[HK] Gebruik van woord "sletje"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Ik stoor me eraan dat sommige tweakers naar wat schaarser geklede vrouwen en alles dat op zogenaamde breezer vrouwen lijkt, gelijk het woord slet(je) gebruiken.

Iedere jongen vindt het leuk dat er wat schaarser geklede vrouwen op het net te vinden zijn. Ik vindt het dus niet van erg veel respect tonen als je iedereen die zo gekleed is het stempel "sletje" geeft.

Als er vrouwen zijn die gekleed zijn in lange broek en coltrui (als voorbeeld) is er niemand die maar op de gedachte komt om de desbetreffende vrouw "sletje" te noemen.

Tijd voor een cursus respect voor vrouwen?! :(:(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=518481]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Gaat meer specifiek over breezer sletjes. Ik bedoel het algemeen. Ik zet dat van breezer er alleen bij als extra argument. Het ging me voornamelijk om reacties zoals dez:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/520726

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie het maar als een rage. En die is toch weer vlug voorbij zodra weer iets anders een rage wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 00:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik zie het maar als een rage. En die is toch weer vlug voorbij zodra weer iets anders een rage wordt.
Ja dat van breezer sletjes is vast een rage .. mee eens ... maar ik wil dat andere punt ook even aangeven. Ik vind dat er gewoon te weinig respect is voor vrouwen op dit forum. Of dat nou gaat om 16/17 jarige meisjes die breezer drinken of niet. Overall te weinig dus!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 00:35 schreef ride277 het volgende:
Ik vind dat er gewoon te weinig respect is voor vrouwen op dit forum.
In de HK :? :{

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 00:38 schreef blackd het volgende:
In de HK :? :{
Waar anders? ;)

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Weet je wel hoe stoer je bent als je lekker meedoet en constant meiden voor sletje uitmaakt. En dan moet je natuurlijk niet tegen de massa ingaan, want dan loop je het risico er niet meer bij te horen en dan ben je niet cool meer...

(:z :z :z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 00:40 schreef ride277 het volgende:

[..]

Waar anders? ;)
Nou, er bestaat ook nog zoiets als een tech gedeelte op GoT, en om daar nou van te zeggen dat daar geen respect voor vrouwen is, vind ik een btj ver gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

vrouwen te pas en te onpas overal 'sletje' oid noemen is gewoon een teken dat iemand de puberteit nog moet ontstijgen.

Helaas is dat een groot deel van de gebruikers in de HK.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 00:41 schreef LuNaTiC het volgende:
vrouwen te pas en te onpas overal 'sletje' oid noemen is gewoon een teken dat iemand de puberteit nog moet ontstijgen.

Geen reden voor een lesje respect voor die tweakers dus?!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 00:43 schreef ride277 het volgende:

[..]

Geen reden voor een lesje respect voor die tweakers dus?!
En hoe zie je die les voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 00:44 schreef Nielsz het volgende:

[..]

En hoe zie je die les voor je?
Ik dacht eerst aan GoT knokploeg... maar ja .. dat gaat wat ver. >:)

Euhm, officiële waarschuwing?!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zie je idd veel in de HK wat natuurlijk erg jammer is maar het nivo is nou eenmaal niet hoger. Blijf dan gewoon weg uit de HK.

Misschien wel een idee voor het nieuwe forum. Een disable HK optie (Bij active topics enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 00:49 schreef mgfun het volgende:
Misschien wel een idee voor het nieuwe forum. Een disable HK optie (Bij active topics enzo).
Ik hou niet zo van de General Chat fora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:50 schreef blackd het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van de General Chat fora
Oke dank je :) Nou kom ik hier al een tijdje maar deze kende ik nog niet... naja je kan niet alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 00:57 schreef mgfun het volgende:

[..]

Oke dank je :) Nou kom ik hier al een tijdje maar deze kende ik nog niet... naja je kan niet alles weten.
No prob, je kan nie alles weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:41 schreef LuNaTiC het volgende:

En het blijft volledig onnodig, dat heb ik gisteren ook ergens in de HK geroepen.

Wanneer je de sletjes en hoer roepende pubers zelf een "koosnaampje" gaat geven (bijvoorbeeld Huiskamer Homo (nfi)), dan moet je eens kijken hoe snel ze de weg naar LA gevonden hebben, dan is het ineens niet meer leuk.

Het uitdelen van OW's gaat mischien wat ver, maar een modje die het tegenkomt mag van mij wel vermanend optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% agreed!

Ik heb al een paar keer proberen uit te leggen dat ik het geen leuke benaming voor meisjes/vrouwen vind, het respons wat ik daarop terug kreeg was imo niet echt hetgeen wat ik verwachtte maargoed.

Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om vrouwen niet te respecteren :?

Ik vind het nog steeds een beetje ziekelijk imo.

Ohwja, dat ik ertegen ben schijnt eraan te liggen dat ik zelf een vrouw ben, omdat ik me nog weleens aangesproken of beledigd kan voelen :P :+ Er zijn dus ook mannen die het niet vinden kunnen :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 18:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

HK Homo's
:D 8-)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 11:17 schreef Llewella het volgende:
100% agreed!

Ik heb al een paar keer proberen uit te leggen dat ik het geen leuke benaming voor meisjes/vrouwen vind, het respons wat ik daarop terug kreeg was imo niet echt hetgeen wat ik verwachtte maargoed.

Schijnbaar is het tegenwoordig normaal om vrouwen niet te respecteren :?

Ik vind het nog steeds een beetje ziekelijk imo.

Ohwja, dat ik ertegen ben schijnt eraan te liggen dat ik zelf een vrouw ben, omdat ik me nog weleens aangesproken of beledigd kan voelen :P :+ Er zijn dus ook mannen die het niet vinden kunnen :? ;)
Ach Llewella, je moet maar zo denken, als iemand mijn vrouw een slet of hoer noemt, dan moet je niet denken dat ik daar echt enthousiast over ben :)

Ik stoor mij zeker aan de manier waarop het (steeds vaker) in de huiskamer voorkomt, rage of niet, maar je dient maar het fatsoen op te brengen om niet bij ieder plaatje te roepen "slet" of "hoer", ik zou niet weten waarom, alsof die meisjes er voor kiezen om hun foto in de HK te zien staan en als zodanig bestempeld te worden.

Ik zou wel eens willen weten hoe de jongens reageren als hun vriendinnetje (al breezer drinkend) wordt aangesproken met slet.

wedden dat ze dat niet leuk gaan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat een gelul, het is de HK maar en zolang er geen sprake is van bewuste belediging so what, als je er aan ergert ga dan gewoon HK niet in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op dinsdag 11 juni 2002 12:10 schreef raptorix het volgende:
Wat een gelul, het is de HK maar en zolang er geen sprake is van bewuste belediging so what, als je er aan ergert ga dan gewoon HK niet in ofzo.
Dus alles mag in de HK :? Dat is pas gelul IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dus omdat het 'maar' de HK is mag je alles maar zeggen omdat het toch niet boeit?
De HK is voor de leuke zaken die nergens anders gepost kunnen worden.

Er is gewoon een grote groep users die denkt dat ze alles maar kunnen zeggen en menen dat de HK de HK maar is.
Nee, ga jij in een kroeg maar eens iedereen voor 'slet' of 'hoer' uitmaken.
Ik durf te wedden dat jij de tent met twee blauwe ogen verlaat.

Dit is dus niet omdat het zou moeten mogen, nee het is een stukje net-etiquette.
Het is toch allemaal simpel te bevatten, dat niet alles zomaar gezegt kan worden, andere mensen kunnen zich aan dat soort uitspraken storen.

En als mensen zich aan bepaalde uitingen gaan storen dan is het IMHO tijd om er iets aan te doen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus iedereen die zich aan dergelijke uitspraken ergert, die moet dan maar niet meer in de HK komen?

De HK is niet alleen maar bedoeld voor mensen die niet het fatsoen op kunnen brengen om op een normale manier met vrouwen/meisjes om te gaan, er is altijd nog zoiets als normale omgangsvormen.

Gisteren zag ik een foto voorbij komen van twee meisjes in een kroeg die in de draad meerdere keren voor sletjes werden uitgemaakt en voor hoer (en dat ze vooral geneukt moesten worden).

Ga je mij vertellen dat dat geen belediging is? Doe mij een lol en achterhaal de gegevens van die meisjes en vraag hun naar hun mening.

Voor alle duidelijkheid: je zult mij niet op alle slakken zout zien leggen, maar wanneer er een bepaalde negatieve trend blijkt te ontstaan, dan meld ik mij wel.

Zoveel kom ik niet in de HK, maar als mensen beginnen te klagen dan reageer ik daar op (zit ook aan de functie vast), dat geldt ook voor de rest van de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Ik denk dat je dit niet als het beledigen van de vrouwen in kwestie moet zien, maar gewoon als een soort van "slang" in de HK voor meisjes die aan die beschrijving voldoen.

Net zoals in het engels "motherfucker" allang niet meer op iemand die wat werkelijk doet slaat...

dus deze hele discussie.. tsja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:08 schreef Conquistador het volgende:
Ik denk dat je dit niet als het beledigen van de vrouwen in kwestie moet zien, maar gewoon als een soort van "slang" in de HK voor meisjes die aan die beschrijving voldoen.

Net zoals in het engels "motherfucker" allang niet meer op iemand die wat werkelijk doet slaat...

dus deze hele discussie.. tsja :Y)
Schijnbaar ergeren mensen zich aan dat taalgebruik en dan is het aan ons om daar op te reageren, simpel. Ik weet ook wel dat het niet in alle gevallen letterlijk moet worden genomen, maar degene die alleen maar het woord slet kennen en het woord meisje alweer zijn vergeten dienen zich er wel van bewust te zijn dat hun uitlatingen irritaties opwekken.

Als we daar niets mee doen, dan kunnen we de fora Lieve Adjes en schop een modje ook wel uitfaseren, want schijnbaar is er geen ruimte om je klachten en/of irritaties te melden (ja, ik geef toe dat dat wat overtrokken is, maar het gaat om het principe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de HK maar, dus respect voor vrouwen mag je vergeten :? ;)
Wordt knap lastig met een vrouw als mod kan ik je vertellen >:)

Een geintje is niet erg, ik moet zeggen, op de geintjes manier kan het idd wel nog enigzins, maaaaaaaar ik zie ook genoeg jongetjes die achter de geintjes makers aanlopen en het na gaan doen, en er zijn er dus zelfs bij die gewoon keihard slet en dit en dat roepen, zonder smilie oid erbij, dan kan het niet meer als geintje gezien worden en is het imo meer een uiting van te weinig respect voor vrouwen.
Want werkelijk ieder nederlands meisjes wat je buurmeisje had kunnen zijn wordt zo uitgemaakt, de onbereikbare vrouwen zoals fotomodellen worden aanbeden, de meisjes in omgeving moeten het maar ontgelden :?
Is dat een soort meisjes plagen zoentjes vragen :? Dan wel op een hele vervelende manier waar meiden onzeker van kunnen worden.
Als meid zijnde moet je er lekker uit zien, want immers dat zien de mannen graag, en dan doe je het, en dan ben je ineens slet :? Ik denk dat mannen nog moeilijker te begrijpen zijn dan vrouwen :+ Eureka, nu weet ik het! Vrouwen zijn geen rare wezens; mannen zijn het!!!! :P

De nadruk komt er iets teveel op te liggen, en dat is storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Van mij mag je in de HK scheldwoorden gebruiken, maar de term Breezersletje begint echt wel een eigen leven te leiden inmiddels. Teveel als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 17:34
Conquistador:
Ow, dus jij vind het ook normaal dat van die 13 jarige jochies het leuk vinden voor alle woorden "kanker" te plaatsen :?

Gisteren liep ik door Amstelveen, waren weer twee van dat soort eikels.. "nee man was kankerlekker en kankergroot gewoon" :r

Echt niet normaal.

Een goede oplossing voor alle HK problemen is trouwens wel... sluiting >:) :+ [/flauw]
raptorix:
Dit slaat natuurlijk helemaaaaaaaaaaaal nergens op. Ik ga toch ook geen topics openen in de HK van "raptorix is hetero" ? (ff extreem voorbeeld nfi ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 13:37 schreef Llewella het volgende:
Het is de HK maar, dus respect voor vrouwen mag je vergeten :? ;)
Wordt knap lastig met een vrouw als mod kan ik je vertellen >:)

Een geintje is niet erg, ik moet zeggen, op de geintjes manier kan het idd wel nog enigzins, maaaaaaaar ik zie ook genoeg jongetjes die achter de geintjes makers aanlopen en het na gaan doen, en er zijn er dus zelfs bij die gewoon keihard slet en dit en dat roepen, zonder smilie oid erbij, dan kan het niet meer als geintje gezien worden en is het imo meer een uiting van te weinig respect voor vrouwen.
Want werkelijk ieder nederlands meisjes wat je buurmeisje had kunnen zijn wordt zo uitgemaakt, de onbereikbare vrouwen zoals fotomodellen worden aanbeden, de meisjes in omgeving moeten het maar ontgelden :?
Is dat een soort meisjes plagen zoentjes vragen :? Dan wel op een hele vervelende manier waar meiden onzeker van kunnen worden.
Als meid zijnde moet je er lekker uit zien, want immers dat zien de mannen graag, en dan doe je het, en dan ben je ineens slet :? Ik denk dat mannen nog moeilijker te begrijpen zijn dan vrouwen :+ Eureka, nu weet ik het! Vrouwen zijn geen rare wezens; mannen zijn het!!!! :P

De nadruk komt er iets teveel op te liggen, en dat is storend.
Eindelijk een medestander :) Dank voor de support!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:23
Tja aan de ene kant kan ik het gebruik van het woord 'sletje' wel hebben in de HK, maar goed ik ken die meiden dan ook niet en ik heb het zelf ook niet op al te uitdagende kleding.
Wat mij betreft verwoordt deze smilie eigenlijk het commentaar op sommige foto's die er geplaast worden: :{
Het is inderdaad wel puberaal haantjesgedrag en taalgebruik wat de kop opsteekt.
Maar goed, je moet het ook niet allemaal even serieus nemen, alhowel je ook wel even na kunt denken (over) wat je zo wilt gaan posten...
Ik denk wel dat het voor mij en alle andere tweakers telt zodra iemand (onwetend) een pic van een vriendin/buurmeisje/nichtje/zusje plaatst en dat daar dan de "sletje" reacties op komen, dat je dat zeker niet zult waarderen.

En aan de andere kant, als iemand op straat iof in de kroeg of waar dan ook "slet" naar mij zou roepen zou ik dat ook niet leuk vinden. Alhoewel ik daar ook niet al te zwaar aan til, het zegt meer over wat zij voor zielige figuren zijn dan dat het wat over mij zegt vind ik.

Ik ben op de fiets bij het inhalen ook eens door een groepje traagfietsende puberende sjappies uitgescholden voor teringhoer |:(. Ik fietste een stuk sneller dan hun en heb nog iets (wat ook niet erg lief was >:)) teruggeroepen. En zo zijn er nog wel wat van dat soort dingetjes met sjappie figuren op te noemen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 11 juni 2002 12:16 schreef Glimi het volgende:

[..]

Dus alles mag in de HK :? Dat is pas gelul IMHO
Dat zeg ik juist niet, je moet leren lezen.
Het gaat erom op wat voor manier het gebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:50 schreef Ecteinascidin het volgende:
Van mij mag je in de HK scheldwoorden gebruiken, maar de term Breezersletje begint echt wel een eigen leven te leiden inmiddels. Teveel als je het mij vraagt.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, dat je je in de HK wat vrijer mag uitdrukken dan in de andere fora kan ik nog wel mee inkomen, maar het gebruik van scheldwoorden vind ik niet iets wat je standaard goed zou mogen vinden, zeker niet als het om personen gaat.

Als je je nou een keer wil uitspreken over een ruk-provider of een bagger-leverancier die een klote-service heeft, dat is weer wat anders, maar te pas of te onpas scheldwoorden gebruiken gericht op een persoon of groep personen gaat imo gewoon te ver.

Ik vraag me telkens af waar dat allemaal voor nodig is en als je het dan al zou toestaan, waar leg je dan de grens?

Mijn motto is: als mensen zich aan een bepaald woordgebruik gaan storen dan kan het geen kwaad om daar een mening over te vormen (en dat is niet per definitie alleen iets wat de crew moet doen, getuige deze draad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 18:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat zeg ik juist niet, je moet leren lezen.
Het gaat erom op wat voor manier het gebracht wordt.
Het gaat er ook om dat een woord met een (voor sommigen) negatieve betekenis zomaar ineens vast taalgebruik kan worden, simpel praktijkvoorbeeld: op mijn werk hadden we een clubje die elkaar vrijwel altijd aanspraken met "prutser", gewoon als geintje. Tot een buitenstaander ons uitlegde dat dat een verschrikkelijke negatieve uitstraling had.

We hebben die persoon toen alleen maar gelijk kunnen geven, voor ons was het normaal taalgebruik en er zat verder niets achter, voor een buienstaander lag dat totaal anders.

Geloof me, als een man homo/sukkel/eikel/hufter wordt genoemd, dan ergert die zich daar vrij snel aan, maar een meisje sletje noemen dan doen we allemaal :)

Ik zie gewoon niet in waarom een meisje slet of hoer moet worden genoemd en al helemaal niet op basis van een foto. Je kent die meisjes niet eens.

IMO maakt het geen reet uit in wat voor context je slet/hoer gebruikt.

Tip: probeer het eens uit in je directe omgeving (ook in de kroeg enzo), spreek een aantal vrouwen in je omgeving eens aan met slet of hoer en noteer de reacties.

Als de meerderheid er hard om gaat lachen, prima, dan geef ik de voorstanders meteen gelijk en hoor je mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:48 schreef ride277 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst aan GoT knokploeg... maar ja .. dat gaat wat ver. >:)

Euhm, officiële waarschuwing?!
Volgens mij kun je ook te ver doorslaan.

Ff ontopic. Ik heb hier eigenlijk geen duidelijke mening over maar laat ik het zo zeggen ik stoor me er niet direct aan maar zou het ook niet missen als er iets anders wordt gezegd ;).

Verder reageerde er al iemand eerder in dit topic dat het een 'hype' is hier ben ik het mee eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je sletje etc tegen mensen gaat roepen ben je toch gewoon heftig aan het flamen? Lijkt me niet meer dan normaal dat daar gewoon een waarschuwing voor gegeven mag worden. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 15:10 schreef Roelenzo het volgende:
Als je sletje etc tegen mensen gaat roepen ben je toch gewoon heftig aan het flamen? Lijkt me niet meer dan normaal dat daar gewoon een waarschuwing voor gegeven mag worden. :Z
Euh dit wordt niet tegen users gezegt maar de mensen die op de foto staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Pff, het is maar een benaming hoor. Hoe kan je nou godsnaam iemand persoonlijk kwetsen met een benaming die voor duizenden mensen wordt gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 15:15 schreef Nelis het volgende:
Pff, het is maar een benaming hoor. Hoe kan je nou godsnaam iemand persoonlijk kwetsen met een benaming die voor duizenden mensen wordt gebruikt
Ah, dus als het aantal mensen wat in die doelgroep die aangeproken wordt maar groot genoeg is, dan is het geen probleem?

[fictief voorbeeld]
Ik vind alle mensen die Scholte heten ook maar een stel sukkels, die doen mij veel te veel denken aan die wannabee kunstenaar (zo, daar pak ik ook wel een paar duizend mensen mee).
[/fictief voorbeeld]

Dat soort vergelijkingen gaan bij mij niet op, iedereen doet het, iedereen zegt het en de groep tegen wie je het zegt is zo groot, boejuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Die vergelijking gaat niet op, omdat het in het geval van 'sletje' om een ingeburgerd grapje gaat en in het geval van 'sukkel' niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 18:42 schreef Nelis het volgende:
Die vergelijking gaat niet op, omdat het in het geval van 'sletje' om een ingeburgerd grapje gaat en in het geval van 'sukkel' niet.
Gelukkig, ik was al bang dat mijn boodschap niet overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Ja, gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

* YakuzA is ook sletje :P
ben ik nu vreemd? :)

[22:28] <YakuzA> ?? YakuzA
[22:28] -DoPeQ:#[]- yakuza == sletje

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat er mij om, dat niemand een vrouw een sletje noemt !!!!!
Einde oefening, einde discussie!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[vrouw van hoolie_V mode] Ben ik het helemaal mee eens!!!!, Je moet als man maar eens flink 'afgezeken' worden ..[/vrouw van hoolie_V mode]
Pagina: 1