Toon posts:

Welke mobo voldoet deze eisen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mobo waar ik een Tb1000 opkan prikken maar later ook nog een Xp evntueel op kan doen. Hij moet 10/100 LAN en sound onboard hebben. Er moet het liefst sd-ram en ddr-ram op kunnen. Er er moet een GeForce4 zonder problemen op kunnen.

Mag niet meer als 100,- Euro kosten. Ik zat zelf te denken aan ECS K7S5A. Zijn er nog meer mobo's die aan mij wensen voldoen zodat ik nog keuze heb :) Of is dit een goed mobotje voor mij?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
als je nou zelf es eerst zoekt.....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 23:39 schreef YT-Croc het volgende:
als je nou zelf es eerst zoekt.....
Hoe moet ik zoeken op eisen :?

Ik zag toevallig die K7S5A en die leek me wel wat maar misschien dat er meer mobo's zijn die mijn eisen voldoen?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
misschien kan iemand hem die link geven naar die pagina met de k7s5a tweakers bios'en?

en anders koop je gewoon een epox of zo. boeie dan geen lan, die van de ecs is toch maar van sis. kan niet op tegen 3com en intel. of er moet een alternatief zijn....

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
had de Asus A7A266 ook geen (optional) onboard LAN?

Xbox360 gamerprofile

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
epox
125 euro, heb je een elite boardje

PVoutput

Verwijderd

Toevallig heeft mijn zoon voor twee vrienden van hun PC's de moederborden vervangen door de ECS plank en XP 1700 die je noemt. Inbouwen en installeren was een makkie. Probleem loos! Het ene bord loopt met 1 module van 256 MB SDRAM. Het andere bord met 1 module van 256 MB DDRAM.

Die bordjes waren écht goedkoop!!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Je zecht het zelf al :) De ECS K7S5A, ik heb hem hier ook op een van me pctjes, werkt perfect. maat van me kwam laatst even langs met zijn pc (die moest ff oc'ed worden :)) die had ook zo'n mobo met een XP1500 liep perfect op 150/150 fsb (XP1800)

Verwijderd

Gewoon Epox, epox ruult. epox is kwaliteit voor een redelijke prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 juni 2002 23:18 schreef klausewitz het volgende:
Toevallig heeft mijn zoon voor twee vrienden van hun PC's de moederborden vervangen door de ECS plank en XP 1700 die je noemt. Inbouwen en installeren was een makkie. Probleem loos! Het ene bord loopt met 1 module van 256 MB SDRAM. Het andere bord met 1 module van 256 MB DDRAM.

Die bordjes waren écht goedkoop!!
Ja zijn maar 68,- met lan onboard. Maar ik hoorde dat er geen mp switch op zit en je dat dus ook niet kan veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie veel problemen als ik zoek op ECS K7S5A

Ik ga denk ik maar voor Gigabyte GA-7ZXE en anders de EPOX 8kta3 maar die is iets duurder.
Pagina: 1