| I've got permission to color outside the lines |
owh dat dikke shit voor je,.... ik denk niet dat je nog garantie kan krijgen...
niks
Wordt wel heel moeilijk denk ik... Je zou kunnen proberen degene te vinden die de kaart aan Breed heeft geleverd en het dan daar proberen. Er zijn/waren niet veel officiele Elsa leveranciers in nederland (volgens mij maar 1?).
Maar wat is er precies mis met de kaart?
Maar wat is er precies mis met de kaart?
was 't niet zo dat alleen een onderdeel van elsa failliet ging of dat elsa een onderdeel was dat failliet ging van een groter gebeuren ofzo?
En heb je niet gewoon garantie bij de winkel waar je het gekocht hebt
Op maandag 10 juni 2002 20:16 schreef Masterdam het volgende:
was 't niet zo dat alleen een onderdeel van elsa failliet ging of dat elsa een onderdeel was dat failliet ging van een groter gebeuren ofzo?
Op maandag 10 juni 2002 17:57 schreef Joep het volgende:
...en Breed Computers is ook niet meer...
Verwijderd
Helaas kan je nergens je garantie claimen, Elsa is failiet en de groothandels (3 stuks) accepteren geen RMA afhandelingen meer.
Het risico wordt zo geheel naar de eindgebruikers doorgeschoven, of dit wel zo korrect is, denk het niet.
Ik hoop dat je leverancier zo vriendelijk is om je een echtje tegemoet te komen (als deze nog bestaat)
Het risico wordt zo geheel naar de eindgebruikers doorgeschoven, of dit wel zo korrect is, denk het niet.
Ik hoop dat je leverancier zo vriendelijk is om je een echtje tegemoet te komen (als deze nog bestaat)
Verwijderd
Ben zelf leverancier van Elsa produkten geweest, heb hier een GeForceMX met problemen, is rijp voor de jiskefet, kan alleen nergens claimenOp maandag 10 juni 2002 20:24 schreef megafranz het volgende:
Helaas kan je nergens je garantie claimen, Elsa is failiet en de groothandels (3 stuks) accepteren geen RMA afhandelingen meer.
Neem eens contact op met astra benelux zei kunnen je verder helpen.
Ik zal morgen als ik moet werken het nummer voor je opzoeken.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
TnxOp maandag 10 juni 2002 20:53 schreef MaDLiVe het volgende:
Hebbie nog een tel of mail nummertie voor me..Op maandag 10 juni 2002 20:53 schreef MaDLiVe het volgende:
http://www.astra-benelux.com/Op dinsdag 11 juni 2002 22:55 schreef Joep het volgende:
[..]
Hebbie nog een tel of mail nummertie voor me..
Tnx, had hem in die tijd al zelf gevonden.. Maar weet nu tenminste zeker dat het de goeie is..
Pagina: 1