Toon posts:

X-plorer Roms?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet deze dingen te vinden?

Op de site www.xplorer.net is niks te vinden en als ik ze mail krijg ik er geen reactie op.

Kep heel internet af gezocht niet leuk meer! Ik heb er nu 2 eetnje van 50 gulden en eentje van 200 gulden en beide werken ze niet dus wou ik ze effe flashen.

Ik heb het programmatje daarvoor al wel het gaat me dus echt om de roms.

Nee dit zijn geen illigale roms!! Dit zijn programmatjes voor de een cheat kasten voor de psx!

F*CK had in software algemeen moeten staan sorry move hem plz!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Volgens mij is dit hetzelfde als een ActionReplay (AR) of gameshark, die zijn te koop bij elke betere gameshop.

Senile! Senile Oekaki

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SP

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:47 schreef _bas_ het volgende:
Volgens mij is dit hetzelfde als een ActionReplay (AR) of gameshark, die zijn te koop bij elke betere gameshop.
Nope , Explorer kan ook met die codes om . Heb er zelf eentje gehad , maar die site is uit de lucht . Denk dat de Exploder wel hetzelfde is .

http://www.xploder.net/ChristmasPressie/downloads.php

Verwijderd

Topicstarter
KICK!! IT

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:16 schreef Esmer het volgende:
Wie weet deze dingen te vinden?

Op de site www.xplorer.net is niks te vinden en als ik ze mail krijg ik er geen reactie op.

Kep heel internet af gezocht niet leuk meer! Ik heb er nu 2 eetnje van 50 gulden en eentje van 200 gulden en beide werken ze niet dus wou ik ze effe flashen.

Ik heb het programmatje daarvoor al wel het gaat me dus echt om de roms.

Nee dit zijn geen illigale roms!! Dit zijn programmatjes voor de een cheat kasten voor de psx!

F*CK had in software algemeen moeten staan sorry move hem plz!
Weet wat je bedoelt . Ik had de1e , en geflasht naar de 2e . Toen ik weer eens een cheats ROM wou afhalen stonden ze der ni meer op ...

http://www.blaze.de/content.php?menu=15&page_id=7

Daar moet je naar X-Link software gaan , en je Xplorer/Xploder versie kiezen , staan de ROMS bij

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de nieuwste toe gestuurt nu kep maar eens flink zitten mailen :) eindelijk hebben ze hem geantwoord!

Verwijderd

Topicstarter
kick11

Verwijderd

En , ist in orde ?

Verwijderd

nee programmatje doet het niet onder windows XP gvd!!:( :(
Pagina: 1