Toon posts:

MSN Disconnect mijn internetverbinding via router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een router (EDIMAX) gekocht. Nu ziet mijn LAN er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cvanweel/duifel/netwerk.gif
Nou is het probleem dat elke keer dat ik (1 van de win2k pcs) met MSN/Trillian probeer te verbinden, mijn internetverbinding over het hele netwerk plat ligt |:(
De andere win2k pc heeft wel gewoon msn. Op de andere pc werkt msn wel, alleen kunnen anderen mijn berichten niet ontvangen. Een half uur geleden had ik ditzelfde probleem ook op de win98 pc...

Ik heb dus echt helemaal geen idee wat ik hier aan moet doen!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En internetten, en pingen gaat gewoon allemaal goed? Totdat je msn/trillian gebruikt?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 23:01 schreef --tID-- het volgende:
Ja
Ik heb het hier met 5 mensen draaien (msn) dus daar kan het niet aan liggen... Ik denk dat je het moet zoeken op de router...

Verwijderd

Topicstarter
Ow nou zie ik ut--YT-Corc....Youri???
Heb je icq?? mijn nummer is 81959690

Heb jij ook die router van mycom?

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 23:03 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Ik heb het hier met 5 mensen draaien (msn) dus daar kan het niet aan liggen... Ik denk dat je het moet zoeken op de router...
het ligt aan msn, je kunt geen files,media ect via msn versturen wel met icq

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik ook niet
Ik wil gewoon kunnen connecten zonder dat mijn internetverbinding ermee ophoud

update:
-Als ik met MSN connect, gaan alle LAN ledjes even uit en weer aan
-Op de win98 pc kan ik wel met trillian connecten, maar niets versturen
-Als ik met het "gewone" msn verbind houd mijn internetverbinding er ook mee op

Zou het kunnen zijn dat er maar 1 msn account op het zelfde moment online kan zijn?? Zou ik dit dan kunnen oplossen door sommige poorten open te zetten?

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 01:13 schreef --tID-- het volgende:
Dat wil ik ook niet
Ik wil gewoon kunnen connecten zonder dat mijn internetverbinding ermee ophoud

update:
-Als ik met MSN connect, gaan alle LAN ledjes even uit en weer aan
-Op de win98 pc kan ik wel met trillian connecten, maar niets versturen
-Als ik met het "gewone" msn verbind houd mijn internetverbinding er ook mee op

Zou het kunnen zijn dat er maar 1 msn account op het zelfde moment online kan zijn?? Zou ik dit dan kunnen oplossen door sommige poorten open te zetten?
nee meerdere msn kan wel (heb ik hier ook) maar het heeft te maken met andere dingen dan alleen chaten via msn (dus files versturen, webcam etc.)

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
ik had het ook , dat msn de boel liet vastlopen. na de laatste biosupdate opgehaald te hebben, 1.18 bij [url="http://www.edimax.com.tw"]www.edimax.com.tw[/url] werkt alles weer naar behoren... ik kan trouwens files versturen met msn en met icq nu... kon eerst ook niet

Verwijderd

ik heb ook die edimax en ik kan wel chatten maar geen voice conect maken dan diconect ie gelijk maar kan wel internetten maar niet voice chatten
hoe kan dit?
draai win xp pro(us)

Verwijderd

Ik denk dat je dit probleem zal blijven houden. Je kan met alleen 1 pc files verzenden en ontvangen. Want wanneer je kan slechts 1 ip-adres invoeren in DMZ. Dus met de overige pc in het netwerk ga je geen files kunnen ontvangen en versturen.

Edimax werkt niet aan een ondersteuning van meerdere pc's in DMZ!

Wanneer iemand met zijn Edimax 6004+ via alle pc's bestanden kan versturen en ontvangen, dan hoor ik het zeker!
Pagina: 1