappen.

De dual kan op veel meer dan de gewone en is dus ook precieser. Snappie? :D

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 08:45 schreef D_e_X het volgende:
Het verschil zit hem in het aantal oppervlakken dat ze snappen.

De dual kan op veel meer dan de gewone en is dus ook precieser. Snappie? :D
Ik snap echt niet wat je bedoelt. ligt het aan mij :?

Maar goed, ik heb zelf de "optical", met één oogje dus, en die werkt perfect (en was nie duur).

Op de site van logitec zeggen ze dat de dual optical veel preciezer is, maar die van mij is heel precies. Ik zou wel eens willen weten of er iemand is overgestapt van "single" ;) naar "dual" :) en het verschil heeft gemerkt. Zo ja, bij welke appz dan?

Verwijderd

ik merk het dus :)

een single heeft moeite als ik vanuit me bed lig te muizen, dit omdat de reflectie waarschijnlijk minimaal is. een dusl optical heeft hier echter geen problemen mee.

dat bedoelde ik dus ;)
Pagina: 1