Wie heeft er toevallig al eentje gekocht? Twijfel erg of ik er een moet nemen of niet. Voordeel tov de Napa is dat ie om de hoek in de winkel ligt en zuiniger schijnt te zijn met batterijen. Nadeel is idd geen ID3tag.
Dat is wel een groot verschil. Dat zou inhouden dat de Napa dus langer met z'n oplaadbare accu doet....
Hoe zit het met tussenpauzes tussen de nummers in? Kun je er bijv een mix op draaien die uit verschiilende tracks bestaat?
Hoe zit het met tussenpauzes tussen de nummers in? Kun je er bijv een mix op draaien die uit verschiilende tracks bestaat?
je moet ook nimh batterijen hebben.
Fijne bijdrage knakworst!!
Verder biemand met een goed advies?? Moet dat ding namelijk morgen kopen........
Verder biemand met een goed advies?? Moet dat ding namelijk morgen kopen........
Ik heb hem gehad.. ruimte tussen de nummers is zo'n 0.5 sec. dus niet helemaal aan elkaar. Hij sloeg bij mij over daarvoor heb ik hem dus terug gebracht.
weinig tot niks..
een napa, maarja dat is ook niet alles.. maar slaat zo goed als niet over.. maar verder had ik liever die beatman gehouden.
weinig tot niks..
mja... want om een beatman II te laten skippen moet je wel heel veel doenOp dinsdag 11 juni 2002 15:39 schreef Junior01 het volgende:
Had je dan niet stiekum een Beatman1?
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
vraag effen aan gnimmeL_kraD die hat hem onder mijn naam gepoost en dat pas door toen ie er stond 
maar ik zal het effen aan hem vraagen
maar ik zal het effen aan hem vraagen
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Ik heb zelf de napa.
Echt een hele fijne
Kwa geluidskwaliteit zullen ze niet zoveel verschillen.
De beatman is wel zuiniger, maar de napa heeft weer ID3 Tags. Die ID3 Tags zijn fijner dan je denkt, want ik heb ongeveer 40 nummers op 1 zo'n 8cm cdtje staan en dan is het wel erg fijn om pcies naar dat ene nummer te gaan (en die is dan heel makkie te vinden).
Over de ESP van de napa, Hij schijnt 8min (480sec) ESP te hebben. DIT KLOPT NIET!! het is langer: vandaag luisterde ik een nummer van 10:30 en de eerste minuut las mijn napa het nummer in en daarna stopte de cd met draaien, dus hij hield het zeker 9:30min vol (bitrate: 128kbps)
Over batterijen: Koop een extra setje ni-MH batterijen voor ongeveer 10 euro's en dan ben je ook weer blij
Het is voor jouw afwegen:
of de ID3 Tags of de Langere batterijduur
Als ik nu nog zou moeten kiezen:
De napa, want een extra batterijen setje heb je genoeg aan (of 2 setjes)
Echt een hele fijne
Kwa geluidskwaliteit zullen ze niet zoveel verschillen.
De beatman is wel zuiniger, maar de napa heeft weer ID3 Tags. Die ID3 Tags zijn fijner dan je denkt, want ik heb ongeveer 40 nummers op 1 zo'n 8cm cdtje staan en dan is het wel erg fijn om pcies naar dat ene nummer te gaan (en die is dan heel makkie te vinden).
Over de ESP van de napa, Hij schijnt 8min (480sec) ESP te hebben. DIT KLOPT NIET!! het is langer: vandaag luisterde ik een nummer van 10:30 en de eerste minuut las mijn napa het nummer in en daarna stopte de cd met draaien, dus hij hield het zeker 9:30min vol (bitrate: 128kbps)
Over batterijen: Koop een extra setje ni-MH batterijen voor ongeveer 10 euro's en dan ben je ook weer blij
Het is voor jouw afwegen:
of de ID3 Tags of de Langere batterijduur
Als ik nu nog zou moeten kiezen:
De napa, want een extra batterijen setje heb je genoeg aan (of 2 setjes)
Dat is ongeveer 1 sec (maybe nog niet eens)Op maandag 10 juni 2002 21:03 schreef Junior01 het volgende:
Dat is wel een groot verschil. Dat zou inhouden dat de Napa dus langer met z'n oplaadbare accu doet....
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik heb gehoord dat het ook aan de combo burner + cdr's kan liggen, de napa skipt ook wel eens, maar niet zoveel als de beatman2, ik had echt de 2..Op dinsdag 11 juni 2002 15:44 schreef Gulie het volgende:
[..]
mja... want om een beatman II te laten skippen moet je wel heel veel doen(spreekt uit ervaring)
Ik heb een sony burner, misschien is dat het, maar in een laptop koop je niet zomaar ff een nieuwe burner..
weinig tot niks..
Pagina: 1