Toetsenbord doet helemaal niks meer

Pagina: 1
Acties:

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:25
Ik heb een oude 486 staan en daarvan wou ik een router bouwen.

Eerst getest, alles werkte.

2 isa netwerkkaartjes erin, controller voor flop en hd een slot omhoog (anders zaten de kabels in de weg).

Bij het opstarten gaan de num-caps-scroll lock lampjes wel aan, maar daarna blijft alles uit, en m'n toetsenbord doet helemaal niks meer.

Al het extra en maar weer uit, en de rest op ouwe plaats, maar er is niets veranderd, doet nog steeds niks.....

Ik denk niet dat IEMAND hier ervaring mee heeft, maar misschien is er wel iemand die me kan helpen.

Verwijderd

Welk OS wil je dan gaan gebruiken? maar je kan ook niet in het BIOS komen als het toetsenbord moeilijk doet?

• robbert
  • Laatst online: 19:15
dit hoort volgens mij niet in NT

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:25

Phydomir

Dennis

Op maandag 10 juni 2002 19:20 schreef Verdicampo het volgende:
Ik heb een oude 486 staan en daarvan wou ik een router bouwen.

Eerst getest, alles werkte.

2 isa netwerkkaartjes erin, controller voor flop en hd een slot omhoog (anders zaten de kabels in de weg).

Bij het opstarten gaan de num-caps-scroll lock lampjes wel aan, maar daarna blijft alles uit, en m'n toetsenbord doet helemaal niks meer.

Al het extra en maar weer uit, en de rest op ouwe plaats, maar er is niets veranderd, doet nog steeds niks.....

Ik denk niet dat IEMAND hier ervaring mee heeft, maar misschien is er wel iemand die me kan helpen.
En hij deed ut wel voordat je alles erin had gezet?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[forum=19] >> [forum=6]

• Verdicampo
Op maandag 10 juni 2002 19:35 schreef Garfield het volgende:
Welk OS wil je dan gaan gebruiken?
Freesco, ideaal!
Maar je kan ook niet in het BIOS komen als het toetsenbord moeilijk doet?
precies, maar denk niet dattet daaraan ligt
En hij deed ut wel voordat je alles erin had gezet?
Ja, kon freesco zelfs configureren, maar ja, had geen netwerkkaarten erin. Alles deed het.

Verwijderd

misschien is hij toch opeens kaduk gegaan. Test dat eens door er gewoon ff een ander toetsenbordje aan te hangen.

• Verdicampo
Op maandag 10 juni 2002 20:00 schreef ByMeSDy het volgende:
misschien is hij toch opeens kaduk gegaan. Test dat eens door er gewoon ff een ander toetsenbordje aan te hangen.
Oops, da was ik vergeten te melden, heb ik ook geprobeerd.
Beide bordjes deden het ergens anders wel |:(
Pagina: 1