Toon posts:

Wie heeft een Edimax BR 6004+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Indien zo,

1) Heb je last van dat de Internet-verbinding constant wegvalt? Indien zo, hoe heb je het opgelost?
2)Kan je normaal bestanden ontvangen via MSN en ICQ? Indien zo, wat heb je gedaan?
3)Hoe kan je de ingebouwde Firewall tijdelijk uitschakelen om makkelijk te kunnen webcammen en bestanden te ontvangen?

Dit zijn mijn problemen met deze router. Weet jij nog andere tips voor et instellen van deze router?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
1) Ja, (nog) niet...
2) Nee, maar kon ik voorheen ook niet echt (vaak)...
3) Niet, geloof ik...

Sorry, volgens mij help ik je niet echt! :o

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op maandag 10 juni 2002 16:54 schreef PcPirate het volgende:
Indien zo,

1) Heb je last van dat de Internet-verbinding constant wegvalt? Indien zo, hoe heb je het opgelost?
2)Kan je normaal bestanden ontvangen via MSN en ICQ? Indien zo, wat heb je gedaan?
3)Hoe kan je de ingebouwde Firewall tijdelijk uitschakelen om makkelijk te kunnen webcammen en bestanden te ontvangen?

Dit zijn mijn problemen met deze router. Weet jij nog andere tips voor et instellen van deze router?
1) hier aan Chello geen problemen (clone macadress :))
2) heb je de handleiding (die op de bijgeleverde cd staat gelezen :? Daarnaast: zie Poortmap FAQ hier in NT :P
3) Netmeeting: vermoedelijk moet je 1 pc in een DMZ plaatsen, een rule aanmaken naar die PC in die DMZ.

IK ben ook nog bezig, met afconfiggen (heb hem sinds gisteren werkend :9) en ik heb als eerste de handleiding maar uitgeprint.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
ik zou zeggen, seach ff [search=edimax br 6004]
vind je al enkele draadjes die daar over gaan!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik versie 1.18 voor de router gehad van Edimax. Nog niet officieel uit. Ik heb ineens geen last meer van problemen met MSN. Kan nu gewoon bestanden ontvangen en verzenden.

Maar nog steeds een probleem met DMZ. Alleen mogelijk voor 1 pc in het netwerk. Tis tenminste wat!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

1. nee, geen problemen hiermee
2. poorten van msn en icq kun je instellen in de router
3. vuurmuur staat standaard uit.

na een nieuwe modem van multikabel te hebben gehad, kan ik eindelijk de router gebruiken :P

get rich or die try'in

Pagina: 1