SB! Live Value probleem

Pagina: 1
Acties:

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

Topicstarter
Hey,
ik heb een probleem met met SB! live value. Na een hevig virus heb ik me computer opnieuw moeten installeren. Omdat het een Gateway computer is zaten alle drivers op een 'aplication CD'. alles gaat goed totdat ik de SB! Live value ga installen. comp loopt vast. start opnieuw op, en de volgende problemen heb ik:
Kan geen configuratie scherm openen via start->menu
Kan wel via Deze Computer.
Kan de drivers niet meer installeren of uninstalleren.
Computer kan niet meer normaal uit -> CRTCClient reageert niet, gebeurt nix meer.

Kan iemand mij helplen met het probleem want ik ben nogal :?!!
alvast bedankt

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

Verwijderd

probeer eerst eens alleen de drivers te installeren, probeer in dit geval de drivers die op inet staan.

www.soundblaster.com

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Meer info, please!

Welk OS?
etc.

Verwijderd

K heb tzelfde gehad.. de pc liep vast bij installatie...toestsenbord reageerd niet meer, muis gellof ik ook niet meer... na de 3de keer leit ik me pc aanstaan en begon moedeloos tv te kijken...en opeens na n paar minuten...Jaaaaa hij werkt toch! Misschien heb jij tzelfde en moet je m gewoon ff 30 min aanlaten ofzo..

Verwijderd

[topic=490860/1/200]

ff 377 mb downen en je hebt het nieuwste van het nieuwste..

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Anders in veilige modus opstarten en bij apparaatbeheer je SB Live eruit schoppen. OPnieuw opstarten en NIEUWE drivers installeren. BTW: gateway vind ik behoorlijk fout..., nofi. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Pagina: 1