3com905b op halfduplex forcen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik heb in mijn linux bak een 3com3c905b op een 10/100 mb hub zitten. Op de hub zit verder een RTL8139C kaartje aangesloten.
Echter het lampje op de hub van de 3com blijft knipperen totdat ik de Realtek eruit haal. Dan brand het lampje continue. Het lampje van de realtek brandt altijd goed.
Ik wil nu graag mijn 3com forcen op 100 mb half duplex alleen weet iemand hoe ik dit kan doen :?
Ik heb wel vaker problemen gehad met deze kaart en een switching hub maar toen gebruitke ik windows en kon ik het instellen maar hoe doe ik het nu

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kan dat niet met het 3Com config tooltje van de de driverdisks voor die kaarten?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 17:02
Ja,
dat kan.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ik dacht dat dat alleen met de isa kaartjes kon van 3com. Ik ga wel ff zoeken ik haat die 3com site

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, niet bij stilgestaan. Heb het gister nog wel met zo'n soort tooltje gedaan op een Etherlink III ISA kaart idd.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als je toch nog niet bij 3Com gezocht had, waarom open je dan dit topic :?

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
omdat ik dacht dat je enkel isa kaarten in kon stellen met dat 3com progje. Bovendien heeft het over het algemeen werg weinig zin om bij een leverancier te zoeken naar een llnux driver. Dat 3com hier een uitzondering voor is was ik ff vergeten denk ik.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
mag wel dicht gewoon nie goed gezocht kan inderdaad ook al met de standaard module
http://www.scyld.com/network/vortex.html

voor de mensen die wel zoeken :)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Goed, voortaan eerst zoeken, dan vragen, ok? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.