Lezen jullie eigenlijk wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Omdat 2 topics van mij gesloten zijn doordat modders gewoon niet lezen wat er staat volgt hier mijn klacht.
Het gaat om de volgende topics:
[topic=520682/1/25]
[topic=520689/1/25]

Er wordt door verwezen naar de faq. waar niks in staat waar ik wat aan heb, en in de search kon ik ook al niks voor mijn probleem vinden. Lees gvd eens waar je op post |:( . En als het niet helemaal duidelijk is, vraag dan eerst of ik iets dergelijks heb geprobeerd voordat je er een slot opgooit. Stelletje debielen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Kom op, er zijn fixes voor die je met de search terug kan vinden.
Zoek voor de gein eens op 'nVidia+fix'. :{
Je zoekactie naar 'nvidia fix' leverde 7 resultaten op. Resultaten 1 - 7.
Ik bedoel maar.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Op dinsdag 11 juni 2002 00:02 schreef SMAR het volgende:
Omdat 2 topics van mij gesloten zijn doordat modders gewoon niet lezen wat er staat volgt hier mijn klacht.
Het gaat om de volgende topics:
[topic=520682/1/25]
[topic=520689/1/25]

Er wordt door verwezen naar de faq. waar niks in staat waar ik wat aan heb, en in de search kon ik ook al niks voor mijn probleem vinden. Lees gvd eens waar je op post |:( . En als het niet helemaal duidelijk is, vraag dan eerst of ik iets dergelijks heb geprobeerd voordat je er een slot opgooit. Stelletje debielen...
Me zo een attitude kom je nergens + dat je nog is te lui bent om zelf enige moeite te doen om te zoeken.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 11 juni 2002 00:02 schreef SMAR het volgende:
Lees gvd eens waar je op post |:( . En als het niet helemaal duidelijk is, vraag dan eerst of ik iets dergelijks heb geprobeerd voordat je er een slot opgooit. Stelletje debielen...
Jouw vraag is al honderden keren behandeld :Z

Wie is hier nu de debiel als ie de Search niet kan hanteren?

Je krijgt in ieder geval een dikke waarschuwing.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Als je naar de aangegeven topics kijkt kan je ook zien staan dat het voor mij dus niks heeft geholpen, dus vandaar.

De dingen die ik in de search heb gevonden hielpen niet, en de Refresh rate fix dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En dit?
Je zoekactie naar 'refreshrate fix' leverde 20 resultaten op. Resultaten 1 - 20.
Kan je hier iets mee?
Er is echt veel over te vinden hoor, of moet ik meer voorbeelden geven. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=60hz games]

:{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12-10 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

lees jij eigenlijk wel de regels enzo? :?

[topic=489710/1/999]

succes, het is niet ineens zo dat er nieuwe oplossingen worden aangedragen als je zelf een topic opent, een topic direct weer openen nadat ie op slot gezet is, is al helemaal niet de bedoeling en gaan lopen gillen en vloeken in LA is ook niet de bedoeling.

Als je je vraag normaal kan stellen, kan je er ook bijzetten wat je allemaal al WEL geprobeerd hebt... en niet met deze slappe bullshit aan komen zetten:
Aan Courage; Dit heb ik al geprobeerd maar help voor geen donder. Vraag eerst dan of ik het al heb geprobeerd voordat je slotjes gaat rondslingeren.
Aan SMAK, zet er dan specifiek bij wat je WEL geprobeerd hebt en kom dan pas zeuren :z...

je hoeft echt niet ass te kissen ofzo, maar als je gaat lopen schelden kan je het heen en weer krijgen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.