Toon posts:

Nieuwe Handheld: GP32

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam op lik-sang een nieuwe handheld tegen, de GP32. Een waardige opvolger vor de GBA? Tot mijn verbazing leverde mijn search op GOT naar GP32 niets op, dus ik post het maar ff !
GP32 - The world's most powerful handheld

Lik Sang is the first online store that offers you the world's most powerful handheld video game system coming from Korea. Not much bigger or heavier than a Gameboy Advance, the GP32 runs GP32 games, plays back MP3 files and even features an online capability. Files are stored on Smartmedia cards and can be accessed via a PC link function. As development tools are available for everyone you can expect tons of interesting freeware or even emulators for this machine in the near future. Definitevely a must for all video game freaks, developers and collectors. Don't miss it
Homepage: http://www.gamepark.co.kr/

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepark.co.kr/english/images/system/product_layout.gifAfbeeldingslocatie: http://www.gamepark.co.kr/english/images/system/shape04_s.gif

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
flex dingetje hoor.. :)

Verwijderd

w000000000000000t!!! sorry moes er ff uit!! Ziet er :9~ uit man!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:43 schreef IndigoDelFuego het volgende:
w000000000000000t!!! sorry moes er ff uit!! Ziet er :9~ uit man!
Ik ben niet echt onder de indruk van de game screenshots tho, gba kan beter. Neemt niet weg dat met dit ding VEEL meer mogelijk is natuurlijk. USB poort en Flash Card erin :9~

Verwijderd

Nou ja...nieuw :?

[topic=402452/1/50]

5 februari 2002 :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:50 schreef MrRudi het volgende:
Nou ja...nieuw :?

[topic=402452/1/50]

5 februari 2002 :P
tsja, als GP32 niets oplevert..

Verwijderd

Verre van onder de indruk , als je die 3D engines voor de GBA bekijkt is dit kinderspel , en dan nog kinderspel waar bijna geen en dure games voor zijn .

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

het probleem met deze nieuwe handhelds is dat ze vaak op de azieatische markt richten, dus haast alleen maar beatem-ups, dat hebben we al met de neogeo color gezien...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:52 schreef real_raichu70 het volgende:
Verre van onder de indruk , als je die 3D engines voor de GBA bekijkt is dit kinderspel , en dan nog kinderspel waar bijna geen en dure games voor zijn .
Dat hangt van de ontwikkelaars af...als ie meer capaciteit heeft als de GBA moeten er imo betere games voor ontwikkeld kunnen worden. Het heeft ieg wel een hoop voordelen ten opzichte van de GBA..

heb ik net mn afterburner kit besteld

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:56 schreef eRR_ het volgende:

[..]

Dat hangt van de ontwikkelaars af...als ie meer capaciteit heeft als de GBA moeten er imo betere games voor ontwikkeld kunnen worden. Het heeft ieg wel een hoop voordelen ten opzichte van de GBA..

heb ik net mn afterburner kit besteld
Zullen ze dat ding eerst wereldwijd op de markt moeten zetten en voor ondersteuning moeten zorgen. Wij hebben vorig jaar november al contact met die Koreanen gezocht om te kijken of we technische gegevens of devkits konden krijgen zodat we er klaar voor zouden zijn als dat ding ooit naar Europa komt. In januari nog es gevraagd, vlak voor de E3 nog es gevraagd -> geen response...sjah :'(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2025
Sorry hoor, maar dies oud :z

En het wordt toch nooit wat :)
17 spellen trouwens maar, en ben niet echt onder de indruk van die screens :?

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
hum ze zeggen daar dat het de meest kragte is dus volgens mij moet je tog dan best wel de BGA kunnen emuliren er op Teminste als ze uit komen dus kan je hem gewoon ales mee doen als met een GB + meer iniedergeval al je ze gelooft dan >:)

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2025
Op maandag 10 juni 2002 22:02 schreef Gulie het volgende:
hum ze zeggen daar dat het de meest kragte is dus volgens mij moet je tog dan best wel de BGA kunnen emuliren er op Teminste als ze uit komen dus kan je hem gewoon ales mee doen als met een GB + meer iniedergeval al je ze gelooft dan >:)
Ze zeggen wel meer.. En dit dingetje is al bijna een jaar oud en er zijn pas 17 games... Verder zo onbekend als maar kan.. Je kan nog zo'n goed product hebben, maar als je het niet weet te verkopen....

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Op maandag 10 juni 2002 22:05 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ze zeggen wel meer.. En dit dingetje is al bijna een jaar oud en er zijn pas 17 games... Verder zo onbekend als maar kan.. Je kan nog zo'n goed product hebben, maar als je het niet weet te verkopen....
HEHE dat klopt Nu maar wagten op mijn loon en tog maar een GBA halen :7

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
mjah, ziet er wel leuk uit enzo
maar mij lijkt een GBA toch vele malen beter :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

±èÄ¡žÇ
Ÿ×ŒÇ°ú ÆÛÁñ ¹ÌŽÏ°ÔÀÓÀÇ Á¶È­~! ±èÄ¡žÇÀÇ žðµç œºÅ×ÀÌÁöŽÂ œºÅ×ÀÌÁö º°·Î ÃÑ 3ŽÜ°è·Î ±žŒºµÇŸî ÀÖŽÙ. Åäž·
Ç÷¹ÀÌŸîŽÂ ijž¯ÅÍ¿Í È­ºÐÀÇ ÁŸ·ùžŜ Œ±Åà °¡ŽÉÇϰí, ÀÌ¿¡ µû¶ó °ø°Ý œºÅžÀÏ µîÀÇ ŒÓŒºÀÌ º¯°æµÈŽÙ. Tel : 02-558-9225 | E-mail : help@gamepark.co.kr
¹®ÀÇ Á¢Œö : ±Ã±ÝÇÕŽÏŽÙ | ȯºÒ/±³È¯ | A/S Á¢Œö
±âÅž : GP32 Ÿ÷±×·¹ÀÌµå ŒÒœÄ | GP32 Àü±¹ ÆÇžÅó [°øÁö]Œ­ºñœº Á€»ó»ç¿ë °¡ŽÉ [°øÁö]Œ­ºñœº ÀϜà ÁßÁö ŸÈ³»
[°øÁö]Œ­ºñœº º¹±ž ŸÈ³»..
[°øÁö]ÀϺΠŒ­ºñœº ÀÏœÃÁßÁö ..
[¹èŒÛ°øÁö]°­Ç൹ÆÄ ¹èŒÛÁö¿¬ °ø..
Van vinden jullie van deze stelling ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
Op maandag 10 juni 2002 22:48 schreef Damian het volgende:

[..]

drugs are bad, mkay :+

Verwijderd

[..]

Ik vind dat je eens een Koreaans font moet installeren en de taal moet gaan leren, vraag het me dan over 5 jaar nog eens. Mkay? :+

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Mee eens, alleen "º¹±ž" is onzin

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:09
het probleem met deze nieuwe handhelds is dat ze vaak op de azieatische markt richten, dus haast alleen maar beatem-ups, dat hebben we al met de neogeo color gezien...
*kuch* Pardon??! :?

De Aziatische markt heeft voornamelijk beat-em-ups??
* Liegebeest kijkt nog eens naar het aanbod voor de Gameboy Advance en de Wonderswan... Meer roleplaying games, adventures en dating sims dan je ooit in Amerika en Europa zult zien... Degenen voor de GBA die mij interesseerden heb ik er eens uitgeplukt voor dit gesprek: http://forum.sdvanime.com/phpBB/viewtopic.php?topic=870&forum=27

Dank u...

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

DIt is een KOREAANSE handheld
je moet hem niet vergelijken met japanse consoles/handhelds

de koreaanse gaming community richt zich vooral op eigen landsprodukten , zoals dit dingetje. en pc gaming

De PS2 is daar sinds kort pas geintroduceerd en kent geen hoge fanatieke aanhang.

de NGC en Xbox kunnen ze niet eens kopen en alleen maar importeren.

• Liegebeest
Da's best, maar dan is White Dust's post dus ook ongeldig...
Die heeft het ook over de algehele aziatische markt...

Mijn punt ging dus niet om het debunken van de GP32, maar over het corrigeren van WD's melding...

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 11 juni 2002 13:13 schreef cailin_coilleach het volgende:

[..]

*kuch* Pardon??! :?

De Aziatische markt heeft voornamelijk beat-em-ups??
* White Dust kijkt nog eens naar het aanbod voor de Gameboy Advance en de Wonderswan... Meer roleplaying games, adventures en dating sims dan je ooit in Amerika en Europa zult zien... Degenen voor de GBA die mij interesseerden heb ik er eens uitgeplukt voor dit gesprek: http://forum.sdvanime.com/phpBB/viewtopic.php?topic=870&forum=27

Dank u...
Op dinsdag 11 juni 2002 13:37 schreef Nihonjindeska het volgende:
DIt is een KOREAANSE handheld
je moet hem niet vergelijken met japanse consoles/handhelds

de koreaanse gaming community richt zich vooral op eigen landsprodukten , zoals dit dingetje. en pc gaming

De PS2 is daar sinds kort pas geintroduceerd en kent geen hoge fanatieke aanhang.

de NGC en Xbox kunnen ze niet eens kopen en alleen maar importeren.
Op dinsdag 11 juni 2002 13:45 schreef cailin_coilleach het volgende:
Da's best, maar dan is White Dust's post dus ook ongeldig...
Die heeft het ook over de algehele aziatische markt...

Mijn punt ging dus niet om het debunken van de GP32, maar over het corrigeren van WD's melding...
(even alles maar quoten :P) je begrijpt me verkeert, de GBA is op alle markten gericht, ik geef nu even het voorbeeld van de neogeo, dit was een handheld met zo'n beetje alleen maar beatertjes en dat ziet men graag alleen in azië, nintendo is een japans bedrijf, oké, maar ze richten zich niet op de aziëatische markt, ze richten zich op de wereld markt... ik weet zo niet wat voor spellen er inmiddels zijn verschenen op de gp32 maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat de meesten beatertjes zijn... wat inhoud, makkelijk geld verdienen op een markt die niet snel verzadigt is.

Verwijderd

Zo nieuw is ie niet :P

Het systeem blijkt zeer goed te zijn maar de spellen helaas bagger... de GBA heeft niet veel te vrezen.

Verwijderd

Het uiterlijk ziet eruit als een GBA ripoff

• Liegebeest
je begrijpt me verkeert, de GBA is op alle markten gericht, ik geef nu even het voorbeeld van de neogeo, dit was een handheld met zo'n beetje alleen maar beatertjes en dat ziet men graag alleen in azië, nintendo is een japans bedrijf, oké, maar ze richten zich niet op de aziëatische markt, ze richten zich op de wereld markt...
En mijn tegenpunt was dus:
Als de Aziatische markt zo dol is op beatertjes, waarom zie je dan aldaar _veel_ meer RPGs, adventures en dating sims voor de GBA dan hier in Europa/Amerika voor de GBA??

Nintendo kan nog zo globaal georienteerd zijn, maar ze brengen een heel groot deel van de spellen die we hier in Europa/US ook leuk vinden alleen in Azie uit...

Dat was mijn punt :) Die spellen die ik in mijn thread op //SDV\\ noemde waren dus spellen uit de bovengenoemde categorien (RPG, Adventure, Puzzel, ed) die _alleen_ in Azie uit zullen komen...

Verwijderd

ik vind dit toch wel een super apparaat

• White Dust

White Dust

Mr. Andersson: En daarvoor moet je een topic van dik een jaar oud kicken?
Deze gaat richting bodem SGD.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.