Toon posts:

Quickonline poll ivm inbelproblemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vermoeden is dat quickonline meer ISDN als analoge inbelmogelijkheden heeft.
Wat dus te merken zou zijn aan de inbelpogingen na 19:00
Wil misschien iedereen met quickonline hier even melden hoe hij/zij de bereikbaarheid van QO ervaart en welk type connectie ISDN of Analoog.

Analoog
voor 19:00 gem na 3 min toegang
na 19:00 gem na 30 min toegang

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 21:22
dat had superweb nou ook na 7 uur niet te bereiken

Verwijderd

ISDN:
Voor 17:00 uur: Meestal binnen enkele seconden (1 à 2 keer inbellen)
Voor 19:00 uur: Rond de 10 keer inbellen (met iedere seconde bellen, da's binnen 30 sec. binnen)
Na 19:00 uur: tussen de 10 en 20 keer inbellen, da's vaak nog binnen een minuut.

Voor 1 oktober was het trouwens altijd in 1 keer binnen...

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ik kom tot dusver met ISDN gewoon altijd in een keer binnen, met uitzondering van de afgelopen dagen toen de pasword verificatie problemen bestonden.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
na 19.00 bijna altijd ineens binnen met analoog

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Kom met ISDN binnen NA EEN UUR INBELLEN!! Ik word hier echt een beetje chagrijnig van.. Dacht dat ik eindelijk in dit dorpje een bereikbare oplossing had gevonden om geen telkosten te hebben! NOU NIET DUS!!!!!!!! Goodbye Flatstream! Welcome KPN als het nog zo 2 dagen gaat!

Verwijderd

Ik heb QO sinds vorige week, en ik ben er altijd de 1e keer nog ingekomen met mijn ISDN.

• admiral866
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

en ik heb altijd (Ja ALTIJD) binnen 1 keer in kunnen bellen. En ben al vanaf begin lid.

Het is imho veel beter dan superweb. Welke ik ook nog steeds heb.
Ik gebruik zo nu en dan beide providers, om zo met 15 k te downen. :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
wel ik ben <h3> zeeeeeeeeeerrrrr </h3 tevreden over qol, in het begin heb ik een paar keer tot 2 keer toe op de reconecd knop moet drukken, *GRIN*, en van de week weer een keertje, in externe toegang van windows kan je gewoon instellen dat hij bij 676 gewoon tot een X keer moetgaan lopen inbellen, (maar is dus niet echt nodig) waarschijnlijk ligt het aan de provincie waar je zit (regio) , vande week waren er problemen bij de ww controle, heb ik ze gebelt en toen ving ik zoiet op... welke regio etc.
Utrecht - (ben tussen 17:00 en 22:00 niet thuis dus dat weet ik niet) alles gaat perfect hiero

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
ik snap het niet... ik heb (bijna) geen enkel inbel probleem... zit er bijna altijd (hoe laat het ook is) in 1x op.....

met isdn.

Verwijderd

Geen enkel probleem gehad, op een keer na toen pakte hij een paar keer mijn password niet. Verder is het echt perfect :)

Verwijderd

Op 2 keer zo'n password storing na altijd in 1 keer.

Misschien moeten al die klagers toch eens hun instellingen controleren.

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:43
Ik weet niet wat jullie anders doen dan ik (en nog een paar anderen hiero) maar ik moest net 87 !!! keer proberen voordat ik er eindelijk in zat :( met ISDN. Kan toch niet de bedoeling zijn? Heel soms lukt het binnen 2 a 3 keer... Krijg er af ten toe zwaar de klei van.

Verwijderd

nou hier is het ook zwaar kloten.
ben vanaf het begin lid. vorige maand altijd in 1 keer binnen .
vanaf 1 okt is de ellende begonnen.
vandaag is het helemaal triest.
gemiddeld 60 dails.
en dat met ISDN.
ik word er een beetje gefrustreerd van.
krijg weer SW visioenen$$##@@#$$^@$$@$

Verwijderd

Ik begin dit wel eng te vinden..

ik bel toch niet per ongeluk met mijn oude provider in??

Ik zit er echt elke keer in 1 keer op.

Verwijderd

Met analoog hier ongeveer 20 keer inbellen voordat ik contact heb. Voorheen nooit problemen.

• StratoFarmer
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Het word bij mij steeds erger! Ik moet nog steeds errug vaak inbellen met mijn ISDN verbindinkje. Meestal zijn de lijnen bezet, anders dan kan server mijn wachtwoord niet verwerken en nu is er nog een derde melding tussendoor aan het komen: Modem heeft een error gemeld....blablabla. Dit alles sinds een aantal dagen nu.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Ok die van mij is ook begonnen met buggen.

Steeds 6/7 keer password incorrect ('s avonds rond een uur of 8/9)

Lijkt me duidelijk een capaciteitsprobleem.

Verwijderd

Vanaf vorige week woensdag (04-10) pas 1 keer kunnen inbellen, voor de rest alleen maar line is busy ;( en als het gene line is busy is dan wel wachtwoord verificatie ;(
Zeg mij nou niet dat het aan mij instellingen ligt. Want de andere 6 providers doen het wel. Alleen dat is geen flatstream :(
Bel in met analoog trouwens

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
Voor 19u en na 23u: perfect, nagenoeg altijd na 1 keer bellen inloggen.
Maar man-o-man tussen 19u en 23u en op zondagmiddag... WAT EEN RAMP
En ook niet reageren op e-mailtjes, hoge prioriteitsmailtje nummer 4 gaat zo de deur uit...

Is echt jammer, het leek zo mooi, inbelcapaciteit 1op4... 1 keer inbellen in 4 uur zullen ze er wel mee bedoelen...

Maarre ik krijg ook vaak een aardige dame aan de lijn, die me zegt dat het nummer dat ik bel niet meer in gebruik is :?... probeer ik het daarna nog een keer, gaat ie wel gewoon over... Nog meer mensen die dit hebben?

O ja, ik bel anaal oog.
Pagina: 1