Toon posts:

[Laptop] Toshiba Satellite 1700-400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb recentelijk een toshiba 1700-400 laptop gekocht. Tweedehands dat wel, maar in hele goede staat. Nu heb ik een probleem. Bij het batterypack wat erbij zat (PA3500U-1BRS) kon ik mijn laptop ongeveer een uur zonder netspanning gebruiken, maar daana was ie leeg, en moest er opgeladen worden. Nu dacht ik dat dat een probleem was van de batterij, maar ik heb vandaag een nieuwe gekocht, en deze houdt het, na opladen ongeveer 1:15 uur vol. Is dat normaal, en kan ik niet meer verwachten, of hoort dit niet, en ligt het dan aan de accu, of zou er een ander probleem kunnen zijn ?

Als het aan de batterij ligt, zijn er dan misschien met een langere gebruiksduur.

Verwijderd

ik zou zeggen: bel Toshiba voor de precieze specs etc ;)
enne, [topic=309815/1/50]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien staat in het powermanagement de prioriteit ingesteld op prestaties in plaats van accutijd. Ik heb het altijd ingesteld op prestaties omdat ik toch netvoeding gebruik.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 juni 2002 21:07 schreef haas het volgende:
Misschien staat in het powermanagement de prioriteit ingesteld op prestaties in plaats van accutijd. Ik heb het altijd ingesteld op prestaties omdat ik toch netvoeding gebruik.
Waar kan ik dat vinden onder Win2000 Pro ?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het staat op de Toshiba Tools cd-rom die ik bij de laptop kreeg. Misschien kun je ze ergens downloaden? Bij mij heet het Toshiba Power Saver eigenschappen, en daar kom ik in door in het batterij-icoontje in de systemtray te klikken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Dat proggie is er niet voor de Satellite 1700-400, staat in elk geval niet op de bijgeleverde cd's :(, of op de site

andere tips anyone ?

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Als je notebook aan staat dan laadt hij langzaam op. En ja dit kan soms lang duren. Je kan je battery ook snel laden door hem gewoon uit te zetten. Tis normaal bij toshiba dat die batterys er lang over doen om vol te raken.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Oops.. Niet helemaal goed gelezen. |:( .. Een toshiba battery moet bij volle battery stress minstens 2 uur mee gaan. Heb je al een bios update geprobeerd?

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Verwijderd

Topicstarter
Bios is up to date....still no improvement...
Pagina: 1