goed betaalbaar stuurtje.

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zoek een stuurtje die gewoon doet wat ie moet doen, goed en precies sturen. Ook moet ie een beetje stevig zijn. Ik weet dat de Logitech Momo Force daar wel aan voldoet maar vindt ik toch wat te duur. bovendien heb ik nix aan force feedback

Mijn kapotte stuurtje is een Thrustmaster Nascar Supersport. Dit vind ik een slecht stuurtje. Plastic bevestigings klippen zijn afgebroken en stuurt niet precies (vliegt soms in 1x de verkeerde kant op).
De pedalen van de Nascar Supersport vindt ik wel prima.

Welk stuurtje kunnen jullie mij aanraden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik heb er zelf een van Microsoft en die vind ik wel fijn
gebruik hem niet echt vaak. :X

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 17:59 schreef Terw_Dan het volgende:
ik heb er zelf een van Microsoft en die vind ik wel fijn
gebruik hem niet echt vaak. :X
ik vind die van Microsoft ook bestwel plastic aanvoelen hoor kzou em zelf niet willen..

• Dnc1n
ja dat wil ik ook niet dat plastic achtige van microsoft. De Nascar die ik had was gewoon van rubber en voelde best stevig aan.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
heb een Act Labs, die roelt :) MAar wel beetje duur....

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 13:39
laatst bij Lidl een gezien..kweet alleen niet meer hoe duur en wat precies

heb je nog es wat aan he ? |:(

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:12 schreef reller het volgende:
laatst bij Lidl een gezien..kweet alleen niet meer hoe duur en wat precies

heb je nog es wat aan he ? |:(
ja denk niet dat ze daar goeie hebbe hoor
misschien goedkoop

MAAR
goedkoop isduurkoop !!!
meestal
ik zou het niet doen

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Zoals op de frontpage te zien is, dat Modena stuurtje :? Maybe :D FF verder kijken dan je neus lang is he :P

..::System Specs::..

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27

Eve char: Warock <TEST>

• Dnc1n
Op maandag 10 juni 2002 18:23 schreef sPENKMAN het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/21936?highlight=stuurwielen
bedankt, maar weer komt de momo het beste uit de test. Momo is me toch wat te duur.

• Dnc1n
niemand adviezen? :'(

Ik wil gewoon dezelfde precizie als MOMO maar dat leer en ff hoeft van mij niet. dus: precies, stuur met rubber, plastic pedalen en shifters, stevig.

Verwijderd

Ik heb zelf een van de eerste stuurtjes, met hendeltjes gas en rem achter het stuur. ik vind het nog altijd de beste!

Zonder die zware dingen of force feedback :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

-ET-

Phone Home

ik heb een logitech formule force USB ook met hendeltjes achter stuur. toen koste die 400,- maar zal nu wel een stuk goedkoper zijn (als hij nog verkrijgbaar is)

• Dnc1n
ik weet welke jullie bedoelen. die helemaal rode (rubber) en gele (rubber) van logitech. alleen verkopen ze nu alleen dat plastic aanvoelende stuur. :(

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de thrustmaster ferrari stuur bij wintelco voor 90 euro besteld 2 maanden terug, functioneert goed in grand prix legends (alleen ik zelf ben nog te langzaam). Deze heeft wel forcefeedback. Tot nu toe geen problemen ermee.

Verwijderd

een saitek r200 digital, was laatst nog voor 49 euro geloof ik bij de lidl. hij stuurd fijn, en op een revieuw op t.net kwam die er ook goed uit

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij lidl was idd een saitek in de aanbieding, met ffb. Echter voor een bedrag van 90 of 95 euro, toen ik de aanbieding van wintelco voor die thrustmaster ffb gt pro zag, wist ik natuurlijk wel welke ik zou nemen...

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:21
Sinds eeen jaartje heb ik een Thrustmaster 360 Modena Pro stuurtje. Ben er erg tevreden mee. Heb met verschillende sturen gewerkt en ik vind deze toch het beste aanvoelen. Het stuurtje ligt goed in de hand, voelt fijn en degelijk aan, stuurt erg precies en heeft voldoende weerstand (stuurt niet te licht of te zwaar). Verder vind de aanwezigheid van zowel schakelflippers (voor o.a. F1 games) als een pookje (voor o.a. rally games) een voordeel. Nadeeltje is misschien het niet al te handige bevestigingsmechanisme, maar dat went snel moet ik zeggen.

Qua betrouwbaarheid hoor ik wisselende ervaringen met dit stuur. Heb zelf een keer een niet werkend rempedaal gehad, maar dit is onder garantie vervangen. De schakelflippers schijnen ook een zwak punt te zijn, maar volgens mij valt dat wel mee als je er niet al te wild mee om gaat.

Verwijderd

Van die goedkope stuurtjes gaan op een gegeef moment beetje los zitten, dat was bij mijne iig geval zo, dus toen deed hij het niet meer lekker. Denk dat je beter kunt is eentje kopen die met force, betaal je meer, maar die gaat langer mee, en kun je nog doorverkopen als je er flauw van bent.

Zon goedkoop brak stuurtje doe ik iig nooit meer.
Pagina: 1