hificomponents.de

Pagina: 1
Acties:

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:01
Wie heeft er wel eens iets besteld bij hificomponents.de ? En zo ja, wat zijn de ervaringen hiermee ?
(Voor de duidelijkheid, het is een duitse HiFi winkel die produkten verkoopt die enorm onder de NL prijs zitten (vb. Denon AVR-3802 voor 899 euro, in NL 1300-1400 euro). Ze vragen echter voor buitenlandse orders om vooruitbetaling)

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik had 2 sl's besteld bij ze, en ging goed, maar ze hadden het nog niet op voorraad. Ik hoefde toen ook nog neit vooruit te betalen.

Maar ik heb wel veel telefonisch contact met ze gehad, en daty liep vrij goed. Maar ze spreken niet allen engels.

Ik denk dat het wel veilig is, maar heb mijn order geannuleerd omdat ik toch de nederlandse garantie wou, en omdat ze bij Richer niet veel duurder waren.

suc6

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:01
ik heb al wel via de mail contact gehad in het engels. Zo internationaal zijn ze gelukkig nog wel dan:) Misschien waag ik er wel een dagje duitsland aan ipv te bestellen. Ik heb het niet zo op vooruit betalen. Als ik het doe wil ik wel zeker zijn dat dit een betrouwbare zaak is.