Op woensdag 12 juni 2002 22:56 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Maar mijn punt was een beetje dat Debian met haar Stable tree heel erg mikt op betrouwbaarheid, ten koste van hoe up-to-date de Stable tree is, wat Debian Stable erg geschikt maakt voor servers e.d.
3.0 misschien wel. Ik ben onderhand gewend om firewalls en dergelijke te gebruiken met iptables en denk er niet aan om nog steeds een oude 2.2 kernel te gebruiken. Potato is voor mij dan ook echt uit den boze, omdat er problemen mee schijnen te zijn icm de 2.4 kernel (modutils, etc, etc).
Dus gebruik ik op servers Debian Woody.
Op workstations is Woody ook weer niet het nieuwste, dingen zoals XF4.2, KDE3 en Mozilla 1.0 horen er gewoon in te zitten .. ze zijn stable genoeg, dus ook daar ben ik niet onder de indruk van.
Woody moet nu gewoon snel stable worden, en dingen als XF4.2, KDE3 en Mozilla 1.0 moeten in unstable komen, en dan na een maand (als er geen probs zijn, verwacht ik niet) ook in testing komen (had dus eig. al gebeurd moeten zijn).
Ik vind het wel jammer zoals het nu is. Debian zelf is een prima systeem, maar ik loop voortdurend mijn packages achterna. Op een gegeven moment wordt alles zelf compileren ook vervelend
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.