Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
geen idee of het wat is... proberen het!
Ja dat vraag ik me ook af!, tis niet duurOp maandag 10 juni 2002 18:28 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik vraag me ook wel af hoe ze presteren t.o.v GP's 1800mAH
Ik kan ook nergens een test vinden van deze dingen..
type nummer van deze batts is 5706
Wel leuk vind ik hun website
zie ook:
http://www.varta.com/eng/navigation/index-fs-search.html
en kies dan model of device
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Beetje flex spul dan, of gewoon bagger, dir dan ff vergelijking met de GP variant van 1800mahOp maandag 10 juni 2002 22:13 schreef demonz het volgende:
nope zijn wel zeker echt, wij verkopen ze ook in de winkel waar ik werk. 2 voor 12 euro, dus die prijs van jou is idd koopje. Effectief zijn ze 1850 volgens mij. ze zijn ook icm lader voor 39 euro te krijgen.
De range begon op 1600, en op de site van fuji zelf zie je ook dat de 1600 en de 1900 apart zijn, dus zijn zeker wel degelijk zoals demonz zegt aparte. en geen nep 1900mah.Op maandag 10 juni 2002 19:19 schreef wildhagen het volgende:
Ik weet het niet, maar als ik naar http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF8&oe=UTF8&q=%22varta+5706%22&lr= ga, zie ik steeds 5706 in combinatie met 1600 mAh... zeker weer zo'n nep-1900 die niet verder dan 1600 komt.
Wat wel zo kan zijn is dat dit veel sneller vermindert dan bij GP batterijen, maar aangezien het ook nikkelmetaalhydride is zal dit wel niet zo zijn.
Nee geen oplader erbij, maar dat had je dan ook wel verw8 neem ik anOp dinsdag 11 juni 2002 10:21 schreef greatgonzo het volgende:
waar kun je ze kopen? en is het met een oplader erbij?
Ik kan ze hier kopen bij foto quelle, is een klein zaakje
hier in de buurt.
Edit, 4 1900nimh batss + oplader voor 29,95€
ook niet duur!
en ff kijken of we kunnen hotlinken..

edit2
De website!
Verwijderd
Iemand enig idee hoe snel die varta oplader de batterijtjes charged?
Betreft een aanbieding,Op dinsdag 11 juni 2002 11:49 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik vraag me toch af waarom het prijsverschil tussen de Varta en Gp zo groot is (inclusief oplader), terwijl de varta's beter zouden moeten zijn.
Zou voor 4 stuks ook zon 24€ kosten, en das toch een normale prijs voor gp1800 per 4. Wij willen altijd alles goedkoop hebben..Op maandag 10 juni 2002 22:13 schreef demonz het volgende:
nope zijn wel zeker echt, wij verkopen ze ook in de winkel waar ik werk. 2 voor 12 euro, dus die prijs van jou is idd koopje. Effectief zijn ze 1850 volgens mij. ze zijn ook icm lader voor 39 euro te krijgen.
Ik koop ze nu gewoon, en zie wel wat het is, nu wil ik het weten ook, ze kunnen iig niet slechter zijn dan mijn 1300 van gp
Verwijderd
OK, keep us updatedOp dinsdag 11 juni 2002 11:53 schreef PsYgHo het volgende:
Ik koop ze nu gewoon, en zie wel wat het is, nu wil ik het weten ook, ze kunnen iig niet slechter zijn dan mijn 1300 van gp![]()
Wel hadden ze voor 7.45 de 1600 variant..
die wil ik dus niet.
Verwijderd
Ik dacht al daar krijg ik ze nooit voor mee, maar om het toch te proberen ga ik met 2 van die setjes naar de kassa. Ze toets het artikelnummer van het prijsje in en ziet dat het niet klopt. Maar nu komt het, in plaats van de echte prijs op te zoeken slaat ze handmatig hetzelfde bedrag aan
Voor degenen die het ook willen proberen, er hangen nog 3 setjes. En dan maar hopen dat er niet een intelligenter persoon achter de kassa staat.
Verwijderd
Als ze zo geprijsd zijn moeten ze het ook voor die prijs verkopen...:)Op donderdag 13 juni 2002 20:58 schreef PerlFreak het volgende:
Toen ik vanmiddag bij de BCC in Rotterdam (Zuidplein) was zag ik die setjes met lader ook hangen. Ze hadden er alleen een verkeerd prijsje opgeplakt van €12.95.
Ik dacht al daar krijg ik ze nooit voor mee, maar om het toch te proberen ga ik met 2 van die setjes naar de kassa. Ze toets het artikelnummer van het prijsje in en ziet dat het niet klopt. Maar nu komt het, in plaats van de echte prijs op te zoeken slaat ze handmatig hetzelfde bedrag aan. Nu heb ik dus 8 1900 mAh batterijen en 2 opladers voor €25.90.
Voor degenen die het ook willen proberen, er hangen nog 3 setjes. En dan maar hopen dat er niet een intelligenter persoon achter de kassa staat.
Verwijderd
maar ik gun het je
iig zal het in mijn filiaal niet lukken
p.s. die prijs van 12.95 is van een setje van 2 batterijen dus (excl. lader).
Verwijderd
Dank jeOp donderdag 13 juni 2002 22:16 schreef demonz het volgende:
nou dan ga ik me collega's in rotterdam maar effe een belletje geven(ik werk bij BCC), maar je heb mzl gehad, het setje lader en 4 accu's kosten nml. 39,95 per set, dus in totaal 80 euro.
maar ik gun het je
ah... dat verklaart een hoopiig zal het in mijn filiaal niet lukken
Verwijderd
uuuh, andere filialen ook hoorOp donderdag 13 juni 2002 22:16 schreef demonz het volgende:
nou dan ga ik me collega's in rotterdam maar effe een belletje geven(ik werk bij BCC), maar je heb mzl gehad, het setje lader en 4 accu's kosten nml. 39,95 per set, dus in totaal 80 euro.
maar ik gun het je
iig zal het in mijn filiaal niet lukken
Virussen? Scan ze hier!
dankje dat je alvast gezocht hebt, scheelt mij weerOp dinsdag 11 juni 2002 13:29 schreef PsYgHo het volgende:
Ruk, op alle 2e de filialen hier in Assen, hadden ze ze niet, bij een filiaal hadden ze aleen de oplader combo, en bij die ander helemaal nix
Wel hadden ze voor 7.45 de 1600 variant..
die wil ik dus niet.
Verwijderd