[Philips] 107P20

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:02
ik heb de topics hierover al opgezocht en overal staat in dat ie wel/niet goed is, volgens mij zal ie wel goed wezen maar hebben de modellen van deze tijd rond 10 juni 2002 dus :) nog steeds die 2 verticale lijnen in het beeld??
of is dit opgelost ?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 10 juni 2002 19:48 schreef The_Dart het volgende:
ik heb de topics hierover al opgezocht en overal staat in dat ie wel/niet goed is, volgens mij zal ie wel goed wezen maar hebben de modellen van deze tijd rond 10 juni 2002 dus :) nog steeds die 2 verticale lijnen in het beeld??
of is dit opgelost ?
opgelost :? dat hoort gewoon bij de techniek toch?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb zo een schermpje (midden September 2001 gekocht) en die lijnen zijn geen "probleem", maar nodig.
Deze draden houden het raster op zijn plaats, as far as I know. Zou dit niet zijn, zouden de draadjes allemaal samensmelten oid.
Correct me if I'm wrong.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:04

charrel

Cortisol4life..

ik heb hem nu een maand, en hij heeft 2 lijntjes ja.
Maar boeie, ik kom ze nog maar heel af en toe tegen op me beeld. Terwijl ik echt wel me kan gaan irriteren aan een beeldscherm. Verder ruled dit schermpje toch echt wel.
Makkelijke bediening, lekker resoluties en refreshrates!

• GeeMoney
ja kijk ik zou hem dus bestellen maar stel dat ik me eigend e geelzucht erger aan die streepkes :) terugbrengen omdat er streepjes inzitten gaat niet gehe

• GeeMoney
Op maandag 10 juni 2002 19:51 schreef charrel het volgende:
ik heb hem nu een maand, en hij heeft 2 lijntjes ja.
Maar boeie, ik kom ze nog maar heel af en toe tegen op me beeld. Terwijl ik echt wel me kan gaan irriteren aan een beeldscherm. Verder ruled dit schermpje toch echt wel.
Makkelijke bediening, lekker resoluties en refreshrates!
zou je me kunnen vertellen wat de maximale Hz is op 1280x1024 ?

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik dacht 100Hz, I'll check.

[edit]Nope, is 85Hz.

Ik wil ook nog even kwijt dat dit veruit het beste scherm is dat ik ooit heb gehad, zeker voor de prijs. Hoge refreshrates en resoluties, uitgebreide en makkelijke OSD, licht en compact.

• GeeMoney
evengoed 25Hz beter dan mijn 15" van nu :D plus dat die Philips dus gewoon strak beeld is en ik nu een soepkom heb staan nouja valt wel mee maar toch :)

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op maandag 10 juni 2002 19:52 schreef The_Dart het volgende:
ja kijk ik zou hem dus bestellen maar stel dat ik me eigend e geelzucht erger aan die streepkes :) terugbrengen omdat er streepjes inzitten gaat niet gehe
Dat zit in alle diamondtron buizen geloof ik...zie je alleen tegen een heldere achtergrond...ik vind het persoonlijk irri...maar het hoort bij het type buis...

• GeeMoney
Op maandag 10 juni 2002 19:58 schreef likkie het volgende:

[..]

Dat zit in alle diamondtron buizen geloof ik...zie je alleen tegen een heldere achtergrond...ik vind het persoonlijk irri...maar het hoort bij het type buis...
hmm heeft Liyama ofzoiets :) dit ook of niet?

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Kheb de 107T.....erg prettig beeld vinnik.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• nastydog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 08:19
IK heb de 107S en geen last van streepjes prima beeldje :)
Pagina: 1