Toon posts:

msi K7t turbo2 geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit mobo dus en ben op zoek naar wat extra geheugen
ik heb er nu 128 MB sdram + 64 MB ? ram inzitten. merk zou ik begod niet weten.

nu heb ik 2 vraagjes hoe kom ik er echter welk merk het geheugen is en wat voor een geheugen kan ik het best voor dit mobo aan schaffen.

Verwijderd

zit er geen sticker op? je kan in iedergeval kijken wat voorn chippies er op zitten

doet er ook eigenlijk niet toe... is een KT133 bordje toch? koop gewoon A-Merk geheugen PC133, will je je FSB overclocken koop dan wat beter/sneller PC133 geheugen, check de pricewatch voor Crucial, Dane-Elec, Corcair etc.

Verwijderd

Topicstarter
ja price watch heb ik bekeken maar man daar heb je veel keus daar om vraagi k het de experts daar word je wijzer van zeggen ze.

nee ik heb een MSI k7t TURBO 2 mobo

Verwijderd

ja zit een VIA KT133A chip op, dus dan moet je PC133 geheugen hebben... daar mee kan je al uit de voeten.
ga voor A-Merk, de meeste wazige computer errors komen toch door slecht geheugen... van daar

Verwijderd

Topicstarter
wat is dan een goed merk sorry maar ben niet echt thuis in geheugen je heb zo fucking veel soorten en maaten en weet ik veel wat dat ik er allemaal geen weis uit kan.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:00

Rival24

I'll Be Back

Hiro shima zei:

Crucial, Dane-Elec, Corcair

Ik voeg hieraan toe:

Kingston

Verwijderd

ja dat is lastig, zelf ga ik altijd voor Crucial, nooit problemen mee gehad, maar er zijn zat goeie merken... samsung wordt ook veel aangeraden

ik zei ook nog etc. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info ik kijk wel ff wat ik doe

Verwijderd

ohw enehh, let ff op de datum voor je in een topic reageerd... zag je al een oud topic omhoog halen ;)

Verwijderd

Topicstarter
wat is het nou moet je eerst zoeken of moet je een nieuwe topick maken als je wat wil weten ?????????

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op dinsdag 11 juni 2002 03:08 schreef rival24 het volgende:
Hiro shima zei:

Crucial, Dane-Elec, Corcair

Ik voeg hieraan toe:

Kingston
Tja dan ken ik er nog en paar:
infenion
samsung
Op dinsdag 11 juni 2002 10:34 schreef XxFDNLxX het volgende:
wat is het nou moet je eerst zoeken of moet je een nieuwe topick maken als je wat wil weten ?????????
Zoeken maar dan niet in een oud topic reageren als je er niet uit komt. open dan een nieuw topic en geeft aan wat je al gevonden hebt.

En de vraag die je in dit topic stelt is ook erg basic!
Op dinsdag 11 juni 2002 10:50 schreef XxFDNLxX het volgende:
thx

an ja ik weet dat het basic vraag is maar ik heb de ballen verstand van al at geheugen en in winkes naaien ze je ook alleen maar
En daarom hebben we een search: zoeken op welk merk geheugen levert 1587 hit op! (wel zoek op onderwerp en inhoud)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 23:04
test het geheugen wat je er nu in heb zitten met memtest. Zoek maar ff met de search. Geen errors en je wilt toch niet overclocken, lekker laten zitten want als je nu geen vage problemen heb, heeft vervangen geen enkel nut. En als je er een reepje bij wil zetten neem dan 128/256/512mb van een van de merken die hier boven staan!!! Want merkloos geheugen geeft wel vaak problemen!

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
thx

an ja ik weet dat het basic vraag is maar ik heb de ballen verstand van al at geheugen en in winkes naaien ze je ook alleen maar
Pagina: 1