Ik heb een domeintje bij dot TK. Ik heb een poll op mn pagina in php en die werkt wel heel leuk als ik via ip naar die pagina ga, maar als ik via .tk ga werkt hij niet helemaal. Wat kan ik hier aan doen?
Wat voor fout geeft ie? Wat doet ie niet precies goed enzow?
Hij laat niet de laatste stand zien.
Maar nog iets: ik had ooit een nedstat tellertje erop staan, die werkte ook niet, maar topstat wel.
Maar nog iets: ik had ooit een nedstat tellertje erop staan, die werkte ook niet, maar topstat wel.
Dus het heeft nooit gewerkt met de .tk link?
Denk dat het misschien kan liggen aan het feit dat de .tk service eigenlijk niets meer is als een soort url forwarding service, maar dan alleen met een mooi kort naampje

Maar als ik het goed heb, kan php dat soort dingen wel aan (omzeilen) (ben nie zo php kenner, dus...)
Denk dat het misschien kan liggen aan het feit dat de .tk service eigenlijk niets meer is als een soort url forwarding service, maar dan alleen met een mooi kort naampje
Maar als ik het goed heb, kan php dat soort dingen wel aan (omzeilen) (ben nie zo php kenner, dus...)
Misschien dat meer mensen er last van hadden. dot TK doet niet helemaal forwarding maar bouwd een frame voor je.
Kan ook
Zie het toch als ene mask url/url forwarding iets.
Ik heb zelf een (free)domeintje daar, maar geen php stuff, dus zou het niet weten.
Maar laat de site dan es zien?
Ik heb zelf een (free)domeintje daar, maar geen php stuff, dus zou het niet weten.
Maar laat de site dan es zien?
Ik heb verder gesearched en ik kwam erachter dat de oude 'namezeromanier'
niet werkt. Hij haalt in de description de slashes weg. Dus ben ik verder gaan zoeken en ik kwam dit tegen:
Nadeel is dat het adres zichtbaar wordt in de balk, maar alles werkt wel nu
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- if (window != top) top.location.href = location.href; // --> </SCRIPT> |
Nadeel is dat het adres zichtbaar wordt in de balk, maar alles werkt wel nu
Ik heb ook ene keer een poll gemaakt en had ook ongeveer zo'n robleem..
MSIE 6.0 zet geen cookies als een pagina in een frame zit op een andere server staat
[frame op server A, pagina op server B]
Enigste dat je het op kan lossen is door als je stemt er dan een pagina word geopend zonder frame eromheen en dat je die dan weer moet sluiten
MSIE 6.0 zet geen cookies als een pagina in een frame zit op een andere server staat
[frame op server A, pagina op server B]
Enigste dat je het op kan lossen is door als je stemt er dan een pagina word geopend zonder frame eromheen en dat je die dan weer moet sluiten
Als je een nedstat teller achter een frame wilt draaien moet je een getalletje veranderen de 0 in een 1 staat ook wel op een site beschreven
Verwijderd
Ja, je kan ook een framekiller gebruiken, (op de index zonder frames) en nedstat doet het wel. Je moet in de grote lange getallenreeks in de code de 0 vervangen door een 1. Dan werkt ook nedstat!
Pagina: 1