Toon posts:

dual monitor (winxp) hoe opzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik heb dus een pci kaartje gekocht voor een 2e monitor, en wil nu graag zoals vele got-ters ook hebben 2 monitoren op 1 pc hangen...

Ik heb dus een TNT2 agp kaartje, welke ik nu in windows xp gebruik, en dan heb ik nog een Diamond S2 kaartje (pci) welke de andere monitor van beeld moet voorzien.

Ik heb al verschillende topics gelezen, en daar zegt de een dat je die als primary, en de andere dat als primary in moet stellen etc, ik snap er niets meer van?

Ik kijk nu bij hardware informatie, en daar staat maar 1 kaart geinstalleerd...
moet ik die tweede handmatig instellen?
Wie kan het mij een beetje uitleggen :??

Verwijderd

Volgens mij gaat dit alleen werken met een dual head. :?

Windows gaat geen 2 videokaarten tegelijk aansturen.
Koop anders een GF 4 TI 4(2/4/6)00.

Die heeft een Dual ramdac zodat je 2 schermen erop kan zetten.

ADMINX loves his TI 4600 >>> Dual on 19'and 17" >:)

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb ook genoeg topics gelezen waarbij 1 pci & 1 agp kaart ingesteld worden, en dat je dan ook 2 monitoren kan aansturen vanuit 1 pc....
de grootte vraag alleen is hoe?
En waar begin ik??

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:57

DaRoot

Some say...

Als je een S3 Virge hebt als PCI, moet je in je BIOS instellen dat deze de primaire kaart wordt. Windows XP zet dan vanzelf de TNT2 als primaire kaart onder Windows zelf.

Het posten van het BIOS gebeurt dus via de S3, maar onder Windows is je primaire scherm die achter de TNT2.

Heb hier zelf Windows XP icm. een S3 Virge en een Geforce 2MX.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op maandag 10 juni 2002 21:33 schreef ADMINX het volgende:

Koop anders een GF 4 TI 4(2/4/6)00.

Die heeft een Dual ramdac zodat je 2 schermen erop kan zetten.

ADMINX loves his TI 4600 >>> Dual on 19'and 17" >:)
BS :)
Gewoon drivers voor beide kaarten installeren, dan eens bij de eigenschappen van je bureaublad gaan kijken, laatste tabblad.

Dan zie je meteen hoe het moet :)

Nota : niet alle combinaties werken, beide drivers moeten multimonitor ondersteunen & niet met mekaar conflicteren.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:33

Kettrick

Rantmeister!

Jawel hoor,

gewoon PCI kaart inprikken, monitor aansluiten en de rest wijst zichzelf.

sim-pel :)

Verwijderd

Als het zou kunnen zou je het hier moeten doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/dual.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/dual2.JPG

>:) May The Geforce Be With You

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:37 schreef DaRoot het volgende:
Als je een S3 Virge hebt als PCI, moet je in je BIOS instellen dat deze de primaire kaart wordt. Windows XP zet dan vanzelf de TNT2 als primaire kaart onder Windows zelf.

Het posten van het BIOS gebeurt dus via de S3, maar onder Windows is je primaire scherm die achter de TNT2.

Heb hier zelf Windows XP icm. een S3 Virge en een Geforce 2MX.
oke, het windows xp scherm start dus op de 4mb pci kaart op... op een 15" compaq, en zogauw ik in windows zit zie ik alles op m'n 20" eizo (via 32mb agp geeft ie nu aan)

hoe zet ik nu die tweede monitor aan?
Hij geeft overigens een foutmelding in de hardware...

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 21:40 schreef ADMINX het volgende:
Als het zou kunnen zou je het hier moeten doen:

[afbeelding]

>:) May The Geforce Be With You
Dan werk jij met een verouderd BIOS in je pc.

Zie maar dat het werkt:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/thijsniehof/beeldscherm.jpg

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:45 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Zie maar dat het werkt:
[afbeelding]
Verouderd zal wel niet maar goed ik heb ook niet echt de intensie gehad om is lekker 2 videokaarten erin te janken.

Wel kicken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:45 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Zie maar dat het werkt:
[afbeelding]
tja, zo zou ik het dus ook graag zien...
Bios lijkt me stug, hij komt net terug van een rma, en daar flashen ze er toch altijd de nieuwste bios in??
Ik heb overigens een Asus A7V266-E moederbord...
zal dalijk zoeken naar een nieuwe bios :)

Verwijderd

Topicstarter
Hardware instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/hardware.JPG

Instellingen beeld... :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/schermeigenschappen.JPG

/edit/
hij geeft dus in windows beeld via m'n 20 inch/32mb agp 3d-kaart... terwijl bij het OPSTARTEN ik beeld krijg via m'n 15" compaq, en hij zegt dat ik een 4mb pci kaart (diamond s2) geinstalleerd heb....

wat doe ik verkeerd :?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op maandag 10 juni 2002 21:44 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

oke, het windows xp scherm start dus op de 4mb pci kaart op... op een 15" compaq, en zogauw ik in windows zit zie ik alles op m'n 20" eizo (via 32mb agp geeft ie nu aan)

hoe zet ik nu die tweede monitor aan?
Hij geeft overigens een foutmelding in de hardware...
Ik werk al jaren zo dus de mensen die teveel luisteren naar mensen van Dixons, Dynabyte etc.. laat ze.

Maar kaart erin, monitor aan, dan dat vinkje aan bij 'Het windows-bureaublad uitbereiden naar deze monitor' en op toepassen klikken. Klaar. Werkt het dan niet dan zou het kunnen dat je even de drivers moet installeren van je PCI kaart en anders kun je even proberen je primary kaart in het BIOS om te wisselen van AGP > PCI of visa versa.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 10 juni 2002 21:50 schreef ___Joey___ het volgende:
wat doe ik verkeerd :?
ff de drivers installeren wil helpen..

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 21:48 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

tja, zo zou ik het dus ook graag zien...
Bios lijkt me stug, hij komt net terug van een rma, en daar flashen ze er toch altijd de nieuwste bios in??
Ik heb overigens een Asus A7V266-E moederbord...
zal dalijk zoeken naar een nieuwe bios :)
Bij RMA een nieuw BIOS erin?? Denk nog eerder dat je een totaal ander board hebt gekregen, maar goed.

In je BIOS kun je ergens instellen wat de primaire kaart moet zijn, de AGP of een PCI. Die stel je dus in op PCI. Dan zie je idd het opstart logo op de PCI kaart. Je zegt dat je in Windows zelf al op de AGP zit te werken? Dan moet je ff bij de beeldscherm eigenschappen duidelijk aangeven dat dat de hoofdmonitor is, en bij de PCI kaart aangeven dat je het bureaublad wilt uitbreiden naar deze monitor.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:51 schreef OzBoz het volgende:

[..]

ff de drivers installeren wil helpen..
Dat heeft ie vast nog niet geprobeerd!
Eeeh :?

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik ben net naar XP overgestapt (van Win98SE), en dat herkende automatisch mijn config toen ik installeerde. Dus als je er nou echt niet meer uitkomt heb je nog de mogelijkheid tot een verse install.
Voor de rest: verwijder die videocontroller eens en reboot?

Forza Mucca!

• OzBoz

OzBoz

Op maandag 10 juni 2002 21:52 schreef ADMINX het volgende:

[..]

Dat heeft ie vast nog niet geprobeerd!
Eeeh :?
Nee.. want dan zou er geen geel vraagteken blijven staan. En als ie dat wel geprobeerd heeft kan ie gewoon PCI<>AGP wisselen als primary kaart.. maar het is echt onzin om te doen alsof het niet mogelijk is. Kan namelijk al jaren en is een perfect-goedkope oplossing om een tweede monitor aan je PC te hangen. Ik heb hier al 4 verschillende AGP/PCI combi's gehad.

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Wel vaag dat het niet werkt eerlijk gezegd. Ik had eerst alleen die Geforce erin. Heb pas later die S3 erbij in gehangen. FF de volgorde in het BIOS veranderd, en alles ging toen automagisch. XP herkende en installeerde de S3 correct.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:55 schreef DaRoot het volgende:
Wel vaag dat het niet werkt eerlijk gezegd. Ik had eerst alleen die Geforce erin. Heb pas later die S3 erbij in gehangen. FF de volgorde in het BIOS veranderd, en alles ging toen automagisch. XP herkende en installeerde de S3 correct.
/me is op zoek naar Diamond drivers voor win xp... |:( dingen zijn niet te vinden :(

/edit/
Het gaat dus om een Diamond Stealth 2 S220 kaartje waar ik drivers voor moet hebben :) *hint* *hint* ;)

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 21:57 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

* DaRoot is op zoek naar Diamond drivers voor win xp... |:( dingen zijn niet te vinden :(
Die S3 van mij is geloof ik ook een Diamond. Maar ik had nix geen drivers te downloaden. XP zag hem zelf en installeerde zelf de correcte drivers. Als je nou eens geforceerd die drivers door XP laat installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:59 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Die S3 van mij is geloof ik ook een Diamond. Maar ik had nix geen drivers te downloaden. XP zag hem zelf en installeerde zelf de correcte drivers. Als je nou eens geforceerd die drivers door XP laat installeren?
kan geen software ervoor vinden zegt hij :(

Verwijderd

[..]

/me is op zoek naar Diamond drivers voor win xp... |:( dingen zijn niet te vinden :(
Wat voor type is het?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:01 schreef ADMINX het volgende:

[..]

Wat voor type is het?

[..]

/edit/
Het gaat dus om een Diamond Stealth 2 S220 kaartje waar ik drivers voor moet hebben :) *hint* *hint* ;)
:)

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

werken deze nie?

(de NT drivers)

Forza Mucca!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:03 schreef Rollerjooster het volgende:
werken deze nie?

(de NT drivers)
nope... ik ga naar hardware, dan installeer ik, en wijs dus handmatig de map aan waar ik de files 'extract' heb, en dan zegt ie dat ie niets kan vinden ... :'(

/edit/
en bij de 98 drivers:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/ondersteund.JPG LOL, ik dacht NU gaat het goed, komt ie nog met die foutmelding... :(

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Hey Joey!

Ik zit je hier mooi proberen te helpen, maar je hebt niet eens een S3 chippie op die kaart! 't is een Rendition ding...

Kan dus heel goed zijn, dat die uberhaupt niet met 2 kaarten wil werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:10 schreef DaRoot het volgende:
Hey Joey!

Ik zit je hier mooi proberen te helpen, maar je hebt niet eens een S3 chippie op die kaart! 't is een Rendition ding...

Kan dus heel goed zijn, dat die uberhaupt niet met 2 kaarten wil werken.
hoezo zou het niet werken? een pci kaart, en een agp kaart, dat moet toch gewoon 2 monitoren aan kunnen sturen?
Het is een Diamond Stealth 2 S220 pci-kaartje........

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 22:12 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

hoezo zou het niet werken? een pci kaart, en een agp kaart, dat moet toch gewoon 2 monitoren aan kunnen sturen?
Het is een Diamond Stealth 2 S220 pci-kaartje........
jaaa..... was het maar zo simpel! Niet alle grafische chips willen met een andere samenwerken. zou heel goed kunnen zijn dat het met die Rendition ook niet wil.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Kaartjes met een rendition chipset kunnen helaas niet gebruikt worden in een dual monitor setup.
Die dingen zijn daar gewoon niet op berekend (technisch verhaal)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:15 schreef DaRoot het volgende:

[..]

jaaa..... was het maar zo simpel! Niet alle grafische chips willen met een andere samenwerken. zou heel goed kunnen zijn dat het met die Rendition ook niet wil.
Mwah, ik zal eerst eens proberen windows xp drivers (originele, dus niet de nt of 2k drivers :)) proberen te vinden... als alles goed geinstalleerd staat en ik nog niets heb geef ik je gelijk ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:15 schreef StratoFarmer het volgende:
Kaartjes met een rendition chipset kunnen helaas niet gebruikt worden in een dual monitor setup.
Die dingen zijn daar gewoon niet op berekend (technisch verhaal)
:'(

Verwijderd

Hier nog wat ik heb zelf die kaart niet dus weet niet of je er wat aan hebt!

http://www.renditionrevival.com/files.html

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

[patser mode]
Onzin:
Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/tt/GoT/3beeldschermen.png

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:22 schreef T.T. het volgende:

[..]

[patser mode]
Onzin:
[afbeelding]
:'( ik wil ook!! ;)

Verwijderd

[..]

[patser mode]
Onzin:
[afbeelding]
ONZIN je zegt het zeld als je nou niet wil helpen ga dan onzin in de HK posten!

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:23 schreef ADMINX het volgende:

[..]

ONZIN je zegt het zeld als je nou niet wil helpen ga dan onzin in de HK posten!
Doen al die drivers het niet die we gepost hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:24 schreef ADMINX het volgende:

[..]

nee.... hij geeft of aan dat het niet de originele zijn, en dat het systeem instabiel gaat worden, of dat het niet de juiste zijn... :(

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 22:24 schreef ADMINX het volgende:

[..]

Die drivers zullen stuk voor stuk bij het juiste OS waarschijnlijk perfect werken, maar zoals iemand eerder al postte: deze kaart wil gewoon niet werken in een dual opstelling.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:25 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

nee.... hij geeft of aan dat het niet de originele zijn, en dat het systeem instabiel gaat worden, of dat het niet de juiste zijn... :(
Ja gewoon negeren. Lekker booien wat XP vind jij wil toch dual head. Als ik drivers voor mijn 4600 install gaat ie ook zeiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:27 schreef ADMINX het volgende:

[..]

Ja gewoon negeren. Lekker booien wat XP vind jij wil toch dual head. Als ik drivers voor mijn 4600 install gaat ie ook zeiken.
hij doet het gewoon niet... :(

Verwijderd

Topicstarter
zou hij het overigens (dat pci kaartje) misschien wel doen met een S3 Savage 4GT agp-kaart? Die heb ik namelijk ook nog liggen, en is ook 32mb :)

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 22:28 schreef ___Joey___ het volgende:
zou hij het overigens (dat pci kaartje) misschien wel doen met een S3 Savage 4GT agp-kaart? Die heb ik namelijk ook nog liggen, en is ook 32mb :)
Denk het niet hoor. Als ik het goed begrepen heb, komt het puur door die Rendition dat het niet wil werken. Dus ik ben bang dat je op zoek moet naar een andere PCI kaart.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

[..]

[patser mode]
Onzin:
[afbeelding]
Zou je de drivers niet eens installen? Kan nooit kwaad lijkt mij. Dan kan je ze meteen via de usb aansturen. :)

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand interesse in een pci kaartje :Y) ??

werkt prima voor dual monitor :X :+

• Collidor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 13:28

Collidor

Hoezo 'Dat kan niet!&#039

S220 kaartjes doen het niet allemaal onder Win2k/XP (Ligt er aan welke rivisie of zo). Kijk ook op

www.microsoft.com/hcl

Neem het zekere voor het onzekere en prik ipv een 220 kaartje een S3 Virge GX/DX erin... Gaat het dan zeker doen. Andere "2e" kaartjes kunnen Riva128, TNT, Matrox kaartjes zijn... (Dit zijn maar voorbeelden!!)

Suc-6

System Specs

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 22:31 schreef wcduck het volgende:

[..]

Zou je de drivers niet eens installen? Kan nooit kwaad lijkt mij. Dan kan je ze meteen via de usb aansturen. :)
?? USB??? :? Zit jij niet in het verkeerde forum?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03
ergens een oude matrox optrommelen die doen het prima in een dual setup (tot nu toe nog geen kaartje gezien wat niet wilt)

Repareren doe je zo.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat een hoop geschreeuw, maar volgens mij weet niemand t ... tot nu toe ;)

Je kunt gewoon een PCI kaart in je PC erbij steken. In de bios dan instellen dat er eerst van de AGP kaart moet worden geboot (dit heeft altijd de voorkeur, idd kan je windows later laten swichen als je van de pci kaart boot, maar van de AGP kaart booten is vele malen eenvoudiger)

In windows wordt dan een nieuwe videokaart gedetecteerd, na het instaleren van de driver staat er een 2e monitor in het configuratie paneel, aan de text kun je zien welke videokaart welke monitor is.

Selecteer nu "bureaublad naar deze monitor uitbreiden, selecteer ook de juiste resolutie en kleuren (kan dat niet dan eerst ff de monitor instellen: klik op geavanceerd -> beeldscherm -> eigenschappen en installeer nu de juiste driver. (op deze manier weet je zeker dat je de juiste monitor te pakken hebt, via apparaatbeheer kan dit onduidelijk zijn)) klik nu op toepassen, de 2e monitor gaat nu aan (uit standby) en je bent klaar.

Ik heb op deze manier 3 monitors aangesloten (4 inclusief TV ;) ), dus het werkt zeker.

Ik heb 1x G-force 2MX met tvout, 1x Matrox Millenium 2 4MB, 1x Matrox Millenium 1 4MB.

Loopt als een zonnetje :D

Tip: Kijk voordat je begint hier even na of de kaart wel dual monitor ondersteund.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• itsme
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 22:40 schreef Sine het volgende:
ergens een oude matrox optrommelen die doen het prima in een dual setup (tot nu toe nog geen kaartje gezien wat niet wilt)
Alleen de Impression/Ultima series willen dacht ik niet.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 10 juni 2002 22:44 schreef its_me het volgende:
Wat een hoop geschreeuw, maar volgens mij weet niemand t ... tot nu toe ;)

Je kunt gewoon een PCI kaart in je PC erbij steken. In de bios dan instellen dat er eerst van de AGP kaart moet worden geboot (dit heeft altijd de voorkeur, idd kan je windows later laten swichen als je van de pci kaart boot, maar van de AGP kaart booten is vele malen eenvoudiger)

In windows wordt dan een nieuwe videokaart gedetecteerd, na het instaleren van de driver staat er een 2e monitor in het configuratie paneel, aan de text kun je zien welke videokaart welke monitor is.

Selecteer nu "bureaublad naar deze monitor uitbreiden, selecteer ook de juiste resolutie en kleuren (kan dat niet dan eerst ff de monitor instellen: klik op geavanceerd -> beeldscherm -> eigenschappen en installeer nu de juiste driver. (op deze manier weet je zeker dat je de juiste monitor te pakken hebt, via apparaatbeheer kan dit onduidelijk zijn)) klik nu op toepassen, de 2e monitor gaat nu aan (uit standby) en je bent klaar.

Ik heb op deze manier 3 monitors aangesloten (4 inclusief TV ;) ), dus het werkt zeker.

Ik heb 1x G-force 2MX met tvout, 1x Matrox Millenium 2 4MB, 1x Matrox Millenium 1 4MB.

Loopt als een zonnetje :D

Tip: Kijk voordat je begint hier even na of de kaart wel dual monitor ondersteund.
Sorry hoor, maar ik denk dat jij degene bent die ff iets te hard schreeuwt. Zoals iemand al zei, met Matrox kaartjes zoals jij die hebt, zijn er geen problemen te verwachten. Echter, elders is ook al gezegd dat het dus niet werkt met een Rendition kaartje. Dan kun je het zo mooi uitleggen als je wilt, als die grafische chip niet meewerkt, werkt het gewoon niet.

• itsme
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 22:48 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik denk dat jij degene bent die ff iets te hard schreeuwt. Zoals iemand al zei, met Matrox kaartjes zoals jij die hebt, zijn er geen problemen te verwachten. Echter, elders is ook al gezegd dat het dus niet werkt met een Rendition kaartje. Dan kun je het zo mooi uitleggen als je wilt, als die grafische chip niet meewerkt, werkt het gewoon niet.
Ik heb ook al talloze andere kaarten in gebruik gehad in dualmonitor varierent van S3 trio 1MB, 2MB PCI kaarten tot Diamond kaartjes. Allemaal werkte ze na wat aandringen perfect. Matrox kaarten hebben de voorkeur omdat deze een hoge resolutie/refreshrate aankunnen, niet omdat ze betere drivers hebben. Een matrox millenium/mystique werkt zelfs standaard niet in Windows 98 en een S3 kaart wel.

[..]

[patser mode]
Onzin:
[afbeelding]
[baasbovenbaas mode]
Afbeeldingslocatie: http://image.bkonings.net/upload/baasbovenbaas.JPG
[/baasbovenbaas mode]

4 = TV is nu in kloon modus ;)

Verwijderd

Was ff wat werk om te installeren maar TADA :o

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/veelscherm.JPG

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 22:49 schreef ADMINX het volgende:

[afbeelding]

slechte soep, je bent kaart 2 vergeten..............

• itsme
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 22:49 schreef ADMINX het volgende:

[afbeelding]

Wel ff uitvouwen dat pulldown lijstje he !!! >:)
Op maandag 10 juni 2002 22:51 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

Hehe zie dat nu pas ;)

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 22:51 schreef ___Joey___ het volgende:

[..]

He ik dacht al wat ben ik vergeten (8>

Is geen soep is PAINT! Hehehhehe PAINT master!

Verwijderd

Maar dit is geen pats topic dus kappen maar weer!!!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

inderdaad
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.