Ik had hier al een topic over geopend, maar da's een beetje verjaard. Niemand antwoorde dus probeer ik het nog maar een keer omdat ik me niet kan voorstellen dat niemand zich duke meer herinnert. En dit is nog wel zo'n enorm gaaf spel. Maar iig: de vraag is, hoe kan ik skins van duke en bijv de babes en vijanden vervangen?? met de bijgeleverde editor iig niet!!
Je had denk ik gewoon je oude topic een subtiel schopje mogen geven hoor
bij deze dan (voordat het weer de verkeerde kant uitgaat!)Op maandag 10 juni 2002 21:59 schreef Lampie het volgende:
Je had denk ik gewoon je oude topic een subtiel schopje mogen geven hoor
Jonguhs, we hebben het over Duke?? is hij niet kewl meer ofzo, ik vond dit spel echt zoooooo, gaaf. Gewoon niet te begrijpen dat er niemand is die geen ervaring hiermee heeft.
Voor als je het nog niet wist:
(Quote rechtstreeks uit de FAQ)
(Quote rechtstreeks uit de FAQ)
</li><li>Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
Wist ik, maar nu staat mijn topic zelfs niet meer i/d lijst, dus vandaar. Als deze schop nog niet werkt kap ik ermee en ga ik er van uit dat niemand op tweakers nog van Duke houdt...
Geef nou gewoon toe die nieuwe duke is echt niet zo leuk als Duke Nukem 3D toen??? Ik heb het spel ook en het is zonde van je geld. Dusssssse vandaar dat niemand reageerd....
Pagina: 1