Ej 
Gisteravond was ik een beetje aan het Photoshoppen, surfen en Trillian'nen, totdat mijn monitor opeens zwart werd en verder niks meer vertoonde.
Alle fans in mijn pc draaide nog gewoon.
Ik dacht de VGA kabel was losgegaan oid, maar ik kreeg mn monitor niet meer 'aan'.
Ik heb dus ff mijn pc laten afkoelen en daarna weer aangezet: niks.
CMOS gereset daarna; en verhip, ik kreeg weer beeld
Leuk! Totdat ik BSOD's van Win2k Prof kreeg
Naja, sindsdien start m'n pc soms op, en als 'ie dan boot hangt ie met een BSOD over IRQ's die niet equal oid zijn, of KMODE exeptions.
Ik heb gezocht op de KB van MS, maar niks nuttigs gevonden.
Ik vind het zo vreemd omdat ik niks interessants op mijn pc deed, en dat ie toen opeens hing en niks meer deed.
Eigenlijk kan ik nu dus niks meer op die pc, vandaar dat ik nu tik op een andere pc.
Ik heb de search gebruikt, maar niks nuttigs gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Gisteravond was ik een beetje aan het Photoshoppen, surfen en Trillian'nen, totdat mijn monitor opeens zwart werd en verder niks meer vertoonde.
Alle fans in mijn pc draaide nog gewoon.
Ik dacht de VGA kabel was losgegaan oid, maar ik kreeg mn monitor niet meer 'aan'.
Ik heb dus ff mijn pc laten afkoelen en daarna weer aangezet: niks.
CMOS gereset daarna; en verhip, ik kreeg weer beeld
Leuk! Totdat ik BSOD's van Win2k Prof kreeg
Naja, sindsdien start m'n pc soms op, en als 'ie dan boot hangt ie met een BSOD over IRQ's die niet equal oid zijn, of KMODE exeptions.
Ik heb gezocht op de KB van MS, maar niks nuttigs gevonden.
Ik vind het zo vreemd omdat ik niks interessants op mijn pc deed, en dat ie toen opeens hing en niks meer deed.
Eigenlijk kan ik nu dus niks meer op die pc, vandaar dat ik nu tik op een andere pc.
Ik heb de search gebruikt, maar niks nuttigs gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!