Ervaringen Dell Inspirion 8200 (Deel 2)

Pagina: 1
Acties:

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Voordat LopeZ (Moderator OH) dit weer dicht gaat gooien. Zie hier. Ik heb gezocht bij Google en heb alleen maar hier een review gevonden.

Dus nogmaals mijn vraag: Wie heeft er ervaring met de Dell Inspirion 8200? En zo ja wat zijn deze dan?

Geef de positieve en de negatieve kanten (indien deze er zijn) van deze notebook.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Heb net een week geleden mijn 8200 binnen. Negatief vind ik dat hij best dik is en redelijk zwaar (dit vergeleken met een dell latitude c600). Positief natuurlijk de rest, snel, mooi etc etc.

• Stimpy001
Dat verschil in gewicht en dikte kan wel kloppen want de Latitude is ook bedoelt voor de zakkelijk markt. Maar 1cm dikker en 1 kg zwaarder vindt ik niet echt veel. Het scheelt namelijk wel heel veel in prijs

Zeg _FiReFoX_ heb je er een Geforce4Go in zitten en zo ja hoe draait deze dan? Ik heb namelijk gehoord dat er problemen zijn met deze dingen.

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Het is ook absoluut niet hinderlijk ofzo hoor :). Maar dat waren de enigste negatieve dingen die er over kon bedenken.

Ja ik heb er een geforce 4 440 inzitten en draait perfect, ik heb er dus nog geen problemen mee gehad.

Verwijderd

TOOW
Throw Out Of Window
- - - -

• Stimpy001
Zeg _FiReFoX_ zet er ook een netwerkkaartje in? Op de site van Dell staan wel foto's en een virtuele tour van de 8200 maar ik zie nergens een netwerkaansluiting zitten. Zit deze soms ergens verborgen achter een kleppie of schuifie?

• Diablo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ok dan, nog even mijn ervaringen met de Inspiron 8200:

+ Snel, vooral de videokaart (GF4 Go 64MB). Je kunt een 3DMark2001 (SE) score verwachten van rond de 5000 :P
+ Uitstekend scherm (SXGA+ 1400x1050), scherp en er valt prima op te gamen.
+ Wordt niet echt warm, ondanks de snelle cpu en videokaart.
+ Stil, fans slaan niet vaak aan, en dan meestal maar voor zeer korte tijd.

- Behoorlijk groot en zwaar in vergelijking met andere laptops, al vind ik dat zelf geen bezwaar.

De netwerk- (3Com 3C920, 905C compatible) en modemaansluiting zitten standaard ingebouwd aan de linkerzijde. Op het eerste gezicht lijkt de afwerking net wat minder dan die van bijvoorbeeld een ibm, maar het blijkt allemaal toch wel degelijk in elkaar te zitten.
Pagina: 1