Verwijderd
Of dat schermpe dat bij die Lenco DVD / TFT combi voor in de auto zit , aanbieding bij de Macro geloof ik
Is dit wel of geen kleur? Doesn't look like itOp maandag 10 juni 2002 16:41 schreef krekrrr het volgende:
voor de mensen die niet genoeg geld voor een echte kleine kleuern TFT hebben... [zoals ik]
euuuh, lijkt me duidelijk....Op maandag 10 juni 2002 16:45 schreef Hendr-X-n het volgende:
Mischien even bij zetten wat het is?
een radio cd speler met een tvtuner er in en bw beeldbuis...
werkt btw ook op 12 volt
dit is geen tft/lcd maar een zw/w beeldbuis, stoort lekker in je kast als je um niet goed afschermd..
oh, ja das wel waarOp maandag 10 juni 2002 16:47 schreef equinoxe het volgende:
dit is geen tft/lcd maar een zw/w beeldbuis, stoort lekker in je kast als je um niet goed afschermd..
daarnaast is ie toch wel groot om in te bouwen (lang )
Maar wel origineel
Maar wel origineel
Ik heb een kleine TV voor in de kast die niet stoort. 5x5 CM ofzo. Heb het al getest, dus deze moet ook storing vrij te maken zijn lijkt me.
Je was niet de 1e die dat tot onze aandacht brachtOp maandag 10 juni 2002 17:33 schreef LeonM het volgende:
TFT???? Das gewoon een beeldbuis hoor!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Da's wel heel klein.Op maandag 10 juni 2002 17:18 schreef atmoz het volgende:
Ik heb een kleine TV voor in de kast die niet stoort. 5x5 CM ofzo. Heb het al getest, dus deze moet ook storing vrij te maken zijn lijkt me.
Hoe kom je daar aan?
staat dat in mijn post dan?Op maandag 10 juni 2002 17:33 schreef LeonM het volgende:
TFT???? Das gewoon een beeldbuis hoor!
edit:
*ja dus, in de topictitel, sorry*
wel in je titel!Op maandag 10 juni 2002 18:57 schreef krekrrr het volgende:
[..]
staat dat in mijn post dan?
edit:
*ja dus, in de topictitel, sorry*
Pagina: 1