Toon posts:

Dubbelzijdig printen met HP LaserJet 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een HP LaserJet 5. En vroeg me af of daar een of andere module voor is om dubbelzijdig te printen.

Zoja hoe heet het ?

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 19:37

scorpionv

This space for rent

Ik print altijd eerst de oneven pagina's en dan de even op de achterkant, maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt ;)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zo doe ik het nu.

Eerst oneven pagina's inversed
Dan papier andersom erin
en dan even pagina's inversed

Maar soms moet ik de blaadjes allemaal omleggen
en als het in 1x kan is natuurlijk handiger

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Op maandag 10 juni 2002 19:45 schreef bojo het volgende:
Hallo,
ik heb een HP LaserJet 5. En vroeg me af of daar een of andere module voor is om dubbelzijdig te printen.

Zoja hoe heet het ?
Er zijn van die dubbelzijdige laden verkijgbaar voor de laserjet 5. Ze heeten iets van "duplex" laden of zo.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een duplex-unit heet zoiets :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
en weet iemand zo waar ik die kan vinden
of moet ik gewoon ergens een (kantoor) winkel binnen stappen ?

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Omdat ik zelf ook een Laserjet 5 heb en ook wel een duplex unit wil ben ik zojuist (aangespoord door je post) eens gaan zoeken. Vond ik toevallig deze aanbieding op ebay.

Geen idee wat 't uiteindelijk moet kosten, maar ik ga eens informeren.

/edit
Als er nou nog meer mensen zijn die zo'n ding willen kunnen we misschien wel iets regelen met die verkoper en zo wat goedkoper uit zijn (iig verzendkn. uitsparen)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Staat nu op 25EUR, lijkt me niet veel.......

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• wslagendijk
  • Niet online
Nee, da's niet veel maar dat is ook beneden de minimum verkoopprijs. Daarnaast heb je te maken met € 37,50 FedEx verzendkosten, dat is niet misselijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daarwel intresse in,
en vooral voor die prijs.

maar is dat wel te vertrouwen ?
en is het niet handiger om ze direct heb hem te kopen ?

• wslagendijk
  • Niet online
Bojo: mail me ff. Ik heb al contact gehad met deze man. Als ik er twee of meer wil kan ik een (uiteraard wel acceptabel) bod doen.
Ik wil ze wel op gaan halen in A'dam, spaart hoop kosten. Ik woon in Breda. Misschien kunnen we samen wat doen.

Verwijderd

Topicstarter
als het goe is heb je mail

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Op dinsdag 11 juni 2002 19:33 schreef Roadkill het volgende:
Bojo: mail me ff. Ik heb al contact gehad met deze man. Als ik er twee of meer wil kan ik een (uiteraard wel acceptabel) bod doen.
Ik wil ze wel op gaan halen in A'dam, spaart hoop kosten. Ik woon in Breda. Misschien kunnen we samen wat doen.
Ik heb evt ook wel interesse. HAngt van de prijs af.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• wslagendijk
  • Niet online
We zijn in onderhandeling met de verkoper. We hebben een voorstel gedaan voor het afnemen van aantal van die dingen. Onze richtprijs ligt zo rond de 25 euro p/s (= in overeenstemming met verkoop op ebay). Bedoeling is wel dat we ze gaan ophalen en dat er dan verder geen kosten bij komen.

Voor jouw geldt hetzelfde: mail ff, (jij hebt ook al geen mailadres in je profile...) dan laat ik je e.e.a. weten. Kan er vast nog wel een meer bestellen.

/edit
OK, de (begin)prijs op ebay leek al te mooi om waar te zijn. Die units moeten ong. 400 NLG opbrengen (vindt de verkoper). Da's iig beetje teveel voor mij.

Verwijderd

tja, ik wil wel een duplek unit (en wat postscript-memmory) voor mijn lj4plus maar dan wil ik van jullie graag horen waar jullie in adam jullie spulletjes vandaan halen? mailto:noort5@zonnet.nl

edit: moet beter lezen ebay dus; ga maar slapen zo /edit
Pagina: 1