Connaisseur des femmes
Niemand?? hmmmz, zou voor het eerst zijn op tweakers....
Connaisseur des femmes
Verwijderd
voor alles een eerste keerOp woensdag 12 juni 2002 01:38 schreef AaBbYyZz het volgende:
Niemand?? hmmmz, zou voor het eerst zijn op tweakers....
zoek maar even op club3d
sommige mensen kraken t erg af, maar er zijn ook gebruikers die er positief over zijn
maar volgens mij is t voor oc-en neit zo'n geschikte kaart, maar hij werkt wel, dat is de algemene boodschap die uit de reacties rolt
maar zoek maar evn op club3d in the search voor de echte reacties
persoonlijk heb ik er nl geen ervaring mee
sommige mensen kraken t erg af, maar er zijn ook gebruikers die er positief over zijn
maar volgens mij is t voor oc-en neit zo'n geschikte kaart, maar hij werkt wel, dat is de algemene boodschap die uit de reacties rolt
maar zoek maar evn op club3d in the search voor de echte reacties
persoonlijk heb ik er nl geen ervaring mee
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Club3d, PowerColor, Asus, Abit of Creative... ze hebben allemaal dezelfde Nvidia chip en hetzelfde geheugen.
(voor de overclockers zijn de verschillen in geheugensnelheden bij de diverse merken wèl belangrijk
)
Verder schijnen sommige merken betere filters te gebruiken op hun kaarten waardoor hoge resoluties beter zouden zijn
Ik heb zelf nog geen verschil kunnen zien tussen mijn Hercules GF2 GTS en een PowerColor GF2 GTS, dus een duurder merkt betekent ook niet per definitie beter beeld.
Ik zou dus lekker voor die Club3D kaart gaan en het geld dat je daarmee uitspaart voor iets anders gebruiken (tenzij je natuurlijk TV-out zou willen hebben wat die Club3D bijv. niet heeft ofzo)
(voor de overclockers zijn de verschillen in geheugensnelheden bij de diverse merken wèl belangrijk
Verder schijnen sommige merken betere filters te gebruiken op hun kaarten waardoor hoge resoluties beter zouden zijn
Ik heb zelf nog geen verschil kunnen zien tussen mijn Hercules GF2 GTS en een PowerColor GF2 GTS, dus een duurder merkt betekent ook niet per definitie beter beeld.
Ik zou dus lekker voor die Club3D kaart gaan en het geld dat je daarmee uitspaart voor iets anders gebruiken (tenzij je natuurlijk TV-out zou willen hebben wat die Club3D bijv. niet heeft ofzo)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
ik heb een Radeon 8500 pro van Club3D en dat kaartje werkt prima. t scheelt ong. 180 euro op A-merkkaarten en misschien 150 3dmarks. Hij is nog niet instabiel geweest (ook niet oc'd) dus ga koop lekker die GF3 van club3d en drink van 't geld dat je bespaard een paar extra pilsjes!
Ik heb m inmiddels besteld, dus wat mij betreftmag hier een slotje op jongens
Connaisseur des femmes
ik ga hem volgende week bestellen voor mijn broertje. hij heeft nog een tnt1 dus dat wordt wel een grote vooruitgang. wat vind jij trouwens zelf van de kaart? had vroeger een club3d gf2gts pro 64mb en dat was een zeer relaxt kaartje (alleen overklokken was niet echt geweldig)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()