Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben eruit en ik wil die Fuji 2800Z kopen. Voordat ik toch online ga bestellen, ik zag dat er ook een adapter voor is. Kan je daarmee de bijgeleverde batterijen opladen? Of moet je zelf oplaadbare batterijen kopen?

Wat ik eigenlijk zoek in een digitale camera is geen gekloot met batterijen maar puur die op accu werkt.

Hoe zit dit met deze 2800Z?

Thanks,
Mike

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:40
Ik heb ff voor je gezocht.
Battery power is sucked down pretty quickly when using standard AA batteries. Ive found they last longer if I use the Ultra High Power Mega Wattage Super-Duper Titanium Extra Juice variety. I have not yet tried rechargeables to see if theyre any longer lasting. An AC power adapter is highly recommended, especially when downloading to the PC. Of course, this also increases the price of the camera even further.
bron.

Helemaal zekerheid geeft dit bovenstaande stukje tekst niet, maar volgens mij lijkt het me sterk dat je alleen een AC adapter koopt om het geheugen leeg te trekken of om foto's te maken via AC power. :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay duidelijk verhaal. Ik heb me hier op 't project waar ik zit ook laten informeren. Ik vind het wel een reuze gaaf ding, dus ik ga 'm ook bestellen.

AC Adapter is toch wel handig, maar dan koop ik wel een universele: stuk goedkoper.

Batterijen moet ik dus in voorraad nemen: geen slecht idee om dus een oplader te komen met rechargable batterijen. Jammer dat er geen accu bestaat voor die 2800Z, dat vind ik namelijk een ontzettend groot voordeel!

Thanks!
Mike

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:40
Elke camera heeft zo z'n voor- en nadelen. Hoewel, de G2... lama :z :z.

Ik heb bovenstaande stukje tekst via de forums van Dpreview.com gevonden.

Nog een kleine hint om het helemaal goed af te maken: klik :)

Verwijderd

Topicstarter
Fok, wat is hier veel veranderd ... je kan niet eens even "Thanks, Mike" schrijven >:)