Nieuwe LiDl actie, ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:20

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
M'n vader's laptop is brak (p2 266), nu zagen we weer een goede aanbieding van zo'n Targa ding in het krantje...

in deze topic werd over een eerdere actie gesproken:
Lydel TARGA notebook 1,2 Ghz
heeft iemand ervaring?

welliswaar shared videogeheugen, maar voor de rest errug netjes:
zelfs firewire, siemens 256mb ram, AMD Athlon 4 1600+, cd-brander/rom/dvd (8/8/24) Modem, LAN, Audio (vaag ding ac 97 2.1 compliant), zaakje heeft ook TV-out.
Met software en twee jaar pick-up garantie lijkt me dat errug redelijk voor €1799,-

Cogito Ergo Credo

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:22

YellowCube

Wait...what?

Lidl is wel elke keer een topic-opener merk ik...

Dit soort laptops zijn helemaal niet verkeerd, maar verwacht bijv qua behuizing geen kwaliteit als Dell of Toshiba. Alleen, in ruil daarvoor krijg je voor minder geld gewoon veel meer laptop. Bovendien zijn dit soort apparaten ook meer desktop-vervangers dan echte laptops...Verwacht dus geen 4,5uur accu tijd of een vederlichte machine.
Ik heb hier zelf een Gericom laptop staan (vergelijkbaar met een Lidl machine) en het bevalt me prima. Zit allemaal netjes in elkaar en werkt snel. Het is alleen geen echte laptop i.v.m korte accu-tijd en behoorlijk gewicht. Maar die eis stelde ik er ook niet aan.

Je zegt het zelf al, het is allemaal heel redelijk en met 2 jaar pick-up garantie kun je jezelf geen buil vallen.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world