Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Uhm, waterblokken zijn toch vrij zwaar hoor...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
maar niet grootOp maandag 10 juni 2002 23:26 schreef Whuzz het volgende:
Uhm, waterblokken zijn toch vrij zwaar hoor...
het scheelt behoorlijk in verzendkosten, geloof me
Dan moet je in je post zeggen dat ze geen grote dingen mogen bestellen.Op maandag 10 juni 2002 23:27 schreef epsilon het volgende:
maar niet groot
het scheelt behoorlijk in verzendkosten, geloof me
En waarom mag waterwetter niet? Dat is een stuk kleiner dan een pomp hoor...
Ok geen groot spul 
waterwetter zijn toch van die grote glazen flessen??
Of vergis ik me nu
Maar in ieder geval geen groot spul
Of vergis ik me nu
Maar in ieder geval geen groot spul
Volgens mij zit dat in kleine plastic flesjes...Op maandag 10 juni 2002 23:43 schreef ken het volgende:
Ok geen groot spul
Die grote glazen flessen is wodka.
Dat zal ook de algen wel weghouden, maar of het de koeling verbeterd waag ik te betwijfelen
idd ik was gewoon voor me waterblokkie bij overclockershideout al fl 20,= kwijt aan verzendkosten omdat een paar pikkies van alles erbij wouden.. en het was eerlijk samen delen terwijl ik toch veel lichtere spulln kocht.. kortom vandaar dat het gewoon bij 1 iets moet blijven of diegene betaald meer..
iig ik vond dat niet fijn toen..
iig ik vond dat niet fijn toen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ja, volgens mij gaat het ook meer om het gewicht dan om de grootte hoor...Op dinsdag 11 juni 2002 00:13 schreef ReseTTim het volgende:
idd ik was gewoon voor me waterblokkie bij overclockershideout al fl 20,= kwijt (...) terwijl ik toch veel lichtere spulln kocht..
eeuhm
ik heb net een hele doos dangerden shit bionnen
een PLASTIC flesje (de grootste bestelbare versie) waterwetter weegt minder dan en maze 3 blokje.. of ong even veel..
en zogroot zijn ze niet.. 15cm hoog en 5.5cm breed..
ik heb net een hele doos dangerden shit bionnen
een PLASTIC flesje (de grootste bestelbare versie) waterwetter weegt minder dan en maze 3 blokje.. of ong even veel..
en zogroot zijn ze niet.. 15cm hoog en 5.5cm breed..
niet veel intresse 
Dan bestel ik maar zelf een
Dan bestel ik maar zelf een
Ho wa8 ff ik heb zeker interesse. Ik ben op zoek naar een socket a koeler die je en met bouten kan vastmaken voor de toekomst en aan de socket dus aan de witte pennetjes. Ik denk dat een maze 1 dan de best keuze is met dat extra hulpstuk voor hem later vast te kunnnen schroeven.
[Edit]
Deze dus de maze1c

O ja kan niet zien moet je op dit blok slangklemmen gebruiken of zitten er van die ribbels aan??
Maar je kan kiezen uit twee clips : middle socket en 3 socket tabs. Welke van de twee kan je het beste kiezen.
Verder wou ik deze erbij bestellen :

Welke maat aansluiting kan ik het beste kiezen en wat is deze maat in milimeters??
[Edit 2]
De maat ben ik al achter wou alles aanpassen op de pomp en het word een eheim 1200 liter en die heeft deze maten
Dus ik ga ervan uit dat de pressure side de kant is waar het water uitkomt en deze is 13 mm in diameter en dus een 1/2.
[Edit]
Deze dus de maze1c

O ja kan niet zien moet je op dit blok slangklemmen gebruiken of zitten er van die ribbels aan??
Maar je kan kiezen uit twee clips : middle socket en 3 socket tabs. Welke van de twee kan je het beste kiezen.
Verder wou ik deze erbij bestellen :
Welke maat aansluiting kan ik het beste kiezen en wat is deze maat in milimeters??
[Edit 2]
De maat ben ik al achter wou alles aanpassen op de pomp en het word een eheim 1200 liter en die heeft deze maten
code:
1
2
3
4
5
6
| 1250...Centrifugal pump Pump output 1200 l/h 264 lmp. gal./h. 7317 U.S. gal./h. Delivery head 2,00 m/wat.col. 6 ft. 7 in./wat.col. Power consumption 28 W Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4") Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2") |
Dus ik ga ervan uit dat de pressure side de kant is waar het water uitkomt en deze is 13 mm in diameter en dus een 1/2.
was er nou al zo'n "als ik deze moer te strak aan draai gaat ie vanzelf stoppen of ratelen" bevestiging te koop voor socket A?
Dat hebben alleen die koolance blokkies.Op dinsdag 11 juni 2002 19:25 schreef Eraser127 het volgende:
was er nou al zo'n "als ik deze moer te strak aan draai gaat ie vanzelf stoppen of ratelen" bevestiging te koop voor socket A?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Hoop dat we nog wat van onze Ken horen dat ie wil bestellen want anders weet ik niet hoe ik aan mijn spulletjes moet komen
Verwijderd
Tja er zijn inkoopacties en er zijn Inkoopacties... 
Wel jammer, wilde wel een 172W Pelly hebben..
Wel jammer, wilde wel een 172W Pelly hebben..
Pagina: 1