Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Verwijderd
plakband kun je proberen maar ik zou er toch erg voorzichtig mee zijn
edit: dit weet je zelf ook wel neem ik aan angezien je een retorische vraag stelt
/quote:
Is niet aan te raden he??
"It certainly appears so..."
Weet ik uit eigen ervaring, heb er nog 1 thuis liggen die ik niet gebruik.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Nou daarnet even gebeld met die jonges van oc shop, en ze sturen me vandaag nog samen met mijn Thermalright ax7 + delta 80hp de spacer die ik ECHT besteld had.
Dus niks plakband!!!!!
ik heb zelf ook een spaces (een kopere). Maar je moet wel uitkijken idd of je verder niks raakt met je spacer.Op dinsdag 11 juni 2002 11:10 schreef noltha het volgende:
Mooi,
Nou daarnet even gebeld met die jonges van oc shop, en ze sturen me vandaag nog samen met mijn Thermalright ax7 + delta 80hp de spacer die ik ECHT besteld had.
Dus niks plakband!!!!!
Powered by KPN
Jullie horen het wel weer!
Spacer word teruggestuurd, ik krijg degene die ik besteld heb!!!!!
Mijne werkt prima hoorOp dinsdag 11 juni 2002 10:53 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Helemaal niet gebruiken ... die dingen werken toch niet.
Weet ik uit eigen ervaring, heb er nog 1 thuis liggen die ik niet gebruik.
Maar je moet wel uitkijken omdat ie precies even hoog is als de core. Als ie dan hoger komt te ligen door bv plakband, komt de cooler niet meer in contact met je cpu en is ie zo d00d
Dat ligt eraan, ik heb er een koperen spacer tussen zitten, zodat mijn nogal zware waterblok lekker stabiel en stevig staat.Op dinsdag 11 juni 2002 10:53 schreef TheDarkLord666 een afrader:
... die dingen werken toch niet.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
is ideaal als je veel je zooi sjouwt naar LAN party's, extra zekerheid voor je (in mijn geval) AMD Athlon XPOp dinsdag 11 juni 2002 11:55 schreef MightyRaven het volgende:
Wat moet je in gods naam met een spacer????
En ik heb toch echt een alpha 8045 op me proc zitten.
En ik sjouw me pc regelmatig
Maar het zou daarvoor wel wat kunnen uitmaken.
Ik had het meer over het temp verschil, waar hij eigenlijk voor verkocht werdt...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verder zijn mijn bevindingen over de thermalright AX7 met Delta HP-80 wel goed.
Hij maakt op 12 volt alleen een takkeherrie MMAAAARR hij is blijft toch zachter dan mijn ys-tech van mijn SK6 op 12 volt en dat bij 80 CFM .
die ys-tech geeft zo'n hoge fluittoon!
Verder als er iemand nog interesse heb in mijn SK6 met ys-tech 40CFM mail me maar naar herremussie@hotmail.com
Ik ben ook wel geïnteresseerd
Verwijderd
Ik heb op diverse sites gelezen dat de spacer niks voor de temperatuur doet, maar puur tegen het beschadigen van de core is.En ik sjouw me pc regelmatig
Maar het zou daarvoor wel wat kunnen uitmaken.
Ik had het meer over het temp verschil, waar hij eigenlijk voor verkocht werdt...