Mario Kart FC 1590-4774-1019
Dikke lol 
Ziet er precies zo uit als het echte spel
Ff bookmarken voor tijdens het downloaden ofzo
Ziet er precies zo uit als het echte spel
Juist
lol, en dat was een van mijn weinige spellen die ik gekocht heb, voor 50 gulden bij de V&D. 
Maarja, hij crasht hier. Flouw, nog maar eens proberen dan.
Maarja, hij crasht hier. Flouw, nog maar eens proberen dan.
🌞🍃
werkt hier niet
connection to server pending
dat 9000 x
dat 9000 x
Bij mij sluit ie zelfs het window na een 20 keer proberenOp maandag 10 juni 2002 17:11 schreef RedHat het volgende:
werkt hier niet
dat 9000 x
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
w00t, een van de leukste maps uit NFSIII nog wel
En ik win net op 0.01 sec oid
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik won mooi met 13 sec voorsprongOp maandag 10 juni 2002 17:34 schreef GeniusDex het volgende:
w00t, een van de leukste maps uit NFSIII nog welEn ik win net op 0.01 sec oid
Juist
Hm, werkt niet bij mij, krijg alleen een foutmelding 'Exception caught' waarna internet explorer compleet wordt afgesloten
. Er staat wel dat 't voor Windows 95/98/ME en ik draai XP, dus daar zal 't wel aan liggen.
same here ;/Op maandag 10 juni 2002 23:19 schreef jasjenl het volgende:
Hm, werkt niet bij mij, krijg alleen een foutmelding 'Exception caught' waarna internet explorer compleet wordt afgesloten. Er staat wel dat 't voor Windows 95/98/ME en ik draai XP, dus daar zal 't wel aan liggen.
here 2Op maandag 10 juni 2002 23:19 schreef jasjenl het volgende:
Hm, werkt niet bij mij, krijg alleen een foutmelding 'Exception caught' waarna internet explorer compleet wordt afgesloten. Er staat wel dat 't voor Windows 95/98/ME en ik draai XP, dus daar zal 't wel aan liggen.
Tijd van werken, tijd van rusten
Ik wou bijna zeggen dat het hier wel werkte onder XP, maar toen bedacht ik me dat ik het speelde in 98 (dualboot)
Juist
jeb, hier draait ie ook niet onder XPOp maandag 10 juni 2002 23:19 schreef jasjenl het volgende:
Ik geloof dat 't niet werkt onder Kennisnet. Timeout.....
Pagina: 1