Club3D GeForce 3 Titanium 200 64 MB DDR + TV out

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
in de pricewatch zag ik deze kaart staan, na enig zoeken nog geen postings over gevonden. Heeft er iemand ervaring met deze kaart? Lijkt mij een goede koop als je hem vergelijkt met een A-merk :7

Connaisseur des femmes

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Niemand?? hmmmz, zou voor het eerst zijn op tweakers....

Connaisseur des femmes

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 01:38 schreef AaBbYyZz het volgende:
Niemand?? hmmmz, zou voor het eerst zijn op tweakers....
voor alles een eerste keer ;)

Verwijderd

Het is laat...iedereen slaapt :Z
Btw. Ik heb die kaart niet maar volges mij zuigt tie

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

zoek maar even op club3d
sommige mensen kraken t erg af, maar er zijn ook gebruikers die er positief over zijn :)
maar volgens mij is t voor oc-en neit zo'n geschikte kaart, maar hij werkt wel, dat is de algemene boodschap die uit de reacties rolt :)
maar zoek maar evn op club3d in the search voor de echte reacties :)
persoonlijk heb ik er nl geen ervaring mee :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Club3d, PowerColor, Asus, Abit of Creative... ze hebben allemaal dezelfde Nvidia chip en hetzelfde geheugen.

(voor de overclockers zijn de verschillen in geheugensnelheden bij de diverse merken wèl belangrijk ;))

Verder schijnen sommige merken betere filters te gebruiken op hun kaarten waardoor hoge resoluties beter zouden zijn :?

Ik heb zelf nog geen verschil kunnen zien tussen mijn Hercules GF2 GTS en een PowerColor GF2 GTS, dus een duurder merkt betekent ook niet per definitie beter beeld.

Ik zou dus lekker voor die Club3D kaart gaan en het geld dat je daarmee uitspaart voor iets anders gebruiken (tenzij je natuurlijk TV-out zou willen hebben wat die Club3D bijv. niet heeft ofzo)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

ik heb een Radeon 8500 pro van Club3D en dat kaartje werkt prima. t scheelt ong. 180 euro op A-merkkaarten en misschien 150 3dmarks. Hij is nog niet instabiel geweest (ook niet oc'd) dus ga koop lekker die GF3 van club3d en drink van 't geld dat je bespaard een paar extra pilsjes! :7

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb m inmiddels besteld, dus wat mij betreftmag hier een slotje op jongens :7

Connaisseur des femmes

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 19:29
ik ga hem volgende week bestellen voor mijn broertje. hij heeft nog een tnt1 dus dat wordt wel een grote vooruitgang. wat vind jij trouwens zelf van de kaart? had vroeger een club3d gf2gts pro 64mb en dat was een zeer relaxt kaartje (alleen overklokken was niet echt geweldig)

Verwijderd

Sjemig, zo snel kicken en dat met een topic dat gewoon in de FAQ staat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.