Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Verwijderd
TJA... ik heb het zelfde probleem met mijn kaartje als ik capture..
hoord er bij
En meestal is de proggie die het capture, het probleem.
Meestal nemen ze op in avi, wat onteligelijk zuigt in cpu en hd. daarom andere proggie gezocht die het direct opneemt in divx.
hoord er bij
En meestal is de proggie die het capture, het probleem.
Meestal nemen ze op in avi, wat onteligelijk zuigt in cpu en hd. daarom andere proggie gezocht die het direct opneemt in divx.
wees blij dat dat p*kke kaartje werkt, heb er zeer slechte ervaringen mee :x
ehm... ik heb dit bij gewoon TV kijken!
capturen doe ik (nog) niet
(capturen doet dit kaartje trouwens softwarematig,vraagt ook het uiterste van je harde schijf- het is logisch dat dat veel CPU tijd kost)
capturen doe ik (nog) niet
(capturen doet dit kaartje trouwens softwarematig,vraagt ook het uiterste van je harde schijf- het is logisch dat dat veel CPU tijd kost)
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Er is een tooltje wat misschien verhelpt te vinden op Pinnacle website te heten PCI Performance enhancer ofzoiets.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.