Toon posts:

heh wat is dat met mijn 1800amd xp proc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou vandaag mijn amd proc eens unlocken!
je moet normaal alle L1 contacktjes verbinden .
nou heel leuk ik heb namelijk die laser locks. daarboven die puntjes. die je met de puntjes onder moet verbinden!
maar ik heb die onderste puntjes niet zitten onder de laser locks zit nameijk niks ja de L2 contacktjes
dus zo

ooooo contackjes
----- laserlocks
ooooo deze contackjes zijn er niet :(

maar daaronder zit niks meer wat moet ik nu verbinden om hem te unlocken
wie ohh wie weet het

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:28 schreef tijgertje het volgende:
nou heel leuk ik heb namelijk die laser locks. daarboven die puntjes. die je met de puntjes onder moet verbinden!
maar ik heb die onderste puntjes niet zitten onder de laser locks zit nameijk niks ja de L2 contacktjes
dus zo

ooooo contackjes
----- laserlocks

wie ohh wie weet het
check de frontpage van tweakers staat een revieuw btw het is nog niet zo makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al eerder die dingen unlockt
maar dit is wel heel vaag heb trouwens even gekeken kan er niks over vinden

Verwijderd

bij de xp werkt het toch niet zoals bij een tb? of ben ik nou gek

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-07 10:25

sKitZo

:)

nope...
zover ik weet kan je een xp niet met potloot únlocken en tb wel :)

• sKitZo
  • Laatst online: 25-07 10:25

sKitZo

:)

Op maandag 10 juni 2002 16:28 schreef tijgertje het volgende:
dus zo

ooooo contackjes
----- laserlocks

wie ohh wie weet het
hmmz...

dus de onderste rij puntjes is weg bij je L1 bruggen!??!?!

daz wel erg vreemd :?

Verwijderd

Topicstarter
ja die is weg en ik vondt het ook erg vreemd naar 6 van die dingen gedaan te hebben
en dan ineens dit :'(

• -=MOL=-
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op maandag 10 juni 2002 16:39 schreef LaswA het volgende:
bij de xp werkt het toch niet zoals bij een tb? of ben ik nou gek
Je bent niet gek, maar dit word helemaal niet gevraagd. Als je de vraag goed zou lezen zou je dat gezien hebben.

Verder over je vraag, daar kan ik je helaas ook niet mee helpen. Heb je al een keer met een vergrootglas gekeken of er ook niet een heel klein gaatje zit waar normaal dat gouden aansluitinkje zit zegmaar? Misschien dat je dat dan moet vullen met iets geleidends ofzo. Anders zou ik lekker naar de winkel gaan en een andere halen ofzo. Gewoon blijven zeuren, verzin iets van met een duron 800 doet me pc het prima met deze cpu niet ofzo. dan krijg je er wel 1!

Suc6 ermee........

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
agghh wat kan ik doen
ik ga naar tomshardware mailen om te vragen of zij het weten denk dat ik dat maar doe

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand anders oom zoon proc want dit is wel erg fuck
en op internet ken ik niks oevr vinden :'(

• KryTech
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:28
Erg vaag, het lijkt erop alsof je een "mislukte" XP hebt. Kan geen andere verklaring geven ik heb al 100e XP's gezien maar dit is echt compleet nieuw voor mij. Ik denk dat unlocke dus gewoon niet mogelijk is met die cpu. Hij zal wel zeldzaam zijn.... maak een shot van je cpu en post hem op wat forums is vast wel iemand die hem wil kopen van je kan jij een nieuwe kopen met wel alle pinnen van L1 aanwezig :)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 20:21

Gamer

Electrified

er waren idd een paar procs waar de laserlock over de L1 bridges zat, foutje van AMD.
wordt moeilijk unlocken zo.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Topicstarter
het is gewoon een retter de tet vuile slet proc

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Op woensdag 12 juni 2002 00:43 schreef tijgertje het volgende:
het is gewoon een retter de tet vuile slet proc
Misschien is het gewoon een fabricagefout en kan je 'm zo omruilen.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 23:08 schreef Gamer het volgende:
er waren idd een paar procs waar de laserlock over de L1 bridges zat, foutje van AMD.
wordt moeilijk unlocken zo.
Psies...ik heb er onlangs 1 in mijn handen gehad waarbij de onderste rij puntjes precies op de helft was weggefikt >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja en ik heb er een zonder die puntjes gaaf limited edition
who voor 50000 euro verkopen nee het is gewoon kut :'( :'( :'(

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Je wil je processor eens gaan unlocken
Door tijgertje (was: finelookingme) - maandag 10 juni 2002 16:42

--------------------------------------------------------------------------------
ja die is weg en ik vondt het ook erg vreemd naar 6 van die dingen gedaan te hebben
en dan ineens dit
Je gaat eerst 6 processors van anderen unlocken en dan pas je eigen XP? En vervolgens weet je helemaal niet hoe het zit? Volgens mij zuig je een groot deel van dit verhaal uit je duim. No flame intended, maar het lijkt me allemaal een beetje onwaarschijnlijk. Maak anders ff een fotootje van heel dichtbij dat we het allemaal goed kunnen zien :)

• m-m
  • Niet online

m-m

Op woensdag 12 juni 2002 15:09 schreef Mephisto het volgende:
Je gaat eerst 6 processors van anderen unlocken en dan pas je eigen XP? En vervolgens weet je helemaal niet hoe het zit? Volgens mij zuig je een groot deel van dit verhaal uit je duim. No flame intended, maar het lijkt me allemaal een beetje onwaarschijnlijk. Maak anders ff een fotootje van heel dichtbij dat we het allemaal goed kunnen zien :)
Ik vind dit helemaal niet raar.
Die 6 procs die hij al unlocked had hebben geen fabricagefout en die van hem wel, logisch tot dat hij het niet snapt in de eerste instantie.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 juni 2002 15:09 schreef Mephisto het volgende:

[..]

Je wil je processor eens gaan unlocken
[..]

hallo ik heb weer een nieuwe pc gekocht en eentje met een amd proc en ik heb er nog een met amd proc die is al unlocked als ik bij mijn vriendin ben neem ik wel even een foto van mij proc dan zul je het zien
mister wise guy!!
Pagina: 1