Heb een amd xp 1700+ zonder koeler gebruikt, en na een kwartier was het geval 88 graden, mijn vraag nu kan er intern iets beschadigd zijn aan de processor ?
Verwijderd
AMD procies kunnen toch een max temp van 90C aan ? Als die et gewoon nog doet lijkt me niet dat er wat kapot is gegaan..
Als je geluk hebt niet, 88 graden is ietswat aan de hoge kant maar waarschijnlijk zal er wel niks kapot zijn of heb ik dit vekeerd
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Zal het naar alle waarschijnlijkheid nog gewoon doen.
Heb ik ook es gehad, stroom naar de fan onderbroken, en de CPU maar op volle toeren doorwerken. Heeft het gewoon overleeft
Ook een temp gehaald van rond de 90 graden
Heb ik ook es gehad, stroom naar de fan onderbroken, en de CPU maar op volle toeren doorwerken. Heeft het gewoon overleeft
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ligt er eigenlijk ook aan wat de normale airflow in je kast is he 
En wat voor heatsink op je CPU'tje ligt natuurlijk.
Als beiden flink zijn kun je een tijdje langer uithouden
En wat voor heatsink op je CPU'tje ligt natuurlijk.
Als beiden flink zijn kun je een tijdje langer uithouden
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
No way pal
In de revieuw van high end koelblokken hield een PIV het maar een minuut of 3 uit op een PAL 8045 voor hij 80 graden werd. Dit geval is met een Athlon (veel heter dan PIV's) en waarschijnlijk met een minder presterend koelblok.
Edit:
NOFI maar probeer je geen grapje te maken? Ik kan het maar moeilijk geloven dat een Athlon zonder fan (dus mét HS) een kwartier kan blijven leven. Nogmaals, NO FLAME INTENDED
In de revieuw van high end koelblokken hield een PIV het maar een minuut of 3 uit op een PAL 8045 voor hij 80 graden werd. Dit geval is met een Athlon (veel heter dan PIV's) en waarschijnlijk met een minder presterend koelblok.
Edit:
NOFI maar probeer je geen grapje te maken? Ik kan het maar moeilijk geloven dat een Athlon zonder fan (dus mét HS) een kwartier kan blijven leven. Nogmaals, NO FLAME INTENDED
Mja, je komt er van zelf achter of 'ie het nu nog doet ja of nee
Verder gaat dit nergens heen.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()