Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
OokReclame maken voor je eigen topic
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
[inhoudelijk]
Posting is zonde van je (mod)tijd, ik ga er dan ook pas modereren als er 'klachten' komen, en als er karmajagertjes/vriendjes elkaar graag willen opwaarderen dan moeten ze dat maar doen.
* botoo vind dat dergelijke 'nieuws'postings beter zonder reageermogelijkheid zouden moeten zijn.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Neuh, dit is een beetje register.co.uk maar aan de andere kant, alleen maar moboreviews is ook niet boeiend
Ik heb momenteel tijd zat BotooPosting is zonde van je (mod)tijd,
Het is iets wat ik al vaker heb aan gedragen, ik vind het wel interessant om te peilen hoe jullie er over denken.
btw: ik mod me het apezuur.
Leuk als aanvulling als er bijna geen nieuws is.
Maar zoiets moet niet te vaak langs komen dan is het niet leuk meer.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Maar als ik, zoals gebruikelijk, krap in mijn online-modtijd zit, dan is dit niet het eerste waar ik aan begin
Als anderen wel tijd zat hebben is het toch prima opgelost?
Dat is het voordeel van een breed draagvlak
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* Delerium zoekt fluitsmiley.
Dan zet je de stats op de FP met een link naar het betreffende DPC-draadje. Tevens zorg je dan ervoor dat er niet gereageerd kan worden op het nieuwsdraadje op de FP.
Is ook een oplossing. Testcase verwoordt goed wat ik bedoel als Botoo het nu ook nog begrijptWaarom wordt er dan niet een link gegeven naar Dutch Power Cows, want daar worden de stats toch ook gepost
Het tijdsoverschot is van tijdelijke aard Botoo
fluitsmiley ligt tussen de draadlocktang en de PMOp dinsdag 11 juni 2002 kwam Ecteinascidin met een daverend concept:
Plonk: draadjes locken zodat er geen excessieve scores te behalen zijn.
* botoo zoekt fluitsmiley.
dwz, toenet wel . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* botoo wilde dat dat ook het geval was met tijdtekort (aka tijdnood).Op dinsdag 11 juni 2002 biechtte Spice:
[ ]
Het tijdsoverschot is van tijdelijke aard botoo
[voorstel]
zullen wij hier op TMF eens beginnen met 26/8 ipv 24/7, dat zou toch wat extra uurtjes op moeten leveren
[/voorstel]
Wat bedoel je goed als ik het begrijp Spice?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀