ben ik weer met mijn probleem,
ik heb het probleem dat soms er geen data in mijn mysql db wordt gestopt.
dat is niet zo raar maar ik krijg ook geen foutmelding,
ECHTER, als ik dan nog een paar keer op refresh ram dan gaat het oppeens bv de 3e keer wel goed...
de code is dus goed maar het lijkt wel of php zichzelf soms voorbij rent en de bal ff vergeet om maar binnen WK termen te blijven.
dit fenomeen doet zich zeg maar 1 op de 6 keer voor.
nou kwam ik net in de search een topic tegen van iemand die exact hetzelfde probleem had.
was een topic van meer dan 1 jaar oud al dus het zal wel niet aan de php versie liggen.
helaas ook in deze topic uiteindelijk geen oplossing.
wie heeft dit 'zeer irritante' probleem ook wel eens gehad?
ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me de goede kant kan opwijzen.
config:
php-4.2.1
redhat 6.2
mysql-3.23.39
php configure command:
'./configure' '--with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs' '--with-imap' '--with-mysql' '--enable-track-vars' '--with-openssl=/usr/local/ssl' '--enable-sockets' '--with-xml' '--with-zlib' '--with-java=/usr/local/j2sdk1.4.0' '--with-pgsql'
ik heb het probleem dat soms er geen data in mijn mysql db wordt gestopt.
dat is niet zo raar maar ik krijg ook geen foutmelding,
ECHTER, als ik dan nog een paar keer op refresh ram dan gaat het oppeens bv de 3e keer wel goed...
de code is dus goed maar het lijkt wel of php zichzelf soms voorbij rent en de bal ff vergeet om maar binnen WK termen te blijven.
dit fenomeen doet zich zeg maar 1 op de 6 keer voor.
nou kwam ik net in de search een topic tegen van iemand die exact hetzelfde probleem had.
was een topic van meer dan 1 jaar oud al dus het zal wel niet aan de php versie liggen.
helaas ook in deze topic uiteindelijk geen oplossing.
wie heeft dit 'zeer irritante' probleem ook wel eens gehad?
ik zou zeer dankbaar zijn als iemand me de goede kant kan opwijzen.
config:
php-4.2.1
redhat 6.2
mysql-3.23.39
php configure command:
'./configure' '--with-apxs=/usr/local/apache/bin/apxs' '--with-imap' '--with-mysql' '--enable-track-vars' '--with-openssl=/usr/local/ssl' '--enable-sockets' '--with-xml' '--with-zlib' '--with-java=/usr/local/j2sdk1.4.0' '--with-pgsql'
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who