[SIXPACK 5.1] rear zacht en center geen geluid

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
heb een probleem met mijn terratec sixpack 5.1 en inspire 5300 speakers. als ik mp3 en/of divx afspeel komt uit de rearspeakers zacht geluid en uit center geen geluid. via de search kwam ik een oud topic tegen, waar jammergenoeg geen oplossing in stond, misschien is er inmiddels een oplossing.

in het control panel van terratec doen de rear en center speakers het echter wel, en nog even hard als de front-speakers ook. ik draai de nieuwste drivers van de terratec-site

Verwijderd

als je windows XP draaid moet je ff in je config scherm naar geluiden en audioapparaten gaan en dan daaro ergens ff op geavanceerd klikken en dan op 5.1 surround speakers zetten, ik had dat probleem namelijk ook en was daarna opgelost

• EmilneM
Op maandag 10 juni 2002 23:51 schreef MeTaLBART666 het volgende:
als je windows XP draaid moet je ff in je config scherm naar geluiden en audioapparaten gaan en dan daaro ergens ff op geavanceerd klikken en dan op 5.1 surround speakers zetten, ik had dat probleem namelijk ook en was daarna opgelost
stond ie al op.......lost t dus niet op

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

uit een centerspeaker hoort geen geluid te komen met muziek, dat werkt alleen met dolby prologic enzo. Moet je je kaart gewoon met het control panel op instellen lijkt me.

Verder kan je eens met de prefs van de 'output' van winamp spelen (directsound kiezen of juist weer niet)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• EmilneM
de center gaat nu ook meedoen........nu alleen de rearspeakers nog :(

• EmilneM
OPGELOST!! op tabblad 3dsound de bronpositie in het midden gezet en alle speakers werken even hard!! :)

nu alleen nog gta3 werkende krijgen met deze kaart

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

damn, staat zoiets nergens in een handleiding ofzo? Slecht dan :(...

Ik kon het ook al niet in hun faqs vinden enzo... Naja, dit topic is een mooie voor de search dan :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

Op dinsdag 11 juni 2002 12:02 schreef EmilneM het volgende:
OPGELOST!! op tabblad 3dsound de bronpositie in het midden gezet en alle speakers werken even hard!! :)

nu alleen nog gta3 werkende krijgen met deze kaart
Vreemd bij mij zijn mijn rear speakers veel zachter dan front. Ik heb ze in het controlpanel allemaal even hard staan dus daar zit het probleem niet. En de bronpositie heb ik ook in het midden staan.
Ik gebruik een hercules 510 setje (5.1)

Opgelost geupdate naar een nieuwere winamp versie. maar hoe dat kan dat me probleem daarmee is opgelost :?
Pagina: 1