IBM IC35L060AVVA07-0

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46
Hi,

heb zojuist een nieuwe HDD gekocht, een IBM GXP 60GB. Alleen wanneer ik in de bios kijk, geeft ie maar 33GB aan :? :? Weet iemand hoe dit kan, op de schijf staat toch echt 60.1GB :?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met het onderstaande systeem? Als je een ouder systeem hebt moet je misschien de bios updaten...

• Convoy
Op maandag 10 juni 2002 18:36 schreef YT-Croc het volgende:
Met het onderstaande systeem? Als je een ouder systeem hebt moet je misschien de bios updaten...
met het onderstande syteem idd :?

• Y0ur1
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 18:37 schreef freekweb het volgende:

[..]

met het onderstande syteem idd :?
Hmmmm, en als je hem gaat partitioneren, wat geeft ie dan aan? Of in windows ofzo?

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Was er niet een jumper op de disk die daar voor zorgde? Ik weet het niet zeker, maar het staat me bij dat ze dat deden om ook op hele oude systemen de zaak aan de praat te krijgen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Convoy
in winxp geeft ie bij diskmanager 31.49GB aan :? terwijl het een 60.1 moet zijn, staat ook op de HDD :?

• Convoy
Op maandag 10 juni 2002 18:40 schreef Ortep het volgende:
Was er niet een jumper op de disk die daar voor zorgde? Ik weet het niet zeker, maar het staat me bij dat ze dat deden om ook op hele oude systemen de zaak aan de praat te krijgen.
het is geen oud systeem, check mn sign ;)

• Y0ur1
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 18:40 schreef Ortep het volgende:
Ja maar die staat meestal niet standaard aan... Maar toch even kijken zou ik zeggen

• Convoy
Op maandag 10 juni 2002 18:41 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Ja maar die staat meestal niet standaard aan... Maar toch even kijken zou ik zeggen
ga ik nu doen, brb, reboot ;)

• Convoy
ok dan, hij geeft nu weer 60GB aan :) had idd een jumpertje verkeert staan :( Thx voor de reply's ;)

deze mag dus weer op slot :)
Pagina: 1